tunnustettava itselleni, etten sua saa, en tässä ja vielä vähemmän seuraavassa elämässä. Ja jatkettava matkaa. Kyllä sä olisit jotakin asian eteen tehnyt, jos olisit minusta oikeasti välittänyt. Sattuu vaan pirun paljon... Mutta onneksi on kohta loma, siihen saakka varmaan onnistun pysymään pois tieltäsi.
Kai mun on vaan
15
882
Vastaukset
- hah,hah,hah
hienoa! sulla on sittenkin AIVOT!!!
- Miksi noin
kova halu ilkeillä ? Keneksi luulit ?
- Samaa ei voi
sanoa ihmisestä joka vastaa noin kenellekkään.
- ****a (n)
Ei se mun seurani ole näyttänyt olevan sulle niin vastenmielistä, että siitä olisin moisia johtopäätöksiä kyennyt tekemään. Pikemminkin päinvastoin.
Mä olen vaan niin turhautunut tähän tilanteeseen, kun haluaisin johonkin suuntaan, oli se suunta sitten mikä hyvänsä. Ja sun kommentistas päätellen, et taida itsekään juuri tilanteesta nauttia. - eiap.
Alotus ei ollut multa mutta kaikki on selvää ton jälkeen.
Hyvää yötä, nuku hyvin. - Ja sinulla taas
voi olla aivot muttei sydäntä. Kerro lisää tästä henkilöstä, josta haluat päästä eroon. Tiedä vaikka toiveesi toteutuu.
- hyvä huomio!!
On tainnut pistää harmittamaan ettet sitä heti tajunnut :D
- Olipa ikävä
kommentti hänelle. Jää epäilyttämään millaiset ne sinulla ovatkaan.
- ???
tuhannesti kiitoksia, tolta mustakin on tuntunut tämän päivän. ei musta ole kellekkään mitään iloa, oon mieluummin yksin. 16
- =========
Tämä aloitus ei sitten ollut mun kirjoittama. Samoilla linjoilla kuitenkin mennään. En saa ketään tässä elämässä ja tuskin seuraavassakaan. Tiennyt aina ettei kukaan musta voisi ikinä välittää :)
- eijaksakohta
miks tää on niin vaikeeta? haluan sut edelleen. äläkä pysy pois mun tieltä, en halua sitä.
- Ei ap.
Hyvää yötä.
Nuku hyvin. - no varmasti on
vaikeeta jos haluu jokaisen tuntemattoman nettikirjoittajan itelleen.
- ****a (m)
Se on elämä tässä ja nyt, ei ole seuraavaa elämää.
Sielunvaellus uskomukset kannattaa unohtaa. Elokuvassa "hääheila" oli viisaat ajatukset miesseuralaisella, jotenkin näin jokaisella naisella ja varmaan myös miehellä on se elämä minkä itse itsellään haluaa juuri nyt olevan.
Jos haluamme olla parisuhde markkinoiden pikkukiviä tuulen heiteltävinä niin ollaan sitten.
Muuta jos haluat tai haluaisin itse, niin jotain pitäis tehdä..... tietäispä vaan edes itse että mitä ja mistä aloittaisi kun siitä on jo niin kauan kun viimeksi edes yritin ja epäonnistuin.
Minäkin olen pysynyt pois hänen tieltään ja paikoista joissa kohtaaminen olisi mahdollista edes vahingossa, viisasta tai ei näin on tullut elettyä ja onhan maailma laaja ja puhelinnumerot vaihdettavissa uusiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15211518
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485413Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p424346Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392708Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071636Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601596Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?921481Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361431