Perussuomalaisten 1. varapuheenjohtajaksi valittiin Hanna Mäntylä ja 2. varapuheenjohtajaksi Juho Eerola. Hyviä, edustavia valintoja. Eerola oli Halla-ahon suositus vaaleissa ja myös Mäntylä sai kehuja Hommaforumilla.
Kovia nimiä varapuheenjohtajiksi
3
64
Vastaukset
- kovia nimiä?
nimiä joista suurin osa kokousedustajista ei ole edes aikaisemmin kuullut. 1 vpj= Nuori nainen on ns. must valinta, koska ukkopuolue imago piti saada jotenkin kuriin. 2 vpj taas on yhtä tyhjän kanssa suoritettava valinta, eikä sillä ole suurtakaan painoarvoa. Siksi kait tuo kotkanpoika siihen valittiinkin.
Soini puhui kuin körttisaarnaaja ja henki oli sen mukaista kokousväen keskuudessa. Kyllä on sanottava, että demokratia ja selkeys kokouskäytännöissä on kaukana tässäkin kokouksessa. Sai Soini sentään haastattelussa sanottua, että tuo kotkan flaami joutuu ulkokehälle, eli ei ole laivajäniksellä tulevaisuutta puolueessa. Hyvä niin, sillä tolkkua pitää saada tähänkin selkeästi rasismiin pyrkivien tahojen touhuihin. - pSS hyytelöhousut
Eerola on fiksumpi varapuheenjohtaja kuin nämä kaksi muuta yhteensä. Jännää, että rikollisia hyysäävältä Saarakkalalta meni hyytelöt housuun.
Juho Eerola on oikein hyvä Perus-suomalainen, ja terveesti kriittinen suomalaiseen typerään maahanmuutto politiikkaan!! Minä itse karäsin paljon porukkaa äänestämään Eerolaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315326- 363701
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833263- 112505
- 292102
- 121987
- 1631866
- 1051352
- 141298
- 1371144