oon just 16v täyttäny jätkä ja tosi pahasti kuses yhteen muijaan...mut sain tietää et se muija täyttää nii paljo ku 20 eli meil on joku 4 vuotta ikäeroo :(
päädyttii pari kertaa samaan sänkyyn ja ei tullu ikä puheeks..se luuli et mä oisin jotain 18 ja mäkin siitä et se ois joku 18.
nyt sit on tavattu pari kertaa vaik ikäero onki aika iso mut muija on ollu vähä järkyttyny vaik tykkääki paljo..mitää seksii ei silti olla enää harrastettu ennen ku on varmaa haittaaks meitä tää ikäero.
oon kyl iha fiksu ja pidän ulkonäöst huolta treenaamal. ja eiks se sillee oo et 16v saa olla laillisesti 20v kaa?
sanokaa te onks tää paha? :(
onks 4 vuoden ikäero liikaa?
7
365
Vastaukset
- IsukinIkäinen
Tilanne on paha. Tuota 20v naista voisi syyttää alaikäiseen sekaantumisesta, toinen juttu on tulisiko siitä mitään seurauksia.
Mutta poika, nämä sinun seksiharrastuksesi ovat aivan ennenaikaisia. Et myöskään ymmärrä asioita riittävästi, kun kyselet ikäeroista. Oletko muuten kuullut, että seksiä naisen kanssa harrastamalla nainen voi tulla raskaaksi ja sinusta voisi tulla isä. Pystytkö vielä ottamaan vastuuta siitä lapsesta? - Aikuiset keskenään
Tässä vaiheessa joo, koska olet alaikäinen. Parin vuoden päästä ero ei ole yhtään mitään.
- se on ok
16 ja toinen 16 ??!!
- Emiliac84
Suomessa suojaikäraja on 16 vuotta ja se tarkoittaa, että alle 16-vuotiaat ovat erityisessä suojelussa seksuaaliselta hyväksikäytöltä. Tietyissä tapauksissa, esimerkiksi lapsen vanhemman tai häntä opettavan opettajan syyllistyessä seksuaaliseen hyväksikäyttöön, suojaikäraja on 18 vuotta.
Tässä tapauksessa ikäero ei ole edes huomattava ja 16 vuotias kyllä tajuaa mistä vauvat tulee, joten aika turhan huolehtiva kommentti tuo ensimmäinen.. Itse seurustelin 16 vuotiaana 20v miehenalun kanssa ja suhde kesti miltei 7 vuotta. Ei traumoja aiheutunut ja seksivalistukset oli kuunneltu moneen kertaan jo ennen seurustelun alkuakin. Se ikäero tuntuu aluksi ehkä hurjalta mutta aika kuluu nopsasti ja sitten ei olekkaan enää niin iso juttu. Eri asia jos olisi esim 15v 20v suhde tai 16v 30v jne. Tässä tapauksessa ei todellakaan mitään lakiesteitä.
Tällä hetkellä seurustelen itseäni 6 vuotta nuoremman miehen kanssa ja ensimmäinen pikkuinen tuloillaan. Ikäero pelotti aluksi, mutta tässäkin tapauksessa ongelmaa ei loppujenlopuksi edes ole. Ihastuminen ja rakastuminen ovat elämän ihanimpia asioita- JärkiKäyttöön!!!!
Hah.. jos vaan mennään lakien mukaan, niin kai se on sallittua ja jopa suositeltavaa ainakin koulujen terveydenhoitajien mielestä, jotka opettaavat vain ehkäisyä. Mutta mitä merkittävää kehitystä tapahtuu, kun tyttö tai poika täyttää 16v, ei yhtään mitään. SItten seksiä, kun on valmis äidiksi tai isäksi jos vahinko sattuu. Mä en ainakaan tykkää että pieniä sikiöitä abortoidaan eikä anneta mahdollisuutta syntyä.
- aikuinennainenki
voi teinipelleä
- grow up...
:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805