Joo eli olen alkanut kiinnostua nyt tuosta EV kouluttamisesta ja muutenkin enemmän pokemonien 'kasvatuksesta'. Sitten minulle heräsikin kysymyksiä.
Ensiksi. Luin Serebiistä EV kouluttamisesta Blackissa ja Whitessa ja sain näin huono enkkusena jotain selvää teksistä ja ymmärsin siis, että esm Patrat antaa 1 Attack EV pisteen ja 4 EV pistettä on 1 Stat piste? Vai menikö jo ihan pellolle? Sitten luin noista Power Bracereista ja luonteiden vaikutuksesta jne. Sitten kokeilin Zangoosella juuri tuota mistä luin ja ottelin sillä Patratteja ja Lillipuppeja ja Farfet(joku) vastaan Route 1. Kun Zangoose sai levelin se sai Attackia vain 3 . Jos voitin ainakin 32 Patratia eikö Zangoosen olisi kuulunut saada 8 Attackia? Kuitenkin en ole koskaan tuota kokeillut ja en muutenkaan ole mitenkään kauhean viisas x) Eli jos joku vielä selventäisi?
Sitten luin noista Egg moveista ja kun Ninetales voi osata Egg movena Hypnosiksen niin pitäisikö minun tehdä Ninetalesilla ja esm Wathogilla joka osaa Hypnosiksen muna? Mä en oikeesti tiedä näistä jutuista kun olen ennen vain pelannu aina vain elite fourin läpi ja lopettanut -.-
Eli jos joku vähän selventäisi?
Tiedän, että täällä palstalla liikkuu paljon tyyppejä jotka tietää kaiken pokemoneista joten tulkaa vaan auttamaan .-D
Kysymyksiä.
5
<50
Vastaukset
- Day Care
Vie Patrat/Watchog (koiras) ja Vulpix/Ninetales (naaras) tiellä nro. 3 sijaitsevaan Pokemon Day Careen. (Patratin/Watchogin liikkeisiin pitää kuulua Hypnosis.) Palaa vähän ajan kuluttua niin saat munan, josta kuoriutuu Vulpix, joka osaa tuon liikkeen.
- LuXo
Kiitos .-D Täytyykin heti kokeilla!
- nm
4 EV pistettä on 1 piste statissa, kuten sanoitkin.
Kannattaa hommata Poer Itemjä esim. Power weight ( 4 Hp)
ja jos läydät/omistat PKRS ( - LuXo
nm:
Kiitos .-) Minulla on ollut joskus Diamondissa Pokerus, mutta en silloin tiennyt mikä se on x) Nyt olin lukenut siitä ja yritänkin hankkia sen! Minulla on myös Macho Brace jota olen käyttänyt toisen Zangoosen kanssa .-) Kiitos, että selvensit asiaa ja nyt pääsinkin sitä jo kokeilemaan .-) Pistin huomioon, että kun käytin toista Zangoosea (lv1) ja ottelin sillä Watchogia vastaan ja vaihdoin pokemonia ja 'tainnutin' Watchogin niin Zangoose sai stat pisteitä enemmän kun tavallisesti .-) (Zangoosella oli Macho Brace joka kai plussaa kaikkia noita EV pisteitä?) Olen jotenkin perillä .-) Ainakin teoriassa osaisin EV kouluttaa, mutta en tiedä olenko ymmärtänyt kaikkea oikein x)
Lataan Pokelabin, vaikka heti koska olen nyt omalla koneella, mutta unohdin sen aikaisemmin.
Ja vielä kiitos Daycarelle, sillä sinun ansiostani omistan nyt Vulpixin jolla on hypnosis .-) - LuXo
Tää ei liity enää tähän, mut kiitos NM sun opastukses Pokelabis .-) Sen avulla voitin Kingdran Swift Swimil ja Rain Dancel vastustajan 4 pokemonia .-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780