Eli olen 15-vuotias tyttö. Yritin just varata laivamatkaa tollasella lahjakortilla, ja siinä siis pitäs olla vähintään yksi 18-vuotias.. sekä Ruotsiin että Viroon mennessä kaikilla niillä risteilyillä mitä saisi. Haluisin mennä yksin, ettei mua vahittais siellä. Mun kaveri tulis mun kaa, seki on 15. Enkä haluu ketää vahtijaa. Nyt on kyseessä se, et miten me päästäs sinne laivalle kahestaan? Olin viimeks pari vuotta sit laivalla perheeni kanssa, ja muistaakseni meijän ei ees pitäny näyttää passeja tai mitään muutakaan sellasta.. Ja jos nyt pitäis, ni voisko mennä läpi silleen jos sanottais että meijän pitäs mennä meijän kaverille joka on Virossa, et se ja sen vanhemmat tulis meitä vastaan heti Virossa.. ja sanottais et oltais sovittu se juttu samalla kun me varattiin sitä, tai et sen Virossa olevan kaverin vanhemmat ois varmistanu sen ja meille sanottiin siel puhelimessa kun varattiin että se on ok..? Ja jos ne sanois et ei me päästä sinne koska ollaan alaikäsii, ni pyydettäis sitä tyyppii soittaa mun kaverin "äidille" joka ois kyl sit tietty joku muu. :D ?
Tallink Silja Linella laivalle ALAIKÄINEN!!!
6
1466
Vastaukset
- sä oot kauneinta!
Eli me voidaa mennä päiväristeilyllä mut ei mennä takasmeneväl laival takas Suomee vaa matketaa jatkaa? JES!!!!!! :D Luvat vaa väärennyksee, kiitos ihminen!
- cosmonta..
Hajos :-D
"Ja jos nyt pitäis, ni voisko mennä läpi silleen jos sanottais että meijän pitäs mennä meijän kaverille joka on Virossa, et se ja sen vanhemmat tulis meitä vastaan heti Virossa.. ja sanottais et oltais sovittu se juttu samalla kun me varattiin sitä, tai et sen Virossa olevan kaverin vanhemmat ois varmistanu sen ja meille sanottiin siel puhelimessa kun varattiin että se on ok..? "
Sis joo, ihan varmasti uskotaan :DD
Ja tiesitkö, että nykyään passeja ei tarkisteta jos mennään Ruotsiin? Mutta jos menette ilman huoltajaa, niin kyllä kuule kysytään paperit.
Ja ei, ette pääse laivalle ilman huoltajaa. Monilla laivoilla edes 18 v eivät pääse Ruotsiin, vaan ikäraja on päälle 20 v. Hhahha.
Ja joo, jotkut laivayhtiöt ottaa yli 15 v matkustajia (vaaditaan lupalappu..) päiväristeilylle tai reittimatkoille. Muistaakseni Linda Line, sekä juuri Tallink. Muita ei tuu mieleen. - tinakulta
aa no eckerö linel pääsee alaikänen, mut se on vaan tallinnaa. p.s kokemusta on:)
Ihan aikuisten oikeesti, kasvakaa ensin ja resutkaa sitten, TE EHDITTE KYLLÄ!!
Tai pyytäkää sitten se oma vanhempi mukaan.... - Näin on
Tässä sitä taas nähdään, kuinka käyttökelpoinen kondomi onkaan. Jos sitä vaan käytetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1643583Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.532040Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281098
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381034- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872