Oliko tämä

läpyt meille

nyt tässä? Kun alakuloiskee iskee samalla toivon menetys.
Tätä tämä nyt on, ylä- ja alamäkiä. Mulla on tarve kuulla tai nähdä, silti se on helpommin sanottu kun tehty. Mun tekisi mieli tehdä kaikkea unohtaakseni, silti en halua tehdä, koska olet liian hyvää ollakseen totta, vaikka ei kunnolla tunneta, jotain kuvaa mulla taitaa jo olla, ja ei ollenkaan hassumpaa, ei sen hassumpaa kuin mitä rakkaus pitää sisällä, palstat ei sitä ole, se on kuitenkin pieni osa jotain mistä haluaa tulevan todellista. Olet todellista näidenkin välityksellä, se on riittämätöntä silti, kai sitä suojelee itseään, kun on niin kovin hauras sisältä, vaikka olen myös vahva ihminen, niin on asioita mitkä tekee heikoksi.

14

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 617tfhpiouahds

Noiden sanojen sisällä on tosi hieno ihminen,
      Vastaa jo, - sinä - jota hän kaipaa.

• ap

Niin! vastaa jo, vai puuttuko tästä tunnisteet?

• Osuit ytimeen
        ap kirjoitti:

Niin! vastaa jo, vai puuttuko tästä tunnisteet?

Luultavasti ei vastaa, koska tunnisteet puuttuvat. Mistä hän voisi tietää tämän olevan itselleen tarkoitettu?

Huolimatta siitä kuinka kauniita ja koskettavia viestejä täältä voi lukea, ei niillä ole minkäänlaista arvoa sille, joka etsii viestiä itselleen omalta ihastukseltaan.

• Jäi kesken
        Osuit ytimeen kirjoitti:

Luultavasti ei vastaa, koska tunnisteet puuttuvat. Mistä hän voisi tietää tämän olevan itselleen tarkoitettu?

Huolimatta siitä kuinka kauniita ja koskettavia viestejä täältä voi lukea, ei niillä ole minkäänlaista arvoa sille, joka etsii viestiä itselleen omalta ihastukseltaan.

Huolimatta siitä kuinka kauniita ja koskettavia viestejä täältä voi lukea, ei niillä ole minkäänlaista arvoa sille, joka etsii viestiä itselleen omalta ihastukseltaan, mutta ei niitä tunnista.

• virkeä virkkeen syö.

aika pitkiä virkkeitä sulla...

• ap

joskus keskittyy niin paljon enemmän silältöön kun kielioppiin.

• Siilinen kerällä...

Voisin kirjoittaa ihan tuon saman eräälle. Mä mietin tätä samaa päivittäin täällä. Hänkin on todellinen tämän kautta ja pidän hänestä.Mutta eihän tämä korvaa oikeaa kosketusta, päätä toisen sylissä. Haluaisin sen niin olevan hänen kanssaan totta oikeassa elämäsä. Vaikka sitten ajatus pelottaisikin. Herkkyys ja vahvuus ovat hankala yhdistelmä joskus. Tunnet vahvoja tunteita mutta pelkäät haavoittumista.
      http://www.youtube.com/watch?v=fRhTn_2U-eg

• miss you so far

ei tunneta kunnolla. en edes itsekään tajua mitä meidän välillä oikein tapahtui... tuntuu jo kaukaiselta, mutta olet ajatuksissa.
      .
      .
      .
      jotain silti ehkä toivoisin

• Mä en saa

näistä mitään, en täällä enkä ulkomaailmassa. Mulla ei ole mitään. Turha jatkaa näillä eväillä.

• Haurasta sisältä

on jokainen jos oikein rehellinen uskaltaa itselleen olla. Siksi se pitäisi muistaa ihmisten kanssa toimiessaan. Omaa haurauttaa peittää usein satuttamalla sitä toista, ehkä tietämättään, joskus tiedostamattaan. Virheitä voi korjata, jos on tahtoa. Pitäisi ymmärtää, että täällä satuttaa vieläkin enemmän.

• Älä luovuta

*dum spiro, spero - niin kauan kuin on elämää, on toivoa

• on ikävä............

asiat on nyt niin ettei me nähdä koko kesänä, ellet pyydä mua ulos. tulisin vähintäänkin uteliaisuudesta. mutta sähän....äh.

Taidan lopettaa itseni kiusaamisen näillä palstoilla :(

• 12321

Kyse on vain siinä, ettet uskalla ottaa riskiä, eli olet pelkuri.

• varo varovasti

Jos on liian hyvää ollakseen totta, niin eikö kannattaisi miettiä voiko kukaan olla sellainen ja jos on, niin ehkä vaan on kusettaja narsisti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      110
      7133
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      95
      5204
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      114
      3463
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3372
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2504
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1846
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1481
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1431
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1336
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1094
    Aihe