kai ymmärtää jo siitä ettet halua antaa itsestäsi mitään mulle, tai sitten en vaan tajua kaikkea.
Pitäis
9
221
Vastaukset
- Enkö mitään?
Olisin halunnu antaa sulle itseni kokonaan...kaiken. Se ei sulle kelvannut.....
Ystäväks sä et mua näköjään hyväksy...tai siltä musta tuntuu.
Mä olen hyvä ja ystävällinen niille jotka kohtelee mua, kuin ihmistä. Mä en ole lelu.
Mä vihaan valehtelua ja turhia lupauksia.- vituksenmultihuipenn
Tollasesta tiedosta ei ole mitään varmuutta. Kyllä hän mulle kelpaisi, ihan omana itsenään. En ole valehtelija tai turhien lupausten kylväjä. Olen hyvä myös yhtälailla, kun tajuaa ettei toinen sittenkään pelleilyllyt, miten nämä sitten tulisi tajuta. Kyllä mulla pitäsi sitä tietoa olla, silti siitä puuttuu pohja tai se on huteralla sellaisella.
- sivuilija,
vituksenmultihuipenn kirjoitti:
Tollasesta tiedosta ei ole mitään varmuutta. Kyllä hän mulle kelpaisi, ihan omana itsenään. En ole valehtelija tai turhien lupausten kylväjä. Olen hyvä myös yhtälailla, kun tajuaa ettei toinen sittenkään pelleilyllyt, miten nämä sitten tulisi tajuta. Kyllä mulla pitäsi sitä tietoa olla, silti siitä puuttuu pohja tai se on huteralla sellaisella.
Siksi kun te olette molemmat naisia ,jotka keskustee toistenne kanssa :DDD
- pieni palanen
Mistä "sivuilija" voi sen tietää?? Mäkin olen nainen en kumpikaan yllä olevista leideistä ja todella hämmentynyt sellainen. En tiedä mikä palapelin palanen olen erään palapelissä. Kaikesta huolimatta vaistoni sanoo että haluaisin tutustua tähän "paskiaiseen" kaikesta huolimatta. :)
- uma.t.
Jos olet juurikin se puuttuva palanen, jota se paskiainen etsii tässä suuressa, vääriä palasia täynnä olevassa maailmassa.
- pieni palanen
uma.t. kirjoitti:
Jos olet juurikin se puuttuva palanen, jota se paskiainen etsii tässä suuressa, vääriä palasia täynnä olevassa maailmassa.
Oi, se olisi aivan ihana ajatus. Ja hän tuntui sellaiselta heti kun näin hänet. Outoa enkä osaa sitä järjellä selittää. Mutta varovaisena yritän olla liikaa haaveilematta.
- uma.t.
Siis hän tuntui heti paskiaiselta vai oikealta palapelin palaselta? Varmasti olet ansainnut onnen ja varovaisenakin voi ja pitää haaveilla. Haaveillahan on tapana toteutua, kun uskoo niihin riittävän lujasti. Minullakin on haave. Uskon siihen todella lujasti, vaikka joskus tie onkin kivinen ja jalka tahtoo luiskahtaa. Mutta kun kompastuttua pyyhkäisee pölyt polvesta ja nousee ylös, niin haave on edelleen siinä edessä, ihana haave. Ei tunnu kompastuminen enää missään, haave vie voiton.
- ed.
No se palanen tietysti kuten mainitsin tuossa äsken avaamassani ketjussa.:) Jokainen meistä kompuroi, kukaan ei oletäydellinen. Mun mielestä on tärkeää yritää yhä uudelleen niin kauan kun saavuttaa sen unelman.
- uma.t.
Ai sä olet toi siilinen kerällä? Siili on mielenkiintoinen eläin. Niin herttainen ja suloinen, tulee juomaan maitoa pieneltä lautaselta, nappisilmät katsoo hyväksyvästi. Sisältä kauneinta mitä voi kuvitella. Mutta sillä on ne piikit. Tietysti se tarvii ne suojellakseen itseään kaikenmaailman haukoilta, huuhkajilta ja susihukkasilta. Mutta unelmat onkin paljon suurempia kuin mitkään piikit. Silti ihan tavallisia, joka päiväisiä, arkisia. Hyvää yötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1147293
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985233Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333412Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961501Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?481290