olen raskaana rv 8 ja minulla on rintojen arkuus vähentynyt niin ettei rinnat ole arat kuin lähinnä illalla kun ottaa liivit pois. Vielä rv 6-7 rinnat oli arat ympäri vrk.
Pahoinvointia kyllä on edelleen, ainakin yhtä paljon kuin ennenkin.
Voiko siis olla ihan normaalia, että arkuus vähenee näillä viikoilla. Kohtzlotovereita?
rintojen arkuuden väheneminen
4
7986
Vastaukset
- äiti neljälle
Kyllä se on aivan normaalia. Rintojen arkuushan on joillain se ensimmäinen oire raskaudesta.
Rintasi, ihan kuin koko muukin vartalosi rupeaa totuttelemaan tulevaan ihan heti raskauden alussa, toisilla oireet tuntuvat selvemmin kuin toisilla. Ja voisin melkeimpä huumorilla sanoa, että yksi tuntemus häviää niin saat kyllä kaksi tilalle.
Eli rauhoitu ja nauti raskaudestasi! - ElleF
Heippa!
Minulla olis myös sama, että välillä ei olleetkaan niin arat. Nyt mulla on 11 2, ja nyt tissit on taas tosi kipeet. Mies ei saa edes koskee niihin :D Kuppikoko on yhden koon kasvanut.
Minäkin säikähdin kyllä välillä, mutta pahoinvointi mulla on ollut kokoajan tosi kamalaa, niin se helpotti tavallaan :D
Että uskon, että saat olla ihan huoleti :) - zaduliini80
Heippa, pakko kommentoida. Mulla itellä nyt rv20, ja rintojen arkuus hävis oikestaan jo vk7-8. Tosin olen muutenkin päässyt erittäin pienillä oireilla. Ihan vähän on ollut väsymystä, joka myös helpotti n. rv9. Ja mitään muita oireita ei ole ollut. Tosin välillä itekkin epäilly olenko oikeesti raskaana... mutta on se todistettu kax kertaa ultrassa :) Painoa tullut huimat vajaa 2kg, että voin sanoa että melkeinpä oireeton ja ihana alkuraskaus on ollut :)
- kivuton unikeko
On normaalia- Minulla on vaihdellut pitkin raskautta, alkuun ei sitten joskus 10-20 viikolla aivan sairaan kipeet, sitten ei nyt taas yli 30 viikolla on. Edellisessä raskudessa muistaakseni oli heti kipeät kun plussasin n viikolla 5, rinnat pompsahtivat heti isoiksi ja sitten kipu hävisi. Ota rennosti vaan. Ei kaikille tule mitään oireita ollenkaan. Itselläni oli vain pientä etomista. väsyminen ja mielialan lasku oli mulla kaikista rankimmat oireet alkuunsa. Ja edelleen.Olen niin väsynyt että voisin nukkua 24/7
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754861
- 494793
- 753564
- 502828
- 602531
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274