Löytyisikö ketään jolla olisi aivoinfarktin seurauksena tullut visuaalinen hahmotushäiriö. Hukassa kirjaimet, numerot, hahmottaminen?
Voisitteko kertoa kokemuksistanne, elämästänne tämän jälkeen, kuntoutuksen pituudesta, palautumisesta.
Eniten kiinnostaisi kuntoutus ja itse kotona tehtävät harjoitukset, jos sellaisia olisi, niin millaisia?
Hahmotushäiriö aivoinfarktin seurauksena
2
427
Vastaukset
- 0000011111
Siis mun mielestä on aivan uskomatonta, että sairaalasta ei anneta kunnon ohjeita. Potilas ja omainen jätetään usein ihan oman onnen nojaan ja sit sitä yrittää netistä hakea kaiken maailman tietoa. Osa humpuukia osa ei. Mun läheinen on vielä sairaalassa hoidossa, mutta kovin nihkeesti on kuntoututettu ja meille ei olla juuri kerrottu mitään. Ainoastaan silloin kun vaaditaan tietoa ja soitetaan jollekkin terapeutille niin kauan, että se saadaan kiinni. Eipäne aina oikein mitään kuitenkaan osaa sanoa. Mä en aina ihan ymmärrä tätä meijän hienoa sairaanhoitoa täällä suomessa...köh..köh. Otat nyt yhteyden lääkäriin ja terapeutteihin ja vaadit heiltä riittävästi aikaa jotta voit kysyä mieltäpainavia asioita ja nähdä hoitosuunnitelmasi ihan paperilla. Voimia!
- ....................
No sentään saa hoitoa eivätkä lähetä takaisin himaan lepäämään ja "ongelmat ratkeaa itsekseen"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21615Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1051560- 141403
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211048- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2826Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29807Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770