moni näyttää todelliset tunteensa työyhteisössä?
Kuinka
18
559
Vastaukset
- ******, pks
Ei uskalla, vaikka haluaisi. Ja haluaisi niin prkeesti!
- salmiakkiakkiakkia
Näytän ne silti. Voi kun osaisinkin salata tunteet kunnolla, mutta tämä kuminaama ja kömpelöyteni paljastavat kaiken.
- Häirintää!
Työpaikalla täytyy käyttäytyä korrektisti! Muuten voi syyllistyä seksuaaliseen ahdisteluun. Töissä ei vaan ole sopivaa alkaa tunteilemaan kenellekään. Vapaa-ajalla sitten eri asia.
Voi kysyä, josko toinen lähtisi käymään esim. kahvilla töiden jälkeen, mutta juttu pitää sitten jättää siihen jos toinen ei halua lähteä...
Valitan, näin se vaan on. - No, en mä
nyt niitä yritä piilottakaan. Paitsi negatiivisia joskus.
- Kuun toinen puoli
Varmasti aika harva, sillä työminä on kuitenkin aina jossain määrin eri kuin siviiliminä. Työyhteisössäkin on helposti omat roolit, joita ei rikota, varsinkin jos muiden mielipidettä pelätään tai suhde voi aiheuttaa ongelmia työkavereitten välille. Paljon riippuu myös siitä mikä on suhteen laatu: onko se vain flirttiä, peliä, salailua, jännityksen hakua, intohimoa, vai onko siinä taustalla syvempiä, vakavampia tunteita. Jos välittäminen on aitoa, ei silloin kenenkään tulisi puuttua siihen, mutta aina on heitä, jotka eivät tahdo hyvää jos kokevat toisten onnen uhaksi itselleen.
- drfhdftjh
Nimenomaan tuosta viimeksi mainitsemastasi syystä en näyttänyt - eikä hänkään, vaikka kaiken aikaa se leijuikin välillämme.
Vasta sen jälkeen, kun päätin vaihtaa työpaikkaa ja kummallekin tuli paniikki, että ei kai tää nyt tähän jää, saatiin suumme auki ja asia selväksi. Nyt on kaikki hyvin - mutta toisaalta harmittaa kaikki se haaskattu aika, kun oltaisiin voitu jo olla yhdessäkin.
- Miks pitäs?
eikö siellä olla töitä tekemässä?
- r pudas
Hei sinä torvi!
Tunteita voi olla monenlaisia, esimerkiksi on ihan asiallista ja jopa hyödyllistä näyttää vaikkapa iloisuutensa ja kiitollisuutensa jos toinen on auttanut sinua TYÖasioissa.
- mähän
En voi olla näyttämättä yhtään mitään .Ääripäitä en näytä,mut muuten yleensä en keskity siihen mitä näkyy ja mitä ei.
- Monenvuodenjälkeen
Tiedäthän sä
Kyllä sä mun tunteet tiedät. Olet suloinen. Olisitpa täällä. :) - sytytyslanka
No mulla se tunteiden "salaaminen" ei riipu niin pätkääkään työyhteisöstä vaan siitä että tää ko. henkilö saa mut täysin kipsiin :( Vois kyllä olla muutenkin melkoinen shokki niille muille jos ilmi tulisi ;))
- S-lanka liekeissä
Saisinko mä tulla hoitamaan sun kipsiä. Olisin hellä :-) Kutsu vaikka juhannukseks...
Pelkään ettei sua kiinnostaiskaan flirttiä ja katseita pidemmälle. Muut tai niiden shokit ei mua paljon hetkauta.
- rehellinen vastaus
Harvoin työyhteisöissä on tunteita, joita pitäisi näyttää. Pientä sanomista voi työkavereiden kesken tulla, ei muuta.
- Ystävä edelleen
Minä lähdin "karkuun" kun huomasin, että tunteita alkoi olla työkaveriin liikaakin. Ei se auttanut.
- grewasd
En minä ainakaan puheista päätellen kyennyt kovin hyvin niitä salaamaan, saati itse kohteelta. :)
- no thanks
Mua ei ainakaan hetkauta oman työpaikan miehet. Kaiken maailman leuattomia analysoijia riittää
- ei suositeltavaa
Vähän riippuu mistä tunteista on kyse. Kyllä monikin näyttää inhonsa ja vittuilee työkaverilleen jota ei voi sietää, harva kai sellasia tunteita peittää. Mulle ainakin tuli hyvin selväksi entisessä työpaikassa mitä toiset musta oikein ajattelivat, eivät ne sitä pahemmin peittäneet. Ihan avoimesti ykskin kuittaili itseään huonompana pitämälleen, kaikesta mahdollisesta. Ei pahemmin peitellyt sitä että inhos mua ja piti mua arvottomana ihmisenä/toisen luokan kansalaisena. Myös työnjohtajakin osoitti aika suoraan ettei mua kovin korkealle noteerannut "unohtelemalla" sovittuja asioita.Opin aikoja sitten ettei mun kannata tuntea mitään ketään miespuolista työkaveria kohtaan, joutuu vain työporukan naureskelujen kohteeksi. Jos työpaikka ei muutenkaan ole hääppönen ilmapiiriltään, tulee vain vielä vaikeampaa olla sellasessa paikassa töissä. Pitäisi vaan pyrkiä olemaan näyttämättä minkäänlaisia tunteita, vaikka kuinka loukattaisi ja haukuttaisi selän takana/ naamankin edessä ja tehdä pelkästään töitä.
- Olli Trolli
Mä ainakin haukun kaikki pataluhaksi ja mustamaalaan, ei ole ymmärrystä parempaan käytökseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h553513- 393218
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062771Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432520Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201208