Mitä laki sanoo, saako maajussi kylvää paskansa pellolle noin 30 m päähän meidän talon kuistista ja kaivosta ja samalla saveta pihatie räävittömään kuntoon? Mitäköhän maajussi tykkää, jos minä vien tankkiautollisen paskaa hänen puutarhaansa ja sanon, että haistele siitä nyt koko kesä. Tai no niin no eihän se tietenkään häiritse kun koko ikänsä on paskassa möyrinyt - olis hyvillään vaan. Niin ja muuten, turha on farmarien puolustella kuinka ympäristöystävällistä maanviljelys on. En yhtään ihmettele, jos esimerkiksi tuollainen määrä (neljä isoa tankillista) sontaa ja fosforia lykätään pellolle, joka viertää suoraan laskuojaan, joka taas viertää jokeen ja siitä mereen, että vesistöissä sinilevät kukoistaa. Ja niille, jotka nyt sanoo, että muuta pois, voin sanoa, että en muuta, koska minulla on yhtäläinen oikeus elää ja olla siellä missä huvittaa ja minulla on yhtäläinen oikeus elää ilman ympäristöterroria (haju-, myrkkyhaittoja) kuin kellä tahansa muullakin. Farmarit menköön itseensä ja jos vielä kerran yksikin myrkkyruisku, paskatankki tai muu häiriötekijä, josta aiheutuu suoraa HARMIA minulle niin otan vaikka itse lain omiin käsiini ja istun sitten linnassa vaikka muutaman vuoden, mutta näin ei voi mennä. PS. viimekesänä sama mulkero maanviljelijä myrkytti peltojaan ja ylläri pylläri tuuli kuljetti rikkamyrkyt minun puutarhaani ja marjapuskat kuoli, että kiitos vi***tusti!
Kannattako lähteä käräjöimään?
Maanviljelijöiden myrkystys ja paskaamisoikeudet?
Tympääntynyt-.
0
81
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell322098Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.461715Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1121476Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1041226Ootko A-nainen vielä vihainen?
Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja1041024Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.76978- 59855
Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,34842Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗52789Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd101743