nokia 5230 näyttö rikki...

avuton hesasta

juu eli mullameni nokia 5230:sta näyttö silleen rikki että siihen kuin koskettaa nii puhelin ei reagoi mitään. paljonkohan uusi näyttö näytön vaihto tulisi maksamaan? itse en ala näyttöä laittamaan koska en osaa ja en myöskään jaksa... auttakaa tyhmää tavitsen nopeasti apua!!!!!

18

1321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zibbohibbo

ei kannata korjata nokia voi viedä sulta vaan rahat. jos et itse ala näpräämään niin osta uus sillä jos itse avaat puhelimen niin takuu ei korvaa enää mitään: ( .... osta mielummin joku samsung galaxy mini tai zte blade... samsung galaxy mini on ainakin laadukas ja hyvä puhelin itsellä on ollut jo puol vuotta eikä mitään vikaa maksaa toimituksineen 118e kotiin : ) niin toi näytön korjauttaminen nokialla ei edes kannata... kokemus kertoo kaiken : )

• zibbohibbo

ps.näytön vaihtauttaminen maksaa varmasti yli 150e :))) :(((

• 8N
        zibbohibbo kirjoitti:

ps.näytön vaihtauttaminen maksaa varmasti yli 150e :))) :(((

onko näyttö rikki vai kosketuspinta. kosketuspinta maksaa 30€ sen voi itse vaihtaa.

• gggggggggge

mini ois muuten hyvä mutta siinä on paljon huonompi resoluutio kuin 5230:ssa eikä siinä ole ilmaista navigaattoria niinku 5230;ssa

• 7u
        8N kirjoitti:

onko näyttö rikki vai kosketuspinta. kosketuspinta maksaa 30€ sen voi itse vaihtaa.

mistä sellasen vois tilata kun on itellä just se kosketuspinta rikki??

• 3720c RULEZ!

Mullaki meni just samanlaisesta kapulasta näyttö rikki. suosittelen lämpimästi heittään koko puhelimen roskiin ja ostaan tilalle nokia 3720c se ainaki toimii eikä temppuile :)

• puhelin-moi

Nokia 5230:n näyttö maksaa 32 euroa.
      vaihto kulut päälle jos ei itse osaa vaihtaa.

• 7u

mistä sellasen sais tilattua?

• Nokia5230nen

Näytön kirkkaus menee jatkuvasti 0:lle ja kun oikein tihrustaa pystyy säätämään kirkkauden täydeksi, rutiinilla onnistuu, pimenee aina uudestaan. Huoltoliike > Saloon. Kytkypuhelin n. 1,5 vuotta vanha, teki uutenakin saman. "Maanantai-malli"?. Aaapuvaaa! ; {

• ??????
    • hauskaa

Eihän sulla ole näytön lukitus päällä, aukeaa sieltä sivusta liukukykimestä liuttamalla ylös tai alas, en nyt muista.

Lainaus:"5230 TOUCH PANEL ASSY BLACK 2695J1
      Sopii 5228, 5230, 5233, 5235. Kosketuspaneli jota tökitään. Näyttömoduli josta näkyy kuva on 5230 LCD 4850098."
      Kosketuspaneli jota tökitään...JEE, ei ihme jos hajoo.

• Kyrsiintynyt

Itselläkin hajosi tuossa jokusenkuukausi sitten nokia 5230 ja ostin samsung galaxy minin ja hyvin on toiminut :)

• xzz215

Minun Samsung Galaxy hajosi kun kaaduin liukkaalla, ostin 5230 ja hyvin on toiminut vaikka olen sen kanssa kaatunut 7 kertaa.

• kiljukotka

ehkä vähemmän hutikkaa ;)

• neuvvoo

kyllä kantii vaihtaa mullaki tippu 5230 kosketus näyttö wc pyttyy mutta toimii kun uus nyt ja jos joku haukkuu nokiaa niin se samsung on ihan paska puhelin se on vaan prändi ja nokia on kotimainen siis mun mieles paras!!!

• samsung surkee nokia

mulla hajos just viime vikol samsung mini! no sit kaveri antoi sen vanhan 5230 ja on kyllä nyt toiminut kuin unelma! mini on kyllä surkee en haluu haukuu samsungin käyttäjii mut mulla oli sitä ennen samsungin n900ul tai vastaava romu niin se hajos kun tippu vesi lammikkoo siis surkee!!!!!!

• Mursumökötin

Itse halusin puhelinriippuvuudesta eroon, joten vaihdoin iPhone 4S vanhaan Nokia 5230:aan. Nyt ollaan mökillä Nurmeksessa kaksi viikkoa, ja tietenkin heti aluksi se tippui veteen, nopeasti nostin. Kuivattelin saunassa ja talouspaperit alla, päivän jälkeen, ei reagoi kun koskettaa, ensimmäinen numero Pin-koodistaa toimii, mutta se jää "pohjaan". Olisiko mahdollista että vettä näytön välissä?

• paskanaamapaskoo

Itelläkinrikki

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4802
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3493
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2420
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1349
    7. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1212
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1202
    9. 165
      1079
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    Aihe