Susihukkaseni. Se jota olen etsinyt aina. :) Hassua haaveilua mutta siltä musta vain tuntuu. Hyvää yötä.
http://www.youtube.com/watch?v=qllR59rlaNU
Olet se puuttuva palanen
15
179
Vastaukset
- Dismukes
Kaunis kappale. Kiitos. Haaveet muuttuvat joskus todellisiksi jos niissä on vähänkin todellisuuspohjaa. Hyvää kesäyötä sinullekin, vaikkei nyt vielä saisikaan mennä nukkumaan;)
On kuunneltava hetki vielä vaikkapa laulurastaan upeaa laulantaa ja ehkä haaveilla samalla hänestä, jossain kesäyössä harhailevasta susihukkasesta, joka ehkä haaveimlee juuri nyt sinusta. - ap.
Voi kun se kuuluisikin tänne kerrostaloon. :) Mutta voin kuunnella sitä mielikuvituksessani tai etsiä you tubesta. Joskus sitä toivoisi asuvansa metsän keskellä ei kerrostalossa. Mutta hänestä voin haaveilla.
- sushinukka
Pus pus. Mennään nussumaan! ;)
- ap.
Onko susihinukka puhanhilkan ja hukkasen risteytys. Onko nussuminen nukkumisen ja jonkun toisen puuhan välimuoto. :) Vai sitä että on nähnyt toisesta eroottisia unia? voisin mennä nukkumaan ja näkemään niitä omasta hukkasestani.
- Punahukkanen
lähtisit joskus miun mukkaan ni et joutus hukkaan...
- ap.
Taisi olla vähän väsynyttä läppää, ehkä on parempi lähteä pois täältä koneen äärestä kuutelemaan vaikka ikkunaan jos vaikka kuulisi rastaan laulavan.:)
- sushinukka
Äläh mee! Tuu tänne nussumaan. Anna rastaiden olla, tuu kunteleen ku mä jodlaan ja kuorsaan! ;)
- Dismukes
Kävin hetki sitten ulkona kuuntelemassa yölaulajia. Todella hienoa kuunnella kauniin alkukesän yön linnunlaulua. Alkoi jo hieman väsyttää. Hyvää yötä sinulle.
- ap.
Voisin kyllä kuunnella ilomielin ihmisen jolle tämän aloitusviestin laitoin jodlausta, kuorausta vaikka röyhtäilyäkin mitä tahansa ääniä mitä hän haluaisi päästää.:)
- sushinukka
tiiäkkö, telefoonilla voi nykyään kuulla toisten ääntelyy!?! Kaikenlaista sitä keksitään ;)
- ap.
sushinukka kirjoitti:
tiiäkkö, telefoonilla voi nykyään kuulla toisten ääntelyy!?! Kaikenlaista sitä keksitään ;)
Mä luulisin näin että voisi tulla luuri korvaan jos hälle menisin soittamaan ja kertoisin että haluan kuunnella hänen ääntelyään.:) Jos olisin monen promillen kalsarikännissä mitä en ole kun en hirveesti juo, voisin mennä uskoutumaan tuosta halusta hänen boxiinsa facebookissa.
- ....
sushinukka kirjoitti:
- ap.
ap. kirjoitti:
Mä luulisin näin että voisi tulla luuri korvaan jos hälle menisin soittamaan ja kertoisin että haluan kuunnella hänen ääntelyään.:) Jos olisin monen promillen kalsarikännissä mitä en ole kun en hirveesti juo, voisin mennä uskoutumaan tuosta halusta hänen boxiinsa facebookissa.
Voisin laittaa kaveripyynnön perään:).
- ap.
.... kirjoitti:
Kaunis kappale. Itse en halua enkä aio, myöskään luopua toivosta. Mutta nyt hyvää yötä. Toivoisin niin että saisin yhteyden häneen joku kaunis päivä.
- ap.
Varmasti oli, täytyy joskus kokeilla. Hyvää yötä. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069