messangeriini on päässyt jokin haitta/kalasteluohjelma tai virus miten sen saa pois ja se estää tuon uuden tietoturva päivityksen asennusta ja jotain pikku haittoja muutenkin aiheuttuu olen vaihtanut salasanan mutta tuntuu et se ois vieläki sielä miten sen saa pois?
epäilen että
tietääkö kukaan,,,,,
1
107
Vastaukset
- -poinko-
Tarkista konees viruksentorjuntaohjelmalla. Sellanenhan sulla on, tai ainakin pitäis olla. Lisäks lataa Malwarebytesin Anti-Malware ja tarkista myös sillä koko kone. Kolmantena hommana voisit vielä tarkistaa koneen jollakin onlinescannerilla.
Ei se salasanan vaihtaminen estä viruksia. Muista myös sellanen homma, että ei se virus siellä sun sähköpostiosotteessa ole vaan sun koneella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462544
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312207- 792118
- 951946
- 321682
- 121516
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?251274Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181155