Miksi nykyään on niin kiire kaikilla.
Yhteiskunta vaatii tehokkuutta ja nopeutta .
Miksi aikaa vastaan ollaan kilpasilla ,
kun kuitenkin samat asiat hoituvat vähemmälläkin.
Pysähdytään ja nautitaan nyt keskikesän valoisista öistä ja tulevasta juhannusviikosta, sillä tulee ne syksyn pimeät ja sateet sieltä kuitenkin :)
Kiire, kiire
9
205
Vastaukset
- Ole oma herrasi
Kaupallisuus lienee suurin orjuuttajamme. Levätä ei saisi, vaan kun työviikko on tehty, on ryhdyttävä KULUTTAMAAN ,
juostava viihteen, materian, loma, hyvinvointi ym.
PAHOINVOINTIPALVELUIDEN perässä, kunnes uupuneena pitää taas aloittaa työviikko.
Minä sanon tälle orjuutukselle no thank you. Tee sinä samoin. - Möhkyrä
EI OLE KIIRETTÄ onneksi =)
- Mietippä ite.
Ajankohtaista asiaa Emmaxilta.
- missäs oot ollunna?
Hyvä kun tuo emmakin heräs henkiin...........
- Joku vaan
Oon miettiny ihan samaa.. Miks juosta tuossa oravanpyörässä ja pokkailla ja palvella esimiesten tahtiin.
Kyllä sitä pärjäis vähemmälläki :) Oon tosissani harkinnu, että sanos ittesä irti vaki duunista :) Olis sitten aikaa toteuttaa itseään ja siinä tahdissa kun hyvältä tuntuu..- En tarvitse mitään
Kaupallisuus on kirosana.
- Jokuko vaan
Oookko nää Emmax?
Vuosi on vierähtänyt tästä aloituksesta, joku on näköjään kaivanut sen uudestaan esiin, joten toivottelenkin tässä kaikille sitten oikein hyvää ja rentouttavaa juhannusta !
- likainen legenda
Kiire pois päiväjärjestyksestä,itse en ole ottanut vakiduunia vastaan enää vuosiin,työ paikkoihin en mene ellei minua soiteta ja kysytä!Pitkä aikaiset työt joissa oon ollu olen itse irtisanoutunut,tosin karenssi on tullut,mutta ei sillä oo väliä,rahaa on kun roskaa,roska ei lopu koskaan!Hyvää Juhannusta ja älkää nyt ajatelko työtä,levätkää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18613767
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585493Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454960Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1563734Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402873Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282042Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1201811Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3731714Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371525