Mikä voi tehdä tytöstä ruman?

NIMIM..

Niinn. Jos sanotte esim läskeys, niin perustelkaa mikä on läski :D

65

3310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leila Rillikotelo

Kokonaisuus ratkaisee. Ihmiset arvostaa erilaisia asioita. Langanlaihoja ihmisiä ei nykyisillä elintavoilla paljon olekaan.

• ttttttttttttyyyyyyyy

Rumat kasvot:
      Iso nenä, pienet silmät, pienet huulet, kuiva iho, paksu leuka.

Ruma kroppa:
      "päärynä vartalo", ohuet reidet, isot jalat/kädet,

• haaaaaaaaa

Yleensä ruma käytös on ykköstekijä, tupakointi, liika kiroilu ym. junttius.

• eihjoidnfjpgah9oörhe
        haaaaaaaaa kirjoitti:

Yleensä ruma käytös on ykköstekijä, tupakointi, liika kiroilu ym. junttius.

PASKAA

• yeyeyeeee.

Puhun nyt enemmänki ulkonäöstä ;) millaset on isot jalat tai kädet? tai siis määrittele vähä :D

• tässäpä on

Rumat kasvot:

liian pieni nenä tai liian iso nenä

liian pienet silmät tai liian isot silmät

liian pienet huulet tai liian isot huulet

kuiva iho tai muuten huono iho

paksu leuka tai kaksoisleuka
      tatuointeja ja/tai lävistyksiä kasvoissa (korvakorut saa tietenkin olla, muttei mitään muita lävistyksiä)

lyhyet hiukset, ruma hiustyyli, esimerkiksi poikamainen hiustyyli tai tätimäinen hiustyyli, väärän väriset hiukset, eli hiustenväri on jokin muu kuin blondi, vaaleanruskea, ruskea, tummanruskea tai musta ja rumaa hiuksissa on myös muuten huonot hiukset, esimerkiksi takkuiset hiukset.

huonot hampaat ja haiseva hengitys

Ruma vartalo:

liian laiha tai liian lihava

liian kapeat hartiat tai liian leveät hartiat

rumat tissit, eli joko liian pienet tissit tai liian isot tissit (eli pienempi kuin A tai isompi kuin DD), roikkuvat tissit, suipot rinnat eli sellaiset ketunnenärinnat tai muuten väärän muotoiset rinnat.

liian pieni peppu tai liian iso peppu

liian lyhyet jalat tai liian pitkät jalat suhteessa muuhun vartaloon

liian ohuet jalat tai liian paksut jalat

liian isot kädet ja liian isot jalat

liian lihaksikas vartalo

huono iho

tatuoinnit ja lävistykset

• Juuupa

No siinäpä sulla on kriteeriä, noilla kriteereillä varustetun naisen ku löydät niin oot jo aikamies!

• Juuupa kirjoitti:

No siinäpä sulla on kriteeriä, noilla kriteereillä varustetun naisen ku löydät niin oot jo aikamies!

Onnea yksinäiseen loppuelämääsi.

• wen its alll

okeeei sanoin et pitää perustella... millaset on isot jalat?!! tai kädet??!! tai perse??!?!?

• tässäpä on

Sanotaanko vaikka näin, että isot jalat ja isot kädet suhteessa muuhun kehoon. Tietenkin 180 senttisellä tytöllä saa olla isommat jalat ja isommat kädet kuin esimerkiksi 150 senttisellä tytöllä, mutta suhteessa muuhun kehoon käsien koko ja jalkojen koko voi olla molemmilla sama.

• Morororooro17

Meikä on vissiin sit aika ruma likka, mut vittuako siitä. :--D

• selfishfish

No onpas teillä jätkillä paljon vaatimuksia. Eli pitäisikö olla _juuri sopiva_, eikö saisi olla muka mitään liian suurta tai liian pientä tai ERILAISTA naisen kehossa, jotta te sovinistisiat sen kelpuuttaisitte?! Mulle on alkanut tulla sellainen olo, että tyttöjä pidetään kauniina vain, jos on laiha, mutta siitä huolimatta isot daisat ja hyvä perse. Muussa tapauksessa tulee pientä piilovittuilua jätkältä, joka itse ei ole yhtään sen paremmassa asemassa ulkonäkönsä kannalta. Käykää itse ensin suihkussa, sitten tulkaa arvostelemaan, perkele!

• komea suomipoika

HAH HAH HAH HAH HAH!

Vai ei me pojat muka olla ulkonäön suhteen paremmassa asemassa? Kyllähän me ollaan ja paljon ollaankin. Suomessa on paljon enemmän komeita miehiä, kuin kauniita naisia. Suomalaiset miehet ovat keskimäärin todella komeita, mutta suomalaisia naisia ei voi sanoa kovin kauniiksi. Suomalaiset naiset ovat lihavia, lyhytjalkaisia ja paksujalkaisia, suomalaisilla naisilla on pienet tissit ja roikkuvat tissit eikä naamassakaan ole kehumista. Naama on ruma eikä hymyä löydy kasvoilta juuri koskaan eikä kokonaisolemuskaan ole naisellinen.

Mutta Pohjanlahden länsipuolella taas on erittäin kauniita tyttöjä ja naisia. Samoin Suomenlahden eteläpuolella ja tuolla Itärajan takana. Myös Norjassa on erittäin kauniita tyttöjä ja naisia. Siksipä pistää mietityttämään, että miten näiden kaunottarien keskellä pystyy olemaan maailman rumimmat tytöt ja naiset.

Suomalaiset pojat ja miehet taas ovat maailman komeimpia. Ulkomaalaisilta naisilta sataa kehuja meitä kohtaan ja heidän mielestään olemme komeita ja romanttisia. Suomalaiset miehet ovat ulkonäöltään kunnossa. Olemme pitkiä ja lihaksikkaita. Suomalaisilla miehillä kun on lisäksi maailman isoimmat vehkeet, niin suomalainen mies on täydellinen.

• no voi huhhuh -.-
        komea suomipoika kirjoitti:

HAH HAH HAH HAH HAH!

Vai ei me pojat muka olla ulkonäön suhteen paremmassa asemassa? Kyllähän me ollaan ja paljon ollaankin. Suomessa on paljon enemmän komeita miehiä, kuin kauniita naisia. Suomalaiset miehet ovat keskimäärin todella komeita, mutta suomalaisia naisia ei voi sanoa kovin kauniiksi. Suomalaiset naiset ovat lihavia, lyhytjalkaisia ja paksujalkaisia, suomalaisilla naisilla on pienet tissit ja roikkuvat tissit eikä naamassakaan ole kehumista. Naama on ruma eikä hymyä löydy kasvoilta juuri koskaan eikä kokonaisolemuskaan ole naisellinen.

Mutta Pohjanlahden länsipuolella taas on erittäin kauniita tyttöjä ja naisia. Samoin Suomenlahden eteläpuolella ja tuolla Itärajan takana. Myös Norjassa on erittäin kauniita tyttöjä ja naisia. Siksipä pistää mietityttämään, että miten näiden kaunottarien keskellä pystyy olemaan maailman rumimmat tytöt ja naiset.

Suomalaiset pojat ja miehet taas ovat maailman komeimpia. Ulkomaalaisilta naisilta sataa kehuja meitä kohtaan ja heidän mielestään olemme komeita ja romanttisia. Suomalaiset miehet ovat ulkonäöltään kunnossa. Olemme pitkiä ja lihaksikkaita. Suomalaisilla miehillä kun on lisäksi maailman isoimmat vehkeet, niin suomalainen mies on täydellinen.

hyvä sunki on mennä vittu miehiä kehumaan ja naisia haukkumaan kun suomestakin löytyy miss universum ainesta!

• Antisomppu

HAH HAH HAH HAH HAH!

JOO TOTTA jokaikinen sana!!!! Silti suomalaisnaiset vaan lankeaa joihinkin saatanan somppuihin!

• personnel

HAH HAH HAH HAH HAH!

eihän homon mielestä naiset nyt niin ylivertaisen kauniita olekkaan :) miehen komeus taasen paistaa paremmin silmään

• komea suomipoika
        personnel kirjoitti:

eihän homon mielestä naiset nyt niin ylivertaisen kauniita olekkaan :) miehen komeus taasen paistaa paremmin silmään

Kyllä minä naisista tykkään, kunhan vain ovat kauniita.

• Hj

HAH HAH HAH HAH HAH!

Niin Suomalaiset miehet on niin romanttisia.. hakkaa naisia ja tappaa perheensä kun ei saa tahtoaan läpi..

Oot varmaan joku pirun ruma ipana jolla on vähän liikaa itse luottamusta

• nuorihurja69
        Hj kirjoitti:

Niin Suomalaiset miehet on niin romanttisia.. hakkaa naisia ja tappaa perheensä kun ei saa tahtoaan läpi..

Oot varmaan joku pirun ruma ipana jolla on vähän liikaa itse luottamusta

huara

• homppelipomppeli
        no voi huhhuh -.- kirjoitti:

hyvä sunki on mennä vittu miehiä kehumaan ja naisia haukkumaan kun suomestakin löytyy miss universum ainesta!

komea suomipoika taitaa olla homo.

• eivittujenvittu
        homppelipomppeli kirjoitti:

komea suomipoika taitaa olla homo.

HAHAHAHA laittakaapas google kuvahakuun "suomalainen mies" :DDDDDDD
        jaa suomalaiset miehet pitkiä ja lihaksikkaita?! sain päivän naurut.

• Joo niin varmaan

Kyllä minä naisista tykkään, kunhan vain ovat kauniita.

Ha gay

• ok

Älkää ny, kaikki on sopivia, se on katsojan silmässä se kauneus niinkun sanotaan, jos haluutte nähdä täydellisiä miehiä ja naisia niin kattelkaa bondeja, mutta älkää kuvitelko että kaikki on sellasia

• tytyytytytytyytyty

Mä oon varma että kaikissa meissä on jotain kaunista, oltiin millasia vaan. Sitten on erilaisia ihmisiä jotka tykkää erilaisesta. Ja loppupeleissä varmaan on se luonne aika tärkeä, jos on kaunis ulkoa, mutta paska sisältä niin emmä ainakaan semmosen kanssa jaksais olla. (:

• !

KETÄÄN EI VOI SANOA RUMAKSI! RUMUUUS TULEE MINUN MIELESTÄNI SISÄLTÄPÄIN! OLEN 19 VUOTIAS JÄTKÄ JA KAIUHEINTA ON NÄHDÄ NAINEN HUORAHTAVASSA ASUSSA (TODELLA TYRKYLLÄ OLEVA) YLEISELLÄ PAIKALLA. SE O RUMAA! LISÄKSI NAISEN TEKEE RUMAKSI KAUHEA KIELENKÄYTTÖ!

HUONOT KÄYTÖSTAVAT NE RUMAKSI TEKEE! VAIKKA OLISI KUINKA KAUNIS NAINEN TAHANSA, JA KÄYTÖS ON PÄIN PIIIP, NIII KYLLÄ PISTEEET LASKEEE TODELLA PALJON!

KASVAKAA NAISET JA PUKEKAAA NIITÄ VAATTEITA PÄÄLLE! AIVAN HIRVEÄÄÄ KATSOA!, EIKÖ TEIDÄN PÄÄSSÄ LIIKU MITÄÄÄN KUN LAITATTE NIITÄ PALJASTAVIA HUORA KUTEITA PÄÄLLENNE!
      KULKEKAA SUORAAN ALASTI, SILLÄ EIHÄN NE VAATTEET OIKEASTAAN EDES PEITÄ MITÄÄN!

KAUNIIKSI NAISEN TEKEE HELLYYS, KAUNIIT KÄYTÖSTAVAT JA SIISTI PUKEUTUMINEN! SE ON SITÄ TODELLISTA NAISTA!

• -a

Sul unohtu cap lock päälle

• lkslslsl

Taidat olla itse Jeesus

• etkylnäio

täydellistä ei olekka!

ja tost pukeutumisest, et siel ulkon on kyl nii kuuma että voi men alasti kyl ja eihän siinä mitää ole? rinnat o äidilläski ja pillu kissallaki! luonnon normaalein asia!

• 11111111111

AHAHAHHAAHHAHA Komeasuomipoika kuule
      :Suomessa on äänestetty olevan maailman yhdet kauneimmat naiset, toki joka maassa on rumiakin ihmisiä(valtavirran silmään)
      Toiseksi:Suomalaiset miehet on ovat toki komeita mutta miltä näyttää perussuomalainen mies: kaljamaha,pöhöttynyt,kaljuuntuva,ällöttävä,huonohampainen. ole hyvä

• f6yg8uhio

kaikista kaunein mies on Arnold Schwarzenegger..

voittanut kauneimman miehen tittelinkin jopa 7 kertaa

eli ei ole suomessa kopmeimmat miehet ;))

(huomatkaa lievahkö sarkastisuus ja pilkka)

• soinisoini
        f6yg8uhio kirjoitti:

kaikista kaunein mies on Arnold Schwarzenegger..

voittanut kauneimman miehen tittelinkin jopa 7 kertaa

eli ei ole suomessa kopmeimmat miehet ;))

(huomatkaa lievahkö sarkastisuus ja pilkka)

tuli mieleen timo soini:D:DDD

• grow up people..

ei viddu että te jaksatte oikeesti minkä ikäsii ihmiset tääl on? tää on ku suoraa jostai seiskaluokan "tytöt on parempii ku pojat vice versa"jutuist herranjumala kasvakaa. Suomessa on kauniita naisia täällä on myös komeita miehiä. Suomessa on rumia miehiä, täällä on myös rumia naisia mitä sitten?

• fsdafds

Hyväkäytöksinen täytyy olla. Ei kiroilua, tupakkaa, juopottelua, jne.. Jokainen tyttöhän on jossakin vaiheessa tyttöporukalla liikenteessä ja sellainen hihittely ei ole kovin mairittelevaa, joten mieskumppanin läheisyyteen ei kannata sitä "tyttöporukkaa" tuoda.

Ulkonäkö on aina plussaa, lihava ei saa olla. Siis jotain tarttumapinta-alaa saa olla, mutta ylipainon puolelle mentäessä se ei ole kovin seksikästä. On tosin miehiä, jotka haluavat vaan pulleita. Hoikka olemus, mutta ei langanlaiha. Yleensä naiset on kauneimmillaan, kun ylimääräistä ei ole tai sitä on ihan vähän.

Pukeutuminen on kanssa erittäin tärkeä ominaisuus. Vaikka kuinka silmäkarkkia saa niitä "toppityttöjä" katsoessa niin loppujen lopuksi en sellaisen kanssa alkaisi seurustelemaan. Joten liiallinen paljastelu on pahasta, pintaa saa olla paljaana, mutta jossain rajoissa sekin. Yleensäkin outo hiustyyli tai tyyli ajaa pois aika nopeasti. Jotain manga-vaatteita ja vihreää tukkaa, ei kiitos. Perus blondi tai brunette, luonnonkaunis ei liikaa meikkiä. Sillä pärjää.

Älyäkin kannattaa olla, tumpelot ei viehätä.

• .

En tiedä kuvittelenko vain, mutta taidan olla samanlainen kuin tekstissäsi. :O

• niin...

noi kommentit on aika loukkaavia..

• Mr Frasier

Kuka minä olen toisten ulkonäköä arvostelemaan? Itse ainakin pidän silmiä kauneina joten ne voivat olla myös rumatkin.

• tyttö hesasta

mitä mielä:
      oon 166cm pitkä painan n. 50kg (normaali paino siis).
      ruskeet hiukset, vähän olkapäitten ala puolelle. silmät on aika usein vaaleen siniset (ne vaihtaa väriä, en tiiä miks). en käytä meikkiä, iho on suht hyvässä kunnossa. hyvät hampat. vaatteissa käytän iha perus farkkuja, huppareita, toppeja jne. ei siis mitää herutus vaatteita ;).en polta, en juo(kummatkaan ei oo tullut ees mielee), en kiroile. ja nii et kertokaa mielipiteenne jos jaksatte :D

• suvitheskitso

hohhoh, eli pitäs näköjään olla ihan TAVALLINEN kaikin puolin että olis kaunis? eikö kauneutta oo justiin se että erottuu vähä tosta massasta...

• James-95

Jokainen erottuu massasta, kun oppii tuntemaan.

• kkkko

Miksi tytöt tulee valittamaan että yhyy kaikki jätkät haluaa täydellisen muijan? Tässähän kysyttiin mikä tekee muijasta ruman ja vastauksissa kerrotaan että mikä sitä rumuutta on. Ei se kuitenkaan tarkoita ettei jätkille kelpaisi muija jolla on hieman isommat reidet tai hieman isompi nenä kun "normaalisti". On vaan lueteltu asioita jotka tekee tytöstä ruman, samanlaillahan tytöt voisi laittaa kaiken poikien pituudesta, kropasta, naamasta ym. mutta ette tekään tarkoita ettei teille kelpaisi ihminen joka ei täytä niitä kaikkia kauneuden kriteerejä. :D hitto rajottakaa.

• dwdwdw

mua ainakin ihmetyttää suomalaisnaisten jalkojen lyhyys verrattuna kehoon. Istun bussissa ja normaali tyttö istuu viereen niin yleensä tuntuu että helvetti onpas iso muija mut sit kun se nousee seisoo nii se onki päätä lyhempi.

• tyttö 17 wee

kertokaas mielipidettä oon blondi suht pitkät hiukset , 160 cm painan 42 kg ,hoikka urheilullinen, harrastan cheerleadingii ja vpkta, omastamielesta tavallisen mäkönen mut kaikki sanoo et oon tosi nätti ym... käytän meikkii mut en kauheeta pakkelikerrosta, käytän pääasiaassa pillifarkkuja ja huppareit / normi paitoja muodikkaita ja kuuntlen räppii

• muodotkunniaan

Tässä nyt puhutaa miesten ja naisten välisistä suhteista. Omat kritiirit koskee lähinnä miesten kannalta näitä asioita:
      Hyväksyy miut sellasena ku olen
      Ei juopottele joka viikonloppu
      Ei ole naistenhakkaaja
      Saa olla pientä älyllistä elämää siellä aivojen perimmäisessä sopukassa
      Pitää olla pitempi ku minä olen (172 cm)
      Haluaa viettää aikaa kanssani mahdollisimman paljon,jottei tule sellaista tunnetta,että mies häpeäisi.

No siis, minulla on isot tissit,on jotain mistä ottaa kiinni,olen erittäin suorasanainen ja se ärsyttää monia ihmisä,kiroilen ja puhun paljon. Harvemmin juon, mutta tupakoin ja olen sen lopettamassa. Mikä siinä ulkonäössä on jos on vaan maailman paras luonne? Olen ystävällinen ja mukava kaikenpuolin,niin kauan kunnes minut suututetaan. Olen siis kaikkien mielestä harvinaisen v-mäinen akka., mutta se ei haittaa minua. Jos joku ahluaa oikeasti minut tuntea, niin se on iso plussa. Ulkonäkö ei saa tänäpäivänä merkata mitään, koska on kaikenmallisia/näköisiä ihmisiä, että ei pysy itse enään perässä. Jokaisella on oma tyylinsä, ja sitä pitää kunnioittaa. On nainen/mies minkänäköinen tahansa.

• hui.

ISO NENÄ.

Varo vaan valehtelijoille kasvaa tosi Suuri nenä.

• La Mariposa

Olen tyttö, ja minulla on tummanruskeat hiukset, olen 154 cm pitkä, 15-vuotias sekä kengänkokoni on 37. Kasvoni ovat melko sievät. Olen myös atoopikko.
      Mutta kun noita teidän listoja lukee, tulee sellainen tunne, että atopianiko tulee kaikki ihmissuhteeni kaatamaan?
      Mä näen ihan hemmetinmoista vaivaa, että mun iho olisi edes siinä kunnossa, että ei tulisi mittän "repeämis"tunnetta normaaliaskareissa.

• 8+1=?

No rutto ei tietenkään kaada. Täällä on kaikkia randomeita tyyppejä kirjottamassa sitä mitä sylki syyhun tuo. Kauneus on katsojan silmissä- niin iso klisee, mutta niin totta. On mullaki iso nenä, jalat lyhemmät ku selkä, hiukka huono iho, mut tottakai sitä hoidan. Enkä mää ota nokkiini noista jutuista
        t.toinen 15v tyttö

• - Janne.

"Rumat kasvot:
      Iso nenä, pienet silmät, pienet huulet, kuiva iho, paksu leuka.
      Ruma kroppa:
      "päärynä vartalo", ohuet reidet, isot jalat/kädet, "

Jopas taas suomi24 per*senaamat selittää täällä viisauksiaan:
      pienet silmät on kauniimmat kuin monilla likoilla olevat isot mulkosilmät, jotka ei kyllä kaunista ole nähnytkään dee niiq äks.
      ja miten kuiva iho liittyy asiaa? paksun leuan ymmärrän.

Päärynävartalo on jokaisella tämän palstan pikkutuherolla, joko täydellinen tai alkava, ei se nyt rumaa tee. Ohuet reidet on missikisoissa aika tärkeät joten?

"Olen tyttö, ja minulla on tummanruskeat hiukset, olen 154 cm pitkä, 15-vuotias sekä kengänkokoni on 37. Kasvoni ovat melko sievät. Olen myös atoopikko."

Pätkät ovat rumia, sorry. Ja sievät kasvot tulee laittautumalla, ilman et ole sievä.
      Teepä vaikka testi, leikkaa hiuksia ja herää aamulla, kaikki pois.. ?

"kertokaas mielipidettä oon blondi suht pitkät hiukset , 160 cm painan 42 kg ,hoikka urheilullinen, harrastan cheerleadingii ja vpkta, omastamielesta tavallisen mäkönen mut kaikki sanoo et oon tosi nätti ym"

eih,,.. taas näitä idiootteja jotka ei ymmärrä kauneutta. Siis tavallinen on AINA lähtökohta, kaikki on siis niitä. Sun tarvii mennä kauneushoitolaan ja vaatteet vaikuttaa vasta sen jälkeen. Etkö tosiaan tajua mikä merkitys on kauneudenhoidolla nti tavallinen ?:D

"Miksi tytöt tulee valittamaan että yhyy kaikki jätkät haluaa täydellisen muijan? Tässähän kysyttiin mikä tekee muijasta ruman ja vastauksissa kerrotaan että mikä sitä rumuutta on. "

Nuoret jätkät ei naista edes saa, koska ne oikeasti kauniit on siellä 25-40 välissä, se vaan on fakta. Lihavuus voi tehdä ruman.
      Ei teistä palikoista ota selvää. monikaan ei ymmärrä että nätit tytöt saadaan kauneudenhoidolla... useimpien äidit ne opettaa jo pienestä pitäen!

"hohhoh, eli pitäs näköjään olla ihan TAVALLINEN kaikin puolin että olis kaunis? eikö kauneutta oo justiin se että erottuu vähä tosta massasta..."

Juuri siksi on kauneudenhoito ja vaatteet jotta erottuu.

"luonnonkaunis ei liikaa meikkiä. Sillä pärjää."

Sorry nyt vaan mutta ei ole olemassa luonnon kaunista. Se on vain sun mielipide. Luonnonkauniin pesee aina meikattu ja laittautunut yksilö.

Täydellinen nainen =

30v, brunetti, laittautunut kauneudenhoidolla, hyvä vaatetus, normaalipainoinen, 170cm suunnilleen.

Blondit ei pärjää brunetille.

• "huolestunut" nuori

Jos nä teiän mielipiteet et esim. ruma on jos on pienet reidet, nii mulla ei tuu KOSKAAN olemaan poikaystävää!!! Oikeasti!

Pojat sanokaa oikeasti, jos on silleensä ruma ihminen, nii voisitteko seurustella. Jos on ruma, millainen pitäisi olla luonteeltaan yms. että voisitte seurustella? Sanokaa rehellisesti.

• kajali alaluomella

• minä

ei kai...?

• truewords

Kauneus on katsojan silmissä, rumaa ihmistä ei ole olemassakaan, saati normaali ihmistä. Kaunesuihanteet ovat peräisin MEDIASTA!

• -kundi89

Hmm kun luen näitä juttujanne, saan huonon vaikutelman naisista.
      Omalla tyttöystävälläni on juuri näitä "virheitänne". Hän on mielestäni ylikaunis! En oikein tykkää lähteä hänen kanssaan baariin... ei siis hänessä ole mitään vikaa! Mutta miesten katseet ja flirtit ärsyttävät minua. :( Olen niin ujo enkä tykkää käydä ihmisten päälle tai tapella ylipäätänsä.
      Arg mutta nyt pääasiaan tyttöystäväni on normaalia laihempi/173cm/kengän koko 39-40/pitkät hiukset/kauniit kapeat kasvot/pienet huulet/ei poskipäitä/normaalia isompi nenä/siniset silmät/kapea kaula/täysin rinnaton/kapea vyötärö(jonka takia hartiat näyttävät tosi leveiltä)/timmi/ei mtn ylimäärästä vyötäröllä/hyvä perse/pitkät ohuet jalat(aika muodottomat)/kapeat nilkat sekä käsivarret.

Kun kerron kavereille tai muille ihmisille hänestä, he saavat aina huonon/ruman käsitelmän kunnes näytän hänen kuvaansa.
      Ulkonäöllä ei oikeasti ole merkitystä, paksu reisinen/lyhyt jalkainen voi näyttää luonnossa erittäin hyvältä. MUTTA kun kuvailee pelkillä sanoilla, ihmiset heti vertaavat niitä heidän "täydelliseen naiseen" eli isot tissit, hoikka, pitkät hiukset, pieni nenä, isot huulet pälä pälä....

Mutta onnea teille miehille jotka haluatte löytää juuri sen "perfecton" naisen .. ;P

• juudg

HALOOO kukaan ei ole täydellinen :)(: kaikilla oma maku (:

• Miettikää ny vähä

Ihan naurettavia kommentteja, jos oikeesti joku on sitä mieltä, että esim. isot jalat tekevät naisesta ruman nii hypätköön kaivoon! Jokainen on kaunis omalla tavallaan eikä rumaa ihmistä olekkaan! :)

• NYTJÄRKIKÄTEEN!!!

Tajuutteks te että tässä ei ole mitään järkeä?! Tosi monet tytöt/naiset saa tästä ihan hel.vetisti ulkonäkö paineita, kiitos teidän, ketkä koko ajan vaa kritisoi... tosi naurettavaa, että pitää olla ihan tip top täydellinen! Vaikka oiski vähä ruma, ni luuletteks te oikeesti että se naine/tyttö haluaa olla sellanen?! ei vit.tu...

• Jorma Pippelsson

Piiskaamalla ja alistamalla sen keittiöön!!!

• blondeista tykkäävä

"Mikä voi tehdä tytöstä ruman?"

Se, että tyttö on brunette. Tytön pitää olla blondi.

• järki käteen

no mitäs vittua ei ne naiset voi kaikki täydellisiä olla. toi päärynävartalomalliki on tungettava jokaiseen tälläsee, ei se leveä lantio tytöstä rumaa tee. ja mitä vittu sit jos muijalla ei oo tissejä ku sellaset käteen sopivat, ei se tyttö ite sitä valintaa oo tehnyt että sori nyt vaa. ja eiköhän kyseinen muija oo se asian kanssa itsekki kamppaillut jo kauemmin ku sä.

• nainen1111

ompas vanha keskustelu mutta kommentoimpa silti =) KAIKKI naiset ovat kauniita, tarvitaan vaan oikea ihminen joka näkee sen. Minusta nainen joka on sinut itsensä kanssa, muutenkin itsevarma,hymyilee ja on hyväkäytöksinen on enemmänkin haluttava kuin superseksikäs mutta käytökseltään vmäinen ihminen!

Ei se ulkonäkö loppupeleissä paljoa ratkaise :) (kokemuksen rintaääni) mutta ei tietenkään voi olettaa että kaikki miehet palvovat sinua !

NAISET luottakaa itseenne se jos jokin on ihana piirre :)

• Läskit posket,vinot silmät,kaljuus,Liian iso perse,Liian isot rinnat,litteä naama,luomi,finnit,huonot hampaat,silmälasit,huonot varpaat/jalat/käde,lihavuus,ei katso mlpt vaan vihaa sitä,karvoja

• no jos..

jos muija on jakorasia....

• orioiri
    • Oikeesti!

• karoliina1998

Mua ärsyttää kun kaikki kaverit on kaikonnu ku ne seurustelee ja mua ärsyttää ku tuntuu että musta ei tykkäis kukaan... Kukaan ihana poika ei ees kaverina viitti jutella mulle vaikka oon yrittäny...mut kai mun pitää kavaa aikuiseks ja hyväksyä se että mun ikäset ja vähän vanhemmat ei pidä tälläsesta -.- Olen päälle 15v. eikä kukaan ole esittänyt pienintäkään kiinnostumista muhun :D En ole langanlaiha blondi, joka polttaa tupakkaa ja juo kaikki päivät. Omistan paksut tummanruskeat hyvänlaatuiset hiukset, NORMAALIN vartalon ja tummanruskeat silmät, mutta sitä ei kukaan enää arvosta. kumpa vielä joku joskus :3 mitäs mieltä tällaisesta? ;)

• 16+6

tuli vähä vittuuntunu olo tätä luettaessa. Mitäs mieltä tälläsestä? 13v, 160cm, 44kg, olkapäille ylettyvät vaaleenruskeet hiukset, iso nenä -.- ,leveet hartiat, läski pehva, ihan normit aika paksut huulet. NII MITÄS TÄSTÄ AATTELLETTE???!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      718
    Aihe