Mul on tavallaan nolo ongelma.. Mut joo, siis mul on todettu epilepsia ja en oo kertonu sitä mun iskälle vielä (asuu siis eri osotteessa) ja se ties et me oltii käyty sairaalassa, mun äiti sano sille, et mä ite kerron sitte ku haluan. No ei tässä vielä mitään, ku yks päivä käytiin sen kaa kaupas, ni se sitte kotimatkalla kysy, et mitä ne oli sanonu, ni sanoin vaa ettei löytyny mitää et kaikki oli normaalii, vaikkei mikään ollu. Mä siis valehtelin, mut kai moni ymmärtää et ei sitä ihan heti halua kertoo, onhan siinä sulattelemista. Mut miten tai missä tilanteessa mä voisin sille kertoo, ku mun isosisko tunkee ittensä aina joka väliin ja en haluu sen vielä saavan tietää (rupee haukkumaan vammaseks yms.) eikä mulla ja mun iskäl oo oikee sellasta 'kahdenkeskistä' aikaa. Enkä haluis sitä sanoo sillein 'näin by the way'. Miten missä tilanteessa sen voisin kertoo, haluan kertoo sen sille monesta syystä 1. se on mun isä ja sen kuuluu tietää 2. haluan saada jonkin laisen rauhan itteni kanssa, kun tällä hetkellä vaan minä mun äiti ja lääkärit tietää 3. haluun et voin ottaa lääkkeet sen luona ollessani ihan rauhassa eikä silleen 'onkohan se nyt missä voinkohan mä ottaa tän tabletin' Pliis apua oikeesti :) :(
Apuja nopeesti!
7
151
Vastaukset
- epileptikko
pliis auttakaa!
- En jaksa keksiä mitn
Suosittelen vaan antamana vaikkapa lääkärintodistuksen. Epilepsia on sen verran yleinen vaiva (~1% suomen väestöstä), että kyllä luulisi ymmärtävän.
- epilektiggo
- epileptikko
no kiitos näistä. täytyypi katella se todistus tuolta jostain ja pitää silleen mukana et jos tulee sopiva sauma, ni annan sen sille ja kerron miten asiat on..
- hhggffji
vitun vammanen paska
- pirunkallo
Suotta sitä stressaat.. Vaikka sairastatki epilepsiaa niin se ei tee susta vammasta. :) Ihan hyvin voit vaan sanoo isälles et ''iskä hei, mul olis sulle asiaa'' ja siit sitte. Se on asennevammanen joka lähtee siitä asiasta haukkumaa..
- tr
Käyttekö te yhdessä saunassa, kun olet isäsi luona vai tunkeeko sisko sinnekin mukaan? Siinä ois hyvä paikka kertoa, jos kahdestaan saunotte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760