Soinin puheessa korostuu jatkuvasti omituinen "siittä"-sana, aina ei oikein asiayhteydestäkään saa selvää, mitä hän sillä tarkoittaa. Mutta yhtä kaikki, mistäpäin Suomea se murre lieneekään peräisin.
Soinin ulkomuoto antaa viitteitä jonnekin Pohjanmaan körttiläisseuduille, pitäähän hän aivan oikeaoppista körttikampausta keskellä päätä kulkevine jakauksineen. Mitä hän sitten tällä körttijakauksellaan haluaa viestittää? Ilmeisesti hän kalastelee körttejä äänestämään omistamaansa puoluetta ja antaa ymmärtää, että samaa körttitaustaa hänkin edustaa ja kannattaa politiikassaan.
Onko mahdollisesti tämä "siittä"-sanakin körttien käyttämää sanastoa?
Mistä tulee tämä "siittä"-sana,
13
1581
Vastaukset
- hunni
Kompensaatiota.
Nykyisin pystytään erottamaan homot heteroista puhetyylin, kävelyn yms. mukaan. Homomiehen tunnistaa puhetyylistä siitä, että he venyttävät vokaaleja. Perussuomalaisille tiedoksi: vokaaleja ovat: a, e, i, o, u, y, ä, ö.
Käyttämällä kahta konsonanttia puheessaan, Soini painottaa olevansa hetero. Perussuomalaisille tiedoksi: kaikki muut, pois lukien edellä mainitut vokaalit, ovat konsonantteja.
Körttikampaus jakauksineen on ns. selkärangan jatke ja on trendikästä puoluekokoushihhuleiden aikaan. Ja tietenkin se on pieni tölväys pyrkyri Halla-aholle koska Hallis ei saa jakausta kuulaansa muutoin kuin kuulakärkikynällä.- yyöök
Sisäsiittoisen hurrijävelinkin tunnistaa helposti homoudestaan.
ON SATAKUNTALAISTA MURRETTA...KYSEESSÄ VERSIO PERUSMUODOST SITÄ TAI SIITÄ TULEE
- TIÄRÄ SIITTÄ
siittä on mukava kassella sanoja, jännä miten palijon on semmosiaki murresanoja mitei oo ikinä kuullukka. Lempisanat on kyllä silti eherottomasti se lyhyt ...
- sama mitä sanoo
Meinaakos aloittaja ruveta kyseleen ihan kaikkien pikku ominaisuuksien perään.
Vai ookko sukua kokoomus lehdistölle , iltalehti etunenässä , se hakee jo juttunsa
p****huussista jos tiärät mikä se on , piäni vinkki , haisee yhtä paljon , kun sun juttus.- sattuiko tämä aloitu
Ahaa, sattuiko tämä aloitus nyt jotenkin persujen kaikkein arimpaan kohtaan? Koskaan ei voi ymmärtää, mikä on jollekin hyvin arkaluontoinen juttu. Luulisi kyllä körttienkin olevan ylpeitä omasta körtti-uskonnostaan.
- SS kielitutkija
Kaikki tunetemani homot käyttävät "siittä" muotoa. Aika usein puhuvat myös siittimestä samassa yhteydessä.
- niinpä niin
siittä tuli jjy-ttky!
ja kansa hurraa.
aika väsyneitä alkaa olla soinin fraasit. - SS tutkija
Soinin kaveri poliisitutkintaan:
http://www.kymensanomat.fi/Online/2011/06/20/Poliisi tutkii van Wonterghemin muslimikirjoituksen/2011311492302/4 - niuvan niemeläisille
Kun pikkaaasen sohaaasee , niin huomaaaataan , että asialla on tosiaan kokoomus
ilveilijä aloituksineen ja ketunhäntä kainalossa. Mustamaalaajat hakee juttunsa tosiaan "p****huussista" ja saa mielihyvänsä ilkeilyllään. Yhyrenkäään muun puolueen kohdalla ei jokaista tavua käännetä , mutta PerusSuomalaisilla se tehdään pilkun tarkasti , niinkuin nytkin paljastui sairaanloinen turhanpäiväinen aloitus. - Huomenia ja siittä
Aha, googletin tuota Soinin käyttämää SIITTÄ-sanaa ja tähän päädyin. Eli joku muukin on ihmetellyt, että mitä helevatan SIITTÄ oikein tarkoitetaan, mutta kuulunee persu-slangiin. Etta SIITTÄ sitten :)
- Iivisniemen lisä-t:.
.
"Iivisniemellä lisätään kaikkeen lisä-t vaikutuksen maksimoimiseksi"
. - ex persehinen
Eiköhön ne siittämisen ajat ole jo timpaltakin ohi, vaikka kuinka vielä alitajuisesti asiasta hokisi kautta maan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644