Menestystä ja voittoja Citikalle

åsmå

Briteissä vakuutusyhtiöt palkitsevat automerkkejä, joita on vaikeata varastaa ja joihin on vaikeata murtautua sisään esim. tavaroita anastamaan.

http://www.carpages.co.uk/citroen/citroen-16-06-11.asp

Useampi Citroenin malli on toistuvasti voittanut palkinnon.

Kohta tero selittää,että varkaatkin haluavat tojon ja siksi sitä varastetaan enemmän. Eli onhan se tojo siis jälleen parempi....

8

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ddfrherty45645

Ainakin kun kaveri passat vuosia takaperin varastettiin hotellin vartioidulta alueelta riikassa niin poliisi sanoi olisit tullut mondeollla niin ei olisi kukaan halunut sitä ...

Eli on mahdollista ettei jotain merrkiä vain haluta viedä esim citikka tai joku muu Britanniassa....

Olitko åsmå bannissa kun ei tullut yhtään viestiä viikkoon?

• åsmå

Juu. Kävin tsekkaamassa tilanteen siellä. Hyvältä näytti Citroenin kannalta. Arvostettu eurooppalainen.

Vastasit, kuten arvelinkin...

• ddfrherty45645

Eli olet ollut "bannissa" täältä,hyvä....

Kerro miten osasit oletta että vastaisin tarinalla kaverini passatin varastuksesta?

Hyvähän se on että citikka menestyy ,vaikka ei se juurikaan vaikuta minuun miten sillä menee, koska ei ole tällä hetkellä auton osto mielessä.

PS. en ole omistanut ikinä toyotaa ja luulen etten tulekkaan...

Pps. kivahannäitä sun hehkustus provoja on lukea....

• Citroen forever

Volkkarit on varmaan ihan hyviä autoja jne.Mutta kyllä pitää ihmetellä kuka maksaa esim 2005 vm. VW Borasta lähes 14000 euroa?!Aivan sikamainen hinta moisesta autosta!! Nimittäin sillä hinnalla saa melkeen 2 kappaletta lähestulkoon samanikäisiä Citroen C5.Eli olisikohan hiukkasen ylihintaa moisessa volskin kivireessä?? http://www.auto1.fi/volkswagen/bora/554999
        http://www.auto1.fi/citroen/c5/539709 tässä esimerkkinä linkkejä autoista.Pitää vaan kysyä että millä verukkeella joku hullu maksaa tuosta borasta tuollaisen hinnan??

• åsmå

kiva olisi provojakin lukea,jos ne olisivat parempia.

Minun kirjoitukseni ovat tosia. Provot ovat keksittyjä.

Huomaat eron siinä, että provokirjoituksissa ei ole koskaan linkkiä...

• ddfrherty45645

Eikö ole haasua ette vastaa jos sinulle voi näyttää toteen ettei asia ole kuten väität ja näin on käynnyt jo muutaman kerran...

Voihan sellainenkin aloitus olla provo vaikkei aloittaja sitä itse tajua varsinkin jos väitteet eivät kestä päivänvaloa...
        Ja linkit tosiaan joku litmanen kertoomikä auto olisi, yes asiaa...eheheheheh

On aivan naurettavaa ruveta kouluttamaan tälläisellä roskasivustolla jostain oikein kirjoituksesta(huom minä en asu suomessa)

• åsmå on

euroopan johtava citikka tampio

• åsmå

citikkatampio olisi yhdyssana, jos sellainen sana oikeasti olisi olemassa.

Kuka sinä luulet olevasi?

p.s. Eurooppa kirjoitetaan isolla alkukirjaimella...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      48
      3592
    2. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      716
      3555
    3. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      398
      3341
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      79
      3154
    5. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      2949
    6. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      2438
    7. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      50
      2215
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      96
      2105
    9. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      14
      1979
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1959
    Aihe