Viikossa tuhat kämppää lisää myytävää! Tapiola-pankki sanoi, että tämä johtaa romahdukseen. 2008 tosiaan näimmekin, mitä laajasta tarjonnasta seuraa. Helsingin keskustassakin pudottiin kymmenen prosenttia parissa kuukaudessa.
Tahti on huikea!
8
143
Vastaukset
- Nythän se ryysis
vasta alkaa, kun kuplalta on tulppa vedetty irti ja suunta on ainoastaan alas. Valveutuneimmat ymmärsivät myydä viime vuonna.
- kysyjä.
ai niinkö? no missä he nyt sitten asuvat jos myivät viime vuonna? kuusen alla mörrimöykyn kaverina vaiko sopu-teltassa?
- Omakotitalossa..
Tällaisesta valheisiin perustuvasta propagandasta pidän erityisesti ajatellen omaa tulevaisuuttani. Seuraavaan en vastaa mutta muista jatkaa samaan malliin, vuosia.
- fatdruglord
Heh, kyllä kyllä..
On ennustajaa, agitoijaa, pelkureita ja härnääjiä.
Ihan sama "rommaako" vai ei. Samassa kusessa ollaan kaikki jotka joudumme maksamaan lainaa "omasta", vuokraa, omistamme sijoitusasuntoja tai yleensäkin jokin katto pään päällä muu kuin teltta, sunnuntaihesari tai paffiloota.
Eli so what, painu takas seuraamaan niitä myyntien määriä ja elämään pikkupaskassa hikiävine kämmeniesi kanssa.- fatdruglord
Ja vittu jos joku äikänopen omenanpyörittelijä tulee korjaamaan sitä kielioppivirhettä. Saat mun karttekepistä pointterin missä on ihmisessä syvempi reikä kuin Mariaanien hauta.
- pari kysymystä
Missä asutaan? Vuokrallako? Vai ilmaiseksi kuusen alla? Jos onnistui myymään asuntonsa viime vuonna, niin kuinka paljon pitää hintojen romahtaa, että edes vuokrakulut kattaa? Jos hinnat laskevat hieman ja ovat kahden vuoden kuluttua samalla tasolla kuin tänään, niin kannattaako pelailla ja polttaa hermonsa oikean ajoituksen kanssa?
- romahdat
Neukkujen saneeraauksiin tulee energia vaateet. Kuka hullu niitä enää ostaa? Hypistele mustapekkaasi..
- ASUNTOPARKKI
Asuntoparkki eli roskalaina-kämpät on yritettävä saada tyrkylle, sillä valtion tuet seisottamiselle on loppu ja koko euroalueen konkurssi on tosiasia. Nyt eivät arvot ainakaan ala nousta, hyvä, että saa omiaan vekka.
HYPO on jo pitkään tarjonnut ylivelkaiselle mahdollisuuden jäädä omaan vuokralle. Keinottelu systeemi on luotu todella typerille. Kertoo jotain suomesta ja sen hallintokulttuurista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441997Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55860
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808