moni täällä kaipailee useampaa ihmistä? Entä kuinka moni antaa ymmärtää kaipaavansa jotain toista?
Kuinka
8
134
Vastaukset
- s....
ja niin moni antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa...
- Nope to All
ei ikinä
- en tod.
vaikka välillä tuntuu että se, joka kaipaa minua täällä, ei olisi se, ketä itse kaipaan. tai siis se toinen ottaa kontaktia vähän väliä irl...
- Minä tod.
Sä taidat vain kuvitella ja tod.sä kaipaatki just sitä,koska sä noin puhut. Täähän on selvä tapaus sä elelet "henki"maailmassa.
- just being friendly
Minä tod. kirjoitti:
Sä taidat vain kuvitella ja tod.sä kaipaatki just sitä,koska sä noin puhut. Täähän on selvä tapaus sä elelet "henki"maailmassa.
Tai sitten kumpikaan noista oikeasti halunnut muuta kun olla kavereita, ehkä kuvittelin kaiken. ja kun emmä edes harrasta flirttailuu... pitäis puhuu suoraan.
- Idiots..
Onkos tullut mieleen,et joku voi olla täällä ihan kaipaamatta ketään erityisesti ja muistellen muuten vaan. Ihan ilman mitään tarkoitusta pariutua kenenkään kanssa.
Vaikka kyllä tää välillä vaikuttaa joltain ihmeen pakkoparitus palstalta.- Mitä täällä
kulkemaan ja kommentoimaan, jos ei ketään ikävöi. Mulla ainakin on parempaakin tekemistä.
- Selvää pässin....
Mitä täällä kirjoitti:
kulkemaan ja kommentoimaan, jos ei ketään ikävöi. Mulla ainakin on parempaakin tekemistä.
Jos ei kaipaa niin ainakin on jollain lailla "tylsistynyt,jähmettynyt"nyk.suhteeseensa tai yksinäisyyteensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h553513- 393218
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062771Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432520Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201208