mitä sun kesään kuuluu? haluaisin soittaa sulle, mutten tiedä tahdotko kuulla musta mitään... ootko olemassa vielä?
i.i.
11
168
Vastaukset
- soita jos tuntuu sil
Jotain tunnisteita osui, en tiedä onko mulle mutta soita ihmeessä jos siltä tuntuu, mulla vaihtuu numero kohta... Niinhän se asia selviää :)
- mieltä painaa
Niin, selviää tai sitten ei :) taidan vähintään odotella, että keksin tarpeeksi hyvän tekosyyn soitella, niin ei sitten ole sellaista vaivaantumisen vaaraa kummankaan puolelta. Toisaalta olettaisin tänkin tyypin olevan yhteydessä jos häntä kiinnostaisi kuulumiset..
- yllättäin
mieltä painaa kirjoitti:
Niin, selviää tai sitten ei :) taidan vähintään odotella, että keksin tarpeeksi hyvän tekosyyn soitella, niin ei sitten ole sellaista vaivaantumisen vaaraa kummankaan puolelta. Toisaalta olettaisin tänkin tyypin olevan yhteydessä jos häntä kiinnostaisi kuulumiset..
Mikä nyt esimerkiksi olisi hyvä syy soittaa yhtäkkiä?
- mieltä painaa
yllättäin kirjoitti:
Mikä nyt esimerkiksi olisi hyvä syy soittaa yhtäkkiä?
No jaa-a :D sepä täs... mut jos keksit sellasen, niin varmaan jaat sen mun kanssa (puhelimessa) :o)
- vaihtoehtona
mieltä painaa kirjoitti:
No jaa-a :D sepä täs... mut jos keksit sellasen, niin varmaan jaat sen mun kanssa (puhelimessa) :o)
No keksinkin, pistää sitte textarin, esim. juhannustaikoja tsm.. :D
- painaa mieltä
vaihtoehtona kirjoitti:
No keksinkin, pistää sitte textarin, esim. juhannustaikoja tsm.. :D
kedonkukkia kimpullinen kolmegeetä pitkin ;o)
- kysymysmerkkinä
painaa mieltä kirjoitti:
kedonkukkia kimpullinen kolmegeetä pitkin ;o)
Että sellasia taikoja sulla sitte....
Ymmärsinkö ollenkaan?
Ehkä täytyis vääntää rautalangasta... - taikuri taikoo
kysymysmerkkinä kirjoitti:
Että sellasia taikoja sulla sitte....
Ymmärsinkö ollenkaan?
Ehkä täytyis vääntää rautalangasta...ehket sitte :D ehkei ollut mtn ymmärrettävää, minkä ehkä joku saattaa ymmärtää rautalangatta ;)
- vuosi kahdeksanviis
taikuri taikoo kirjoitti:
ehket sitte :D ehkei ollut mtn ymmärrettävää, minkä ehkä joku saattaa ymmärtää rautalangatta ;)
Mä niistä g-jutuista lähinnä.... ei tarvi niistä sen enempää, yhdistin johonkin :(
- ei taikoja
vuosi kahdeksanviis kirjoitti:
Mä niistä g-jutuista lähinnä.... ei tarvi niistä sen enempää, yhdistin johonkin :(
no älä nyt surustele siellä; ei yliyhdistelyyn kannata sortua, ettei mene yöunet
hymyä :) - vuosi 85
ei taikoja kirjoitti:
no älä nyt surustele siellä; ei yliyhdistelyyn kannata sortua, ettei mene yöunet
hymyä :)Joo, totta tuokin. Välillä on kiva kuitenkin lukea rivien välistäkin, saa mukavasti ajan kulumaan kun on enempi lukemista ;) Sherlok sherlok
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573545- 413330
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062781Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv452527Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201268- 1801241