Mitä mietit?
Mitä ajattelet?
26
460
Vastaukset
- n->m
A:ta
- N
Alla on kovasti kysyntää, kuka A tämä on pks
- n->m
N kirjoitti:
Alla on kovasti kysyntää, kuka A tämä on pks
A-kirjaiminen mies, pks
- N
n->m kirjoitti:
A-kirjaiminen mies, pks
Kuin myös, onko jotain outoja piirteitä/tunteettomuutta
- n->m
N kirjoitti:
Kuin myös, onko jotain outoja piirteitä/tunteettomuutta
Helsingistä tämä A, muuta en kyllä sinulle kerro.
- voihan...
pieruhuora
- toiselle
nolla olet
- _always_
Suoraan kysymykseen suora vastaus, SINUA!
- ajattelen...
olevani erittäin epätasapainoinen ihminen, koska kirjoittelen anonyymipalstalle ikävästäni johonkin saavuttamattomaan henkilöön.
- .,.,.,
sama juttu, aivan sekopäistä toimintaa, mutta silti niin addiktoivaa..
- :x
Ajattelen miten toisin kaikki olisi voinut mennä ja millaista se olisi ollut. Mietin elämän kummallisuutta ja nopeaa vaihtuvuutta. Mietin oletko onnellinen.
- haluu suunnattomasti
Miettiminen liittyy tähän palstan henkeen eli ikävä rakkautta ja sitä tunnetta kohtaan. Haluaa tulla rakastetuksi ja rakastaa.
- laudasta päähän!
Vaikka sitä,et kuin ihmeessä ihminen ymmärtää vaan sen,minkä itse tarvitsee ja haluaa. On se tyhmä otus.
- pillu, kulli, pieru
On se yllättävää, miten yksinkertaisia ihmiset ovat... oma, yksioikoinen tarve kuvitellaan myös muiden ainoaksi tarpeeksi.
- kuula kalloon
Sinä olet tyhmä kun ajattelet vaan itseäsi. Älä yleistä, kaikki ei ole noin itsekkäitä ja tyhmiä kuin sinä.
- Parempi mieli
sain tehtyä yhden ison urakan. Helpotus!
- Sydän itkee
vielä. Voi kun sen sais loppumaan ja taas itsensä tasapainoon. En tiedä voiko sitä olla ihan balanssissa ilman rakkautta. Kun siitä on saanut murusia, ei sekään tunnu riittävän. Ja nyt ei ole edes niitä' murusia..
Miten voit nähdä asiat niin toisin. Luulin että sen aistit myös tunnelmasta, vai oliko se vain oman pääkopan tuotosta/oman rinnan kupruilua ja heikotusta.- ><
Tunnelmasta aistin, kun paikalla olen. Eri asia,mitä täältä aistii.
- Munkissa
>< kirjoitti:
Tunnelmasta aistin, kun paikalla olen. Eri asia,mitä täältä aistii.
Voi kun mulla kävis vielä munkki
- eipä sen kummempia
Mietin ett miten elämä onkin voinut mennä näin pieleen. Jos olis tehnyt toisia valintoja, olis säästynyt monelta turhalta pahalta. Eikä olis tarvinnut joutua tekemisiin tiettyjen ihmisten kans ollenkaan. Yksin olisin niin kuin nytkin, mutta ehkä ei olis saanut niin paljon loukkauksia ja eikä tuntis itseään niin kuin nyt alimmaksi paskaksi tässä maailmassa. Mä olen turha ihminen joka joutais jo pois, siinä se kaikkein eniten mielessä pyörivä ajatus.
- kaikkeahyvääsulle
Ehkä sun kannattas jonkun elävän, lämpimän ja hengittävän kanssa keskustella asioista jos noin pahalta tuntuu. Ihan myötätunnolla tarkoitan. No onhan se joskus itelläkin tuntunut pahalta, mutta en ole itseäni kuitenkaan turhaksi tuntenut.
- päälimmäiset ajatuks
Ajattelen että liian kauan olen taas tässä ruudun ääressä istunut. Mutta... kun täällä on tänään niin hyvää porukkaa, ei mitään kiusojuttuja eikä muutakaan rasittavuuksia :D ei millään raskis lopettaa, vaikka olis kaikenlaista tekemisiä ;)
- Pitäisi lopettaa jo
Mietin häntä. Miksi kaikki meni niin pahasti pieleen. Onkohan hänellä ollut ikävä, onkohan vieläkin? Vai oliko hänellä jo toinen valmiina, kuten epäilin...
- ??
ai, mikä sai sellaista epäilemään?
- Pitäisi lopettaa jo
?? kirjoitti:
ai, mikä sai sellaista epäilemään?
Ne pettämiselle tyypilliset piirteet.
- minun satama hän on
Olen vällein aika syvissä mietteissäin..levollisen hyvän olon tunteen saattelemana onnellinen elämästä, hänestä tietenkin myös kun olemassa on vaikkemme ole tällä hetkellä tekemisissä, tiedämme toistemme tunteet, näemmekin, aika näyttää kuljettaako minne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016349
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814879Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1033144Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302972Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262195Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191576Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?931149Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3381145Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311066- 48844