numeroni, jos olet, niin vastaisitko siitäkin huolimatta soittooni, jos soittaisin kun et tietäisi kuka soittaa;) Mulla on numerosi tallennettuna, kuulostaako oudolle?
Oletkohan
16
337
Vastaukset
- mä vaan tällanen
Vastaan aina jos puhelin soi. Ja muistan kyllä ulkoa numerosi :) vaikka en olekaan soittanut sulle...
- Pôp€£•
Oletko sä sitten soittanut mulle
joskus jostain muusta numerosta?- kerro vaan
keneltä kysyt?
- tallentanut
Kahdesta eri numerosta, mitkä kummatkin on omiani, viimeinen on se mikä nyt on, eikä muutu.
- kkvk
Oon tallentanu vaan en oo tohtinu ikään sulle soittaa....
- ..................
Mua on hankala tavoittaa puhelimitse. En yleensä edes kuule, kun puhelin soi. Joskus kuulen ja sitten vastaan. Jos on tuntematon numero tai puhelinmyyntinumero, jotka tunnistan aika helposti, en niihin vastaa.
Numerosi oli mulla vain vähän aikaa, mutta poistin sen jo kauan sitten (enemmän kuin viisi vuotta sitten). Muistan, että siinä on kolme samaa numeroa peräkkäin. Vastaisin kyllä soittoosi ja toivoisin sitä oikein kovasti.
Ei kuulosta yhtään oudolle. - suksi suolle
Outo sä olet ja paskat siitä mitä paskaa jauhat täällä ja mitä peliä kenenkin kanssa pelaat. Ei kiinosta.
- En vaihdettu nroa
Kuulostaa oudolle koska mnumeroni on salainen;-)
- olen tallentanut,
soita vaan.ei kuullosta oudolta.
- /muistan (n)
mikä on sun puh.nron viimeinen numero?
- mun on
5,mikä sun?
- ja se oli...?
mun on kirjoitti:
5,mikä sun?
No koitas arvata...
- numero?
ja se oli...? kirjoitti:
No koitas arvata...
mikäs mun? n>m
- "ykkönen"
numero? kirjoitti:
mikäs mun? n>m
Taasko se alkoi sama lei..? Löytyhän se sieltä heti ko tuli käväseen. Mites sulla on menny? Joko jäät Juhannukselta lomille?
- numeroleikkikö in
"ykkönen" kirjoitti:
Taasko se alkoi sama lei..? Löytyhän se sieltä heti ko tuli käväseen. Mites sulla on menny? Joko jäät Juhannukselta lomille?
Harmi, Väärä numero, mulla on 3. Enkä jää vielä lomille juhannuksesta :)
Jatkakoon joku toinen sun kanssas :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928