Oletkohan

tallentanut

numeroni, jos olet, niin vastaisitko siitäkin huolimatta soittooni, jos soittaisin kun et tietäisi kuka soittaa;) Mulla on numerosi tallennettuna, kuulostaako oudolle?

16

337

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vaan tällanen

Vastaan aina jos puhelin soi. Ja muistan kyllä ulkoa numerosi :) vaikka en olekaan soittanut sulle...

• Pôp€£•

Oletko sä sitten soittanut mulle
      joskus jostain muusta numerosta?

• kerro vaan

keneltä kysyt?

• tallentanut

Kahdesta eri numerosta, mitkä kummatkin on omiani, viimeinen on se mikä nyt on, eikä muutu.

• kkvk

Oon tallentanu vaan en oo tohtinu ikään sulle soittaa....

• ..................

Mua on hankala tavoittaa puhelimitse. En yleensä edes kuule, kun puhelin soi. Joskus kuulen ja sitten vastaan. Jos on tuntematon numero tai puhelinmyyntinumero, jotka tunnistan aika helposti, en niihin vastaa.

Numerosi oli mulla vain vähän aikaa, mutta poistin sen jo kauan sitten (enemmän kuin viisi vuotta sitten). Muistan, että siinä on kolme samaa numeroa peräkkäin. Vastaisin kyllä soittoosi ja toivoisin sitä oikein kovasti.
      Ei kuulosta yhtään oudolle.

• suksi suolle

Outo sä olet ja paskat siitä mitä paskaa jauhat täällä ja mitä peliä kenenkin kanssa pelaat. Ei kiinosta.

• En vaihdettu nroa

Kuulostaa oudolle koska mnumeroni on salainen;-)

• olen tallentanut,

soita vaan.ei kuullosta oudolta.

• /muistan (n)

mikä on sun puh.nron viimeinen numero?

• mun on

5,mikä sun?

• ja se oli...?
        mun on kirjoitti:

5,mikä sun?

No koitas arvata...

• numero?
        ja se oli...? kirjoitti:

No koitas arvata...

mikäs mun? n>m

• "ykkönen"
        numero? kirjoitti:

mikäs mun? n>m

Taasko se alkoi sama lei..? Löytyhän se sieltä heti ko tuli käväseen. Mites sulla on menny? Joko jäät Juhannukselta lomille?

• numeroleikkikö in
        "ykkönen" kirjoitti:

Taasko se alkoi sama lei..? Löytyhän se sieltä heti ko tuli käväseen. Mites sulla on menny? Joko jäät Juhannukselta lomille?

Harmi, Väärä numero, mulla on 3. Enkä jää vielä lomille juhannuksesta :)
        Jatkakoon joku toinen sun kanssas :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe