Olisi kännykkäkuvaa hautausmaalta

Hyvää kamaa

Minne kannattaisi lähettää tutkittavaksi, toisessa kuvassa vaaleanpunaista usvaa, toisessa ikään kuin harmahtava kasvoinen mies vanhahtavissa vaatteissa. Tänne en osaa laittaa, enkä viitsikään, mieluimmin annan heille katsottaviksi, jotka jotakin ymmärtävätkin. Kyseessä Intiön hautausmaa, Oulu. Onko Osit vielä toiminnassa? En saa vastaamaan.

10

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • hyvää kamaa

No, joo. Kiitos, mutta aivan tuota minä en sentään tarkoittanut. Etsin edelleenkin sivustoa jolle kuvat kuuluvat ja alue, jossa kuvat otettiin tutkittaisiin.

• hyvää kamaa kirjoitti:

No, joo. Kiitos, mutta aivan tuota minä en sentään tarkoittanut. Etsin edelleenkin sivustoa jolle kuvat kuuluvat ja alue, jossa kuvat otettiin tutkittaisiin.

Voit laittaa sinne ne kuvat ja linkki kuviisi tänne niin tutkaillaan?

• hyvää kamaa

Enpä oikein usko. LIian paljon roskaa näillä Suomi24 sivustoilla ja pilkkakirveitä. Pääsin läpi Ositin sivustolle ja, luovutan kuvaamani heille, sieltä sitten katsomaan, ne, joita asia kiinnostaa.

• Laita tulemaan

Tässä vaihtoehto OSITille, sillä siellä ollaan aika pihalla asioista, ollaan vain niin pirun tietäväistä, eikä suostuta näkemään päivänselviä asioita, mitä ei täyspäinen voi olla kuvissa huomaamatta, kuittaavat aina vain orbeiksi tai usvaa ja sumua, epätarkkuutta, roska kuvassa, hyönteinen tms. Mitä ajanhukkaa odotella tuollaista pask%a puolikin vuotta.

Laita se minulle, en tosiaan naureskele ja laita eteenpäin kuin luvallasi sen tutulleni, tutkin se läpikotaisin ja pyydän tarvittaessa tuttavani apua ja vielä lisää irti kuvista ja voit kysyä häneltä niistä lisää asioita elämässäsi, henkioppaastasi jne., mitä et tosiaankaan saa tuolta poikain harrastus pelleseurasta. Tee kuten parhaaksi näet, tässä on osoitteeni: [email protected]

Minulla on itsellänikin niin mielenkiintoisia kuvia, että meediot ja selvännäkijätkään eivät ole pystyneet kiistämään näitä kuvissa. Katsotaan ensin, mitä sulla on esittää ja miten pää kestää käsitellä asioita tuonpuoleisesta ilman hihkumisia.

• h.k

Ok. Vaikka minulla itsellänikin on omat epäilykseni. Pää kestää kyllä, monenlaista olen näkenyt ja kokenut, lapsuuteni kummitustalossakin asunut. Tarina Takkahuoneessa.

• apuva, gummitussu

Tuonpuoleinen, puontuoleinen. Ehhe he.

• H.K

Jahah, kouluista on sitten lomaa ja pakolliset mummolareissut tehty?

• laita tulemaan
        H.K kirjoitti:

Jahah, kouluista on sitten lomaa ja pakolliset mummolareissut tehty?

Juuri nämä tyypit tekevät kaikkensa, että hommasta menisi pohja pois, tosin erittäin laihoin tuloksi, sillä tuollaisille trolleille en aikaani uhraa tämän enempää. Eikä kannata levittää kuviaan joka paikkaan, kun siellä on on ihmisiä, jotka eivät vaivaudu edes tutkimaan niitä, vaan tulee samaa paskaa niskaan.

• H.K

???????????

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      4002
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2307
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1471
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      770
    Aihe