Tuota?

"Tulin kerrassaan surulliseksi ja jopa vihaiseksi siitä, että jossain rippikouluissa voidaan tuolla tavalla toimia!!! HUH!! Itse olen vetänyt rippikouluja 22 vuotta. Nuoret ovat omassa kehityksessään hyvin herkässä ja haavoittuvassa vaiheessa tullessaan rippikouluun. On syytä kunnioittaa ja kuunnella ja antaa tilaa kaikille suuntauksille. Ihminenhän ei voi itse valita seksuaalista suuntautumistaan, vaan se on hänelle jo synymässä olemassa Jumalan luomana ominaisuutena siinäö kuin esim. silmien väri tai kätisyys...
Siis rakastakaamme nuoret Jumalan omiksi riparilla!!!! "

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9875921

Yllä oleva kirjoitus on jonkun Kirkko kuulolla vastaajan tekemä, mutta kun nimeä ei laittanut alle. Kukapa nyt päästi näppäimistöltä tuon tekstinsä julkisuuteen, niin ymmärtääkö kirjoittaja, että hän samalla kyseenalaistaa oman Jumalan kaikkitietävyyden, armollisuuden...rakastamisen..

Jumala käskii kivittämään homot ja eikös Jumala tiennyt homouden olevan synnynnäistä ja eikös Jumala antanut tämän ominaisuuden?

Miksi helvetissä Jumala antaisi ihmisille ominaisuuden, josta pitäisi kivittää hengiltä?
169
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Loikohan Jumala sitten agressiivisuudenkin, koska jotkut sitä ovat luonnostaan enemmän. Tai osa kyllä vaikeiden kotiolojen takia. Ei siis saisi sitä pois ihmisestä nythtää, vaan rohkaista potkimaan mummoja kadulla lisää.

Ja ohjasikohan Jumala erään tuntemani henkilön lapsena kokemaan miessukulaisen taholta seksuaalista hyväksikäyttöä, koska se tuon ihmisen omien sanojen mukaan teki hänestä lesbon. Hän alkoi pelätä ja lopulta inhota miehiä.
No Jumala varmaan rakkaudessaan näin teki.

AAAAAARgghhh.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

sannimatias kirjoitti:

"Tulin kerrassaan surulliseksi ja jopa vihaiseksi siitä, että jossain rippikouluissa voidaan tuolla tavalla toimia!!! HUH!! Itse olen vetänyt rippikouluja 22 vuotta. Nuoret ovat omassa kehityksessään hyvin herkässä ja haavoittuvassa vaiheessa tullessaan rippikouluun. On syytä kunnioittaa ja kuunnella ja antaa tilaa kaikille suuntauksille. Ihminenhän ei voi itse valita seksuaalista suuntautumistaan, vaan se on hänelle jo synymässä olemassa Jumalan luomana ominaisuutena siinäö kuin esim. silmien väri tai kätisyys...
Siis rakastakaamme nuoret Jumalan omiksi riparilla!!!! "

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9875921

Yllä oleva kirjoitus on jonkun Kirkko kuulolla vastaajan tekemä, mutta kun nimeä ei laittanut alle. Kukapa nyt päästi näppäimistöltä tuon tekstinsä julkisuuteen, niin ymmärtääkö kirjoittaja, että hän samalla kyseenalaistaa oman Jumalan kaikkitietävyyden, armollisuuden...rakastamisen..

Jumala käskii kivittämään homot ja eikös Jumala tiennyt homouden olevan synnynnäistä ja eikös Jumala antanut tämän ominaisuuden?

Miksi helvetissä Jumala antaisi ihmisille ominaisuuden, josta pitäisi kivittää hengiltä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu