aloittaa, viedä tätä eteenpäin? Miten haluaisit sinua lähestyttävän?
Miten haluaisit
37
604
Vastaukset
- valistunut arvaaja
Veikkaan, että saat 49 ehdotusta.
- tumput suorina.
Miten olet sitten lähestynyt
mitkä keinot voi unohtaa - ei jaksa
en tiedä.. toivottavasti olet nekrofiili
- nimerkki
hmm, savumerkit? valomerkit? viidakkorummut?
hiivi taakse ja tökkää sormenpäillä kylkeen.. ;) - 97588899
Minä tykkään siitä että asiat sanotaan suoraan ja kiertelemättä. Jos haluat juuri minut ja VAIN minut, sinun pitää sanoa se suoraan ja vielä ilmoittaa mihin asemaan minut haluat: ystäväksi, kaveriksi, aviopuolisoksi, vakipanoksi vai jotain muuta. Sen jälkeen voi lähteä rakentamaan kuviota kun on perusta selvillä.
- 11+4
alle, sivulle, päälle! :D
- AAUUUU..
Voit ehdottaa jotain IHANAAAAAAAAAAA.
- näin parasta
Suoraan asiaan ja se on sitten siinä. Sittenhän selviää mistä on kysymys ja saa nähdä mihin johtaa. Mitä sitä kiertelemään ja kaartelemaan, niin että loppujen lopuksi kummallekaan ei ole pelin säännöt selvät. Eihän pelleilystä koskaan tule ei lasta eikä p....aa :)
n>m - golden hair
Sano vaikka, että........ Hei, olen tässä miettinyt josko lähtisit minun kaa vaikka
kahville joku päivä. Ei sen tartte olla mitään sen erikoisempaa. - Eräs S
Äänestän kanssa suoraa ja selvää yhteyden ottoa. On ihan sama tapahtuko maililla, chatillä, tekstarilla tai suullisesti. Jos tuntuu liian "hurjalta vedolta" voi aluksi pyytää kahville, syömään, iltaa viettämään tms. ja tunnustella miltä tilanne näyttää. Ja pusukin tai halauskin vois toimia ;-)
- yks nainen
Vaihe 1:
Tulemalla lähelle, katsomalla silmiin, hymyilemällä ja tervehtimällä.
Vaihe 2:
Aloittamalla jutustelun: sanomalla tavatessa aina jotain pientä, ei väliä mitä. Kunhan päästään puheväleihin eli tutuiksi.
Vaihe 3:
Pyytämällä lopulta kahveelle tai vaikka lähettämällä viestin FB:iin.
Vaiheen 2 voi jättää väliin, jos hirvittää :) - sinua mietin
Sillä miten lähestyy, ei ole merkitystä.. kunhan se vain tapahtuisi. Kaverina vaikka johonkin. m > n
- odotan sua
Ottamalla yhteyttä tavalla tai toisella ja kertomalla, että olet/olen ollut ajatuksissani/ajatuksissasi ja että haluaisin/haluaisit tavata sinut/minut. Paikalla ja tavalla ja ajalla ei ole väliä, kunhan vain oltaisiin yhdessä.
Hänen seurassaan aika pysähtyy. Pallo on miehellä, minä olen viimeksi tehnyt aloitteen.
n->m- Millasen
alotteen oot tehnyt viimeksi?
- odotan sua
Millasen kirjoitti:
alotteen oot tehnyt viimeksi?
Viemällä jotain hänelle, en kerro enempää.
- Toivon että
kohtalosi tuo sinulle onnea ja rakkautta.
- Lähestymistapoja
taitaa olla monia, voisit kokeilla konttaamista? Ryömiminenkin käy, en tykkää hiippailijoista. Juoksijoissa on liikaa adrenaliinia ja veltot ei pysy perässä. NO, voit ihan rennosti kävellä vastaan ja hymyillä leveästi. Ai ei, jooo... tuota jos nyt kuitenkin selkä suorana tulisit ja juttelisit niitä näitä.
- tännekin eksynyt..
Jos vain taivas olisi rajana niin juhannustreffit tietenkin=)
Tanssilavalle tai luonnon helmaan..
Jos liian mahdotonta, kahville vain armain..- kylläpä keksit!"
Kylläpä olisi romanttista, kutsu juhannustreffeille. Sen kyllä ainakin muistais myöhemminkin ja vois aina Jussina viettää treffien 1-vuotis-päivää, 2 v-päivää jne... :D
- Yks työkaveri
kylläpä keksit!" kirjoitti:
Kylläpä olisi romanttista, kutsu juhannustreffeille. Sen kyllä ainakin muistais myöhemminkin ja vois aina Jussina viettää treffien 1-vuotis-päivää, 2 v-päivää jne... :D
Mä haluun kanssa juhannustreffeille ;-) Ei oo vielä suunnitelmia ja ilta "vapaa".
- Tahtoisin kyllä
Se olisi kyllä mahtavaa - juhannus ja joulu on ilkeitä juhlia viettää yksin. Voisi olla eksotiikkaa mennä kerrankin juhannustansseihin...
http://www.kuudeslinja.com/
- What do you got
Some day you figure it out
- kultatukka
Lahjalla, tietty :-) Jos ei lahjalla, niin kutsulla. jos ei kutsulla, niin viestillä. jos ei viestillä, niin hymykin käy...
- oma hani <3 ikävä
Nyt tänään haluisin niin halata ja rutistaa sua, pyyteettömästi. Palvella ja olla sun omasi.
- Muistatko, kun
sanoin et musta kahvilla käynti on aina treffit? ;D Susta taas ei niin ollut.
You know what to do... - viaton m
Sinä lähtisit treffeille ja minä vaan kahville muuten vaan? ;) Sulla olisi taka-ajatuksia ja minä täysin viaton mieleltäni?
- no jos tahdot
säilyttää viattomuutes niin minne meidän sitten pitäisi mennä, että tilanne ois toisin päin? ;)
- viaton m
no jos tahdot kirjoitti:
säilyttää viattomuutes niin minne meidän sitten pitäisi mennä, että tilanne ois toisin päin? ;)
Tuu käymään mun kämpillä..
- jos "mä"
viaton m kirjoitti:
Tuu käymään mun kämpillä..
nyt tuun sun kämpille, niin ei se kovin viattomalta näytä, ja voisitpa "sä" vähän hämmästyä :D
- viaton m
jos "mä" kirjoitti:
nyt tuun sun kämpille, niin ei se kovin viattomalta näytä, ja voisitpa "sä" vähän hämmästyä :D
Silloin olisi ainakin minun osaltani se viattomuus toisin päin. Ei sun tosiaan nyt varmaan kannata tulla jos viattomalta meinasit näyttää.. vaikka sit juhannusaattona ;) Ei mutta oikeasti, ajoita silleen kun sulle parhaiten käy..
- ei tainnut
viaton m kirjoitti:
Silloin olisi ainakin minun osaltani se viattomuus toisin päin. Ei sun tosiaan nyt varmaan kannata tulla jos viattomalta meinasit näyttää.. vaikka sit juhannusaattona ;) Ei mutta oikeasti, ajoita silleen kun sulle parhaiten käy..
olla oikea kämppä... koordinaatitkin jäivät uupumaan...
- viaton m
ei tainnut kirjoitti:
olla oikea kämppä... koordinaatitkin jäivät uupumaan...
Alle 10 min menee sulla autolla.. riippuu siitä kuinka kovaa aiot kaahailla. Nyt unia.
- öö tota...
viaton m kirjoitti:
Alle 10 min menee sulla autolla.. riippuu siitä kuinka kovaa aiot kaahailla. Nyt unia.
mihin ilmansuuntaan? :P
- piikikäs...
Laitetaan nyt vastaus tähän jonon jatkoksi. Mulle kävisi mikä tahansa yhteydenotto häneltä. Vaikka viesti missä kystytään mitä kuuluu? Tai vaikka postikortti. Tai jotain romanttisempaa. Ihan hänestä itsestään kiinni. Voisin itsekkin olla rohkeampi jos saisin jonkun irl. merkin.
- postrestante
Mitä kuuluu?
- ed.
Hyvää tai ainakin kohtalaista, kiitos kysymästä kuka kysyjä lieneekin, vielä parempaa kuuluisi jos ihminen jota kaipailen ottaisi yhteyttä vaikka sähköpostilla tai puhelimitse tai jotain ihan muuta kuin suomi 24. :) Hyvää yötä hänelle ja palstalle.
- hyvät yöt.
Historia toistaa itseään? niin kai sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 724657
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h714449Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112977Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv732873Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222186Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151699- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1121389- 1851298