juhannuksena puuhaa hän?
Mitä
39
432
Vastaukset
- tällasta juhannusta
Yllättäin, sattuneesta syystä kotona :) Ei sitten siitä sen enempää, ettei liikaa tunnisteita...
No, sadetta on sitten luvattukin, ei haittaa, sisällä on kuivaa ja lämmintä. - odottavin mielin
Ilmojen herran säestyksellä jotakin suht simppeliä lähialueella. Juhannuspäivänä perinteinen aamukahvi parvekkeella, kun tienoo on niin käsittämättömän hiljainen :), ihan kuin olisi ainoa ihminen...
- 8905li2j8
Tilasin sellaisen ilmapatjan(parivuode) ja toivon että se joutuisi vielä juhannukseksi ja vielä saisi siihen toiselle puolelle nukkujan. Tehtäisiin kaikenlaisia juhannustaikoja koko yön ajan :)
- tää on hyvä
joku täällä sentään on käärinyt hihatkin, hyvä.
- ihanaakesäalkaa
Juhannusaatoks ennätän viel mökille.. kaikkien vesihärveleiden ja vehkeiden kans aattelin puuhastella suomen suvessa, ja makkarasta tykkään, ja se onkin ainut asia missä mulla on halpa maku..=)
- 28weeh
vaikea sanoa :)
- Ehkä haaveilen susta
Sama juttu. Vapaana olis, mutta ei ole vielä suunnitelmia.
- ei kiinnosta
Tää viettää juhannuksen kotosalla. Olen liian vanha juhlimaan :)
- Sitä :)
No kuule, nyt kun satuin tänne tulemaan sua moikkaamaan kun en muuten näje, niin jospa kutsuisit mut tekemään vaikka... jotain sun kanssa...? ;)
- hyvä ehdotus
Soita sä :)
hyvä ehdotus kirjoitti:
Soita sä :)
Jaa millaista instrumenttia pitäis soittaa? :P Sävellajista ei välttämättä pidä erkkikään enää... Ei, kyllä hän multa txt kyselee juhannuksen vietot tai sitten ei oo kiinnostunut niin paljoa. ;)
- instrumenttinanaama
Sitä :) kirjoitti:
Jaa millaista instrumenttia pitäis soittaa? :P Sävellajista ei välttämättä pidä erkkikään enää... Ei, kyllä hän multa txt kyselee juhannuksen vietot tai sitten ei oo kiinnostunut niin paljoa. ;)
Soittaisit mulle suuta koko juhannuksen ajan, tai Hän.
instrumenttinanaama kirjoitti:
Soittaisit mulle suuta koko juhannuksen ajan, tai Hän.
Heh heh, ok, teen pyynnöstäsi mitä vain... ;D
- soitin
Sitä :) kirjoitti:
Nahkafagottia soitetaan jussina, ja kovaa.
Taidan lähteä veneilemään..
- ilman makkaraa
Tämä masentelee ja köyhäilee kotona. Yrittää tehdä kovasti kouluhommia, vaikkei kuitenkaan saa mitään aikaiseksi. Ehkä lähden kuitenkin jonain päivänä metsäretkelle latautumaan, jollei ole kovin kuuma :)
- Yksityinen asia
No kuules, nämä on sellaisia yksityisasioita, joita ei ole tarvetta kenelle tahansa esitellä.
- pyhätunnit
töisähän sitä pittää olla :)
- vaan sellasta että
Ei ihmeempiä .Ajellaan ja kyläillään,grillataan,saunotaan ja ihan sellaista.Vähän säiden mukaan.
- revanssia odotelles
Odotan, että hän laittaisi jotain vinkkiä siitä mitä meinaa tehdä. Saattaa olla töissäkin, vaan voihan sitä senkin jälkeen tavata.
Jos ei mitään kuulu, niin pitää varmaan itse kysyä, vaikka se totta puhuen vähän naista syökin.- Niin sun pitää tehdä
Punaista lihaa syödään. Sun on vaan oltava nyt nainen.
- revanssia odotelles
Niin sun pitää tehdä kirjoitti:
Punaista lihaa syödään. Sun on vaan oltava nyt nainen.
Ota tostakin sitten selvää :D
- jepus...............
Mä meen pyytelemään punalihaista pohojoseen..
- Onnea pyydyksiin
Turvallista matkaa.
- Hyttyset kai
Onnea pyydyksiin kirjoitti:
Turvallista matkaa.
pistelee ja sade kastelee, luulen mä.
- raapii toinen toista
Hyttyset kai kirjoitti:
Jos ulkona oot, niin raapii nilkkoja hyttysten jäljiltä, sitä on suomalainen juhannus :)
- Pysy kuivana sä
Hyttyset kai kirjoitti:
Suojaudut sateelta hyvin ja annat verenimijöille hetkeks vapaan vallan, kyllä ne häipyy ko huomaa että on liian helppo saalis, ja tulet itse immuuniksi, ei enää kutise imukohdat.
Tsemppiä, älä unohda mua joka olisin halunnut sut kanssani juhannusnuotiolle lämmittelemään. - tollasenkansnuotioll
Pysy kuivana sä kirjoitti:
Suojaudut sateelta hyvin ja annat verenimijöille hetkeks vapaan vallan, kyllä ne häipyy ko huomaa että on liian helppo saalis, ja tulet itse immuuniksi, ei enää kutise imukohdat.
Tsemppiä, älä unohda mua joka olisin halunnut sut kanssani juhannusnuotiolle lämmittelemään.Ihana oot, oikeesti :)
- Tahdon hänen
tollasenkansnuotioll kirjoitti:
Ihana oot, oikeesti :)
kanssaan nuotiolle.... olen ollut jo tarpeeksi hankala :) nyt voin tulla vähän helpommaksi.
- kerrotko?
Tahdon hänen kirjoitti:
kanssaan nuotiolle.... olen ollut jo tarpeeksi hankala :) nyt voin tulla vähän helpommaksi.
Ihan muuten vaan, kumpi oot n vai m? :D
- Lämmintä ja kaunista
tollasenkansnuotioll kirjoitti:
Ihana oot, oikeesti :)
Kiitos. Ehkä joskus pääsen hänen (miehen) kanssa myös nuotiolle asti.
- Juhannustaikoja
Pysy kuivana sä kirjoitti:
Tsemppiä, älä unohda mua joka olisin halunnut sut kanssani juhannusnuotiolle lämmittelemään.Mäkin haluan Hänen kanssaan juhannusnuotiolle.. En kestä, alan sekoilla..
- Kyllä sä kestät!
Juhannustaikoja kirjoitti:
Mäkin haluan Hänen kanssaan juhannusnuotiolle.. En kestä, alan sekoilla..
Mennään nyt nukkumaan, jatketaan huomenna !
*miukuu* ;)
t.nyt tiedät miksi
http://www.youtube.com/watch?v=KBHeUrPxREY
- On tanssimaan
pyydetty..ja grillausta pyydetty..ja kyläkutsu kavereille tuli tänään. Taidan olla kotona.. toisaalta tahtois ;)
- maltan mieleni :)
en halua pilata tätä, itsellenihän vain valehtelisin. Toisaalta miettii että hän kuitenkin... no, onneksi on ystäviä.
http://www.youtube.com/watch?v=fXOLs9VtPv0
- not happy here
Ehkäpä lähden ulkomaille
- Ehkäpä ,
jään sinne syksyllä.. en jaksa odottaa..
http://www.youtube.com/watch?v=ITtf73qVEm4&feature=related - Hajon
Ei puuhasta, jollei ideoitakaan ilmoille heitetä :/
- samaa kun aina
No arvaa :)
Enpä kerro täällä, kysy oikeesti jos kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938