Rumat lapset

Nätitn nätti äiti

Olen itse jo täysi-ikäisen lapsen äiti.Lapseni on ollut jo pienestä tosi sievä enkelikiharainen tyttö.Hän oli pienenä aika villi ja meneväinen ja ehti joka paikkaan touhuamaan.Ihmiset aina vaan hymyilivät ja silittelivät hänen päätään ja sanoivat ettei mesoaminen haittaa mitään kun olet niin söötti.
Itse ole huomannut vuosien varrella että suhtaudun aivan samoin söpöihin lapsiin vaikka ne tekisi mitä tahansa,talloisivat kukkapenkin tai kävisivät marjavarkaissa tmv.
Mutta annapas jos on tihutyöntekijänä ruma lapsi niin ällöttää niin hirveästi että nousee ihan hirveä metakka ja tekisi mieli tukistaa.
Mua oikein säälittää rumat lapset jotka saavat osakseen meikäläisenkin kaltaisilta huutia.Vielä enemmän säälittää ne syntymättömät lapset joiden vanhemmat ovat niin rumia ettei kombinaatiosta saa mitenkään nättiä lapsia.On vaan vaikeaa katsoa esim.joidenkin tuttujenkin lapsia jotka ovat rumia ja/tai lihavia possuja.
Mutta eihän sille mitään voi että nätit ihmiset saavat nättejä lapsia ja rumat rumia.Puolison valintahan perustuu myös ulkonäköön.Nätit saa nätit ja rumat saa rumat.
So sad.

43

2634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaunis ja fiksu :P

Buahahaaahaaaa :D

Dorka.Tiesitkö muuten,että myös se tyhmyys/tyhjäpäisyys on periytyvää ihan niinkuin kauneuskin? :D :D
      Mutta tokihan niillä enkelinkiharoilla saa vähän anteeksi -mutta vaan vähän :D

• oivoivoivoi

Aika ällöltä kuulostat! :D Voiko joku oikeasti ajatella noin? Mikä tyhjäpää, toivottavasti lapsellasi edes jotain liikkuu päässä.

Ja ei ole totta, että rumat saavat rumia ja kauniit kauniita lapsia. Kyllä minä olen monesti nähnyt (en halua sanoa rumia vanhempia) ei-niin-kauniita vanhempia, joilla kuitenkin on todella suloisia ja siroja/hoikkia lapsia. :)

Ei lapsi näytä aina isältä tai äidiltä, se voi olla sekoitus, paljon voi myös piirteitä tulla sukulaisilta. Että ootko nyt ihan varma että tsekkasit myös puolisos kaikki sukulaiset, että miellyttää silmää? Ja omasi tietysti?

Ihan totta, ei voi kun ihmetellä tätä maailman menoa :/

• oivoivoivoi

Ja lisään vielä, että vaikka kuinka oot mielestäs valkannu komian miehen, suurella todennäköisyydellä monesta muusta hän en ole sitä. Tai sinä kaunis.

Että sillai. Tuli vaan mieleen :DD

• BlacKeD

No pakko sanoa että oon kyllä vähän samaa mieltä. Ainakin jossakin suhteessa.

Mielipiteenhän saa sanoa ja ikävä tosiasia on että vaikka kauneus on katsojan silmässä, on olemassa tietyt piirteet jotka tekevät ihmisestä ns. kauniin/hyvännäköisen ja moni kaunis, söpö tai kiltin näköinen saa elämässään paljon anteeksi. Ulkonäöllä päärset töihin, mutta hyvä ulkonäkö voi olla myös este johonkin.

Itse kuuluun ns taviksiin. Omasta mielestäni olen niitä rumia, mutta kai ihan oikeasti olen peruskamaa.. Kuka tietää.

Itsekin huomaan huomioivani positiivisella tavalla enemmän niitä suloisia lapsia. Ja mikä sitten tekee lapsesta suloisen/kauniin - en jaksa listata.

Silti olen sitä mieltä, että kaksi ns rumaa eivät saa välttämättä rumaa lasta. Se on pötyä. Lapsi vain muistuttaa joiltakin piirteiltään kumpaakin vanhempaansa! Olen nähnyt että kahdelle superkauniille ihmiselle voi syntyä myös ei niin nätti lapsi.. mutta jokatapauksessa, syytön se lapsi ulkonääkönsä on. Aivan kuten aikuinenkin! Yritetään pitää se mielessä.

• Junttirinsessa

"Silti olen sitä mieltä, että kaksi ns rumaa eivät saa välttämättä rumaa lasta. Se on pötyä. Lapsi vain muistuttaa joiltakin piirteiltään kumpaakin vanhempaansa!"

Haluaisin lisätä kommenttiisi vielä, että tuo ei ole pelkkä mielipide, vaan myös oikeasti totta. Kun on nähnyt esim. superkauniiden julkkisten lapsia, niin ei lapsista ole todellakaan tullut vanhempiensa kuvia - ja myös päinvastoin. Esim. mielestäni superkauniin Elisabeth Taylorin tytär on äitiinsä verrattuna aika tavis, poika on todella komea - monesti isältä tuleekin tyttären piirteet ja äidiltä pojalle. Piirteet periytyy joka tapaukselta molemmilta ja on sattumankauppaa, mikä piirre tulee isältä ja mikä äidiltä, riippuen mitä pidetään kauniina. Samoin jonkun Racquel Welchin tytär on aika taviksen näköinen, vaikka äiti on ollut maailman kauneimpia ja seksikkäimpiä naisia. Lapsissa ei ole lainkaan äitiensä valtavaa säteilyä, joka myös kauneutena näkyy. Kotimaasta löytyy eräs taviksen piirteet omaava julkkisnainen, jonka kaksi tytärtä ovat aivan eri näköisiä, toinen tavis ja toinen superkaunis. Itse olen täysin taviksen ja hieman juntinkin näköinen, mutta tytär on onneksi perinyt kauneutensa isän suvusta, ja saanut minultakin ne parhaat geenit, mitkä ei valitettavasti itsellä näy, vaikka äidilläni oli. On se tietty kulttuurikysymyskin, mitä milloinkin pidetään kauniina ja mitä ei. Kauneusihanteet muuttuvat joka vuosikymmen.

Lisäksi todellisen rakkauden iskiessä voi jopa rumaan tai ainakin epäsäännölliset piirteet omistavaan rakastua, koska siinä on suuremmat asiat kyseessä kuin ulkonäkö. Hurja vetovoima ja imu ei kauneusvirheistä heikkene. Sitten on niitä, jotka eivät voi koskaan kokea rakkautta, ja valitsevat jonkun seurakseen pelkästään ulkonäön perusteella, koristeeksi ja omaa egoa pönkittämään, jos ei oma itsetunto ole kovin vahva.

• varena

Hei "Nätin nätti äiti",

Onhan tuossa ehkä vinha perä, että sitä helpommin näkee tämän "ei niin esteettisesti viehättävän" lapsen pahan teon todella pahana ja sitten vastaavasti "esteettisesti viehättävän" lapsen pahan teon vähemmän pahana.

Mutta, sitä en allekrijoita, että nätiti ihmiset saa nättejä lapsia ja rumat rumia.
      Olen nähnyt moniakin lapsia, joiden molemmat vanhemmat ovat todella "epämiellyttävän" näköisiä, mutta sitten heidän lapsensa ovat kuin karamelleja.

• 18+9

Viime viikolla oli se kohu kun kakarat pilasivat YLEn uutisen. Luin jommastakummasta iltapäivälehdesta nettisivuilta keskustelua aiheesta ja suuri osa kommenteista oli sitä, että ällöttävät lihavat pojat pilasivat typerällä käytöksellään uutisen.
      Joo mutta olen samaa mieltä, että kauniit lapset saavat enemmän anteeksi. Ja jotkut lapset vaan ovat rumia. Britannian häissä oli morsiustyttönä ehkä yksi maailman rumimmista lapsista, se yksi tyttö joka piti käsiä korvilla kun kuninkaalliset seisoivat parvekkeella. ihan sairaan ruma lapsi!
      ja sitten vielä jos on ruma kasvoiltaan, hieman plösö ja pukeutuu rumasti ni valitettavasti joku kuitenkin alkaa kiusaamaan. se siitä sitten.
      osa näistä "rumista" pystyy kääntämään sen edukseen, eli huippumallithan eivät ole perinteisen kauniita vaan enemmänkin hyvin persoonallisia, joidenkin mielestä rumia.

• ...

Hitsi kun en muista mikä ohjelma oli joka vasta tuli televisioista...

Siinä kuitenkin nainen laitettiin kerjäämään ratikika rahoja ohikulkevilta. Kun nainen oli oma itsensä, niin hän sai rahat helposti ihmisiltä, niin miehiltä kuin naisilta. Kun hänelle taas maskeerattiin ruma nenä, oli rahan saanti vaikeaa, ihmiset välttelivät häntä kuin ruttoa.

Kauniina tai melko tavallisen näköisenä siis pääsee elämässä yleensä helpommalla. Vaikeuksia tulee kun on jokin silmiinpistävän ruma piirre.

Ehkäpä loppu riippuu katsojasta. Joidenkin mielestä mm. selkeä ylipainoisuus on silmiinpistävän ruma piirre.

• vaatimattomuus kauni

Aloittajan itserakkaus ja kehu pistää vastaamaan samalla tavalla.

• KYRPÄOTSASSA

hyi vittu! olette ihmishirviöitä... ketä vatipää kirjottelee lapsista tommosta? oikeesti oksettaa... jos pääsisin käsiks teihin jollain ilveellä ni mielelläni vetäisin turpaan kaikkia niin et soi,onneks se ei oo mahdollista.. saastat

• syön kiisseliä

Kyrpä otsassa? Jokin kehityshäiriö ilmeisti on kyseessä, normaalistihan kyrpä sijaitsee jalkojen välissä. Vai onko kyseessä nainen, jonka otsaan mies hinkkaa siitintään niin kauan että saa orgasmin? Kaikenlaisia tapoja sitä ihmisillä on, muuta en sano!
        Jotenkin häiriintynyt hän kuitenkin on otsassa olevine kyrpineen. Taitaa olla TOSI ruma yksilö.

• lolfrtcxtrhxyruyd
        syön kiisseliä kirjoitti:

Kyrpä otsassa? Jokin kehityshäiriö ilmeisti on kyseessä, normaalistihan kyrpä sijaitsee jalkojen välissä. Vai onko kyseessä nainen, jonka otsaan mies hinkkaa siitintään niin kauan että saa orgasmin? Kaikenlaisia tapoja sitä ihmisillä on, muuta en sano!
        Jotenkin häiriintynyt hän kuitenkin on otsassa olevine kyrpineen. Taitaa olla TOSI ruma yksilö.

Hei,se on vaan nimi.

• KYRPÄOTSASSA

TE VANHEMMAT "KASVATATTE" lapsistanne ulkonäkökeskeisiä itsekkäitä tyranneja jotka KIUSAAVAT KANSSA IHMISIÄ.. olette HUONOJA äitejä.. VOSUJA ja vittupäitä.. ja valitetaan viel et lehistä saa lapset ulkonäköihanteiden mallit.. vitut kotoota kusipää vanhemmat iskostaa heti jo syntymästä asti päähän sen että olet kaunis, etuoikeutettu ja saat "rumia" polkea maan rakoon niin paljonkun ikinä tykkäät

• äidii

Ööö... no itsekin ensin nauratti tuo aloittajan kirjoitus ja vähän päästä alkoi ketuttaa.

Mutta äläpä yleistä, tässä ketjussa vain aloittaja kehuu omiaan, muut ovat vastanneet tähän.

Minulle on ainakin ihan sama miltä lapseni näyttää, onko pyöreä, onko iso nenä vai kenties pottu. Onko länkisääret tai isot korvat. Hän on minun lapseni kaikesta huolimatta :)
        Meillä syödään normaalia terveellistä kotiruokaa ja liikutaan, näillä eväillä meillä mennään. Lapsi syö välillä kun hevonen, välillä ei mitään. Välillä pituutta on tullut reippaasti, välillä suhteessa painoa enemmän.

Ja vaatetukksesta, meidän perheessä lapsi pukeutuu äitiään huomattavasti paremmin ja siistimmin, löytyy nättiä ja hyväkuntoista joskus ihan sieltä kirppariltakin!

Mutta meitä on moneen junaan, minua ei ainakaan häiritse kenenkään lapset, olivat sitten nättejä tai eivät.

• mustislänget

On niitä sellaisiakin pariskuntia joista toinen on ruma ja toinen hyvännäköinen.Mustasukkaiset ihmiset monesti valitsevat puolisokseen rumahkon niin ei tartte olla kauheesti mustis.Täten on mahis saada kauniita lapsiakin,jos ei se satu saamaan rumemman habitusta.Mulla on kyllä tuttavapiirissä länkisäärinen perhe jo kolmessa polvessa,mitenköhän sekin niin vahvasti periytyy?Luulisi että länkisäärinen ottaisi itelleen suorasäärisen?Mutta kait se on niin ettei sellainen saisikaan hyvännäköistä kumppania.Ei se varmasti pojilla niin haittaa jos on pituuttakin niissä längissä,mutta voi tyttöparkoja:Pidä siinä sitten pillifarkkuja,sortseja,leggareita tai normihametta.Mutta kai se on parempi olla ruma kuin olla olematta olemassa.Ehkä.

• ruma nainen

Tuokin on muuten totta. Naapurissa on helvetin ruma muija ja hyvännäköinen mies, poika on kaunis kuin kreikkalainen jumala ja tyttö....no ei puhuta siitä. Poika on puettu kuin kansikuvamannekiini ja tyttö saa kulkea vanhoissa räteissä. Isä puhuu aina tytöstään, että no...onhan se ihan söpö....Mutta.... Kyllä hän rakastaa molempia. On kuulema myös mustasukkainen mies ollut, nyt ei varmaan tarvitse olla kun on saanut hiiren jalkarätikseen ja jalkarätti miehen jota palvoa.

• ....................
        ruma nainen kirjoitti:

Tuokin on muuten totta. Naapurissa on helvetin ruma muija ja hyvännäköinen mies, poika on kaunis kuin kreikkalainen jumala ja tyttö....no ei puhuta siitä. Poika on puettu kuin kansikuvamannekiini ja tyttö saa kulkea vanhoissa räteissä. Isä puhuu aina tytöstään, että no...onhan se ihan söpö....Mutta.... Kyllä hän rakastaa molempia. On kuulema myös mustasukkainen mies ollut, nyt ei varmaan tarvitse olla kun on saanut hiiren jalkarätikseen ja jalkarätti miehen jota palvoa.

Taidat olla vähän ihastunut siihen naapurin mieheen ja kade hänen vaimolleen...:D....

• CLOETTA...

No joo...kauneus on aina katsojan silmissä, joten ei se sinun tyttösi ole kaunis kaikkien katsojien mielestä-Mitä vanhemmaksi ihminen tulee, sitä selvemmin ns. sisäinen kauneus vaikuttaa ulkomuotoon ja olemukseen esim. ystävällisyys, fiksuus jne. kaunistavat kenet tahansa.

Olipa lapsi minkänäköinen tahansa, me oikeasti aikuiset kyllä kohtelemme heitä oikeudenmukaisesti ja myös seurauksen ovat samanlaiset, olipa kyse huonosta tai hyvästä käytöksestä.

• ruma ruma rumin

fiksu ja ruma , jokainen tietää että kauniina pääsee helpommalla. Nää on taas näitä rumien/ lihvien ihmisten itkuja että fiksuna ja rumana pääsee elämässä eteenpäin paremmin.

• Cloetta 2----
        ruma ruma rumin kirjoitti:

fiksu ja ruma , jokainen tietää että kauniina pääsee helpommalla. Nää on taas näitä rumien/ lihvien ihmisten itkuja että fiksuna ja rumana pääsee elämässä eteenpäin paremmin.

Moni kauniiksikin kehtuttu on fiksu ja moni rumana pidetty on kaunis eli nämä ei suinkaan ole tietynnäköisten ihmisten juttuja vaan ihan esimerkkejä elämästä ja toisaalta myös elämänasenne kysymyksiä.''

Fiksut ihmiset pääsevät elämässään eteen päin ja keskimääräisesti onnellisempia kuin vähemmän fiksut (joilla on tapana syyttää epäonnistumisistaan sun muusta toisia)

• Voi että..

Mua säälittää ne lapset jotka joutuvat noin pinnallisen ihmisen arvosteltavaksi. Tajuatko, että lapsikin vaistoaa jos häntä pidetään rumana tai toisaalta kauniina. Samaan perheeseen syntyy usein erinäköisiä ja luonteisia lapsia, mutta heitä on kohdeltava tasavertaisesti.
      Kamalaa, jos on esimerkiksi kaksi lasta vierekkäin mutta aina vain toista huomioidaan ja toinen jää varjoon. Siinä lapset oppivat aika nopeasti oman arvonsa. Ihan sama asia, jos samanlaisesta tihutyöstä rankaiset enemmän sitä "tavallisemman" näköistä lasta. Hän kyllä huomaa sen. Samoin huomaa söpö lapsi, jollei häntä koskaan kielletä mistään.

Hyi että oksettaa joidenkin ajattelemattomuus.

Eikä ole totta, että vain kauniit saavat kauniita lapsia, sattumaa se on minkänäköiseksi synnytään. On myös aika luonnollista että omaa lastaan pitää kaikkein kauneimpana. Kukapa ei pitäisi?

• voi että..

..lisään vielä, että vaikka omaa lastaan pitääkin maailman ihanimpana, ei se tarkoita että muiden lapsia kohtaan täytyisi olla kuitenkaan inhottava.

• yhdenäiti

toivon todella että tää on provo.ei kai tollasia ihmisiä voi oikeesti olla olemassa?eihän?tai no voi kai niitäkin olla joille ulkonäkö on kaikki kaikessa,mutta järkee semmoselle ihmiselle ei oo siunaantunut. mitähän olis käynyt jos oma tyttös oiskin ollut mielestäsi ruma?varmaan adoptoitavaksi annettu,ja niin olis kyllä ollut parempi suoraan sanottuna! toivottavasti edes tytölläs on enemmän järkee päässä,etkä oo häntä kasvattanu yhtä kieroon.
      voi pojat,miten jotkut osaakin olla hölmöjä...

• ruma on rumaa

Totta puhut. Ulkonäkö ratkaisee tässä maailmassa aikas paljon. Itselläni on todella kaunis poika jolle kaikki lässyttää ja lellii, onhan se tietysti mukavampaa niin. Tyttö ei ole mikään kauotar mutta ihan normaalin näköinen kuitenkin, 3. tulossa ja isän mielestä tietty, tulossa todellinen kaunotar....no kauneus on katsojan silmissä. Ja kuitenkin jos on kaunis ja luonteeltaan kettumainen, ei elämä aina kohtele hyvin. Kauniitkin sairastuu.
      Mieheni joskus ääneen ihmettlee miten ruma lapsi....yritän toppuutella että kaikki lapset ovat omalla tavallaan kauniita, koska en kehtaa sanoa sitä itse ääneen, että totuushan on se että kaikki eivät ole kauniita ja piste. Rumatkin saavat lisääntyä.
      Toki toivon että tuleva lapseni olisi ok näköinen, ettei joudu isompana kiusatuksia ym, mutta toivon myös terveyttä. Ja mielen kauneutta.
      Itse en kasvata lapsiani palvomaan omaa kauneuttaan tai ulkonäköä. Joskus saatan kyllä pojalleni lässytellä äidin kaunis poika jne.

• kauniin taakka

Syyllisyys painaa, en tiedä miksi. Oln itse kaunis ja mieheni myös. Meillä on 2 kaunista lasta, joita ei kohdella mitenkään ihmeellisen hyvin tai pidetä parempana. Itse ole kärsinyt kauneudestani, koska pidetään tyhmänä tai ollaan kiinnostuttu vain ulkonäöstä. En ole mielestäni kopea, ilkeä tai tyhmä ihminen, mutta koen että kauneudesta on myös taakkaa, vaikka kuinka olisit nöyrä ja mukava ihminen. Meillä mies on enempi tíetoinen ulkonäöstään ja mainostaa sitä, mikä minua ärsyttää. On tarkka myös minun ulkonäöstäni ja pukeutumisesta samoin lasten. Meille on tulossa myös lisää lapsia ja pelkään jos se onki ruma? Jos se onkin sairas sen takia, että toivon kaunista ja kilttiä lasta? Mies niin hehkuttaa, että näistä geeneistä täytyy tulla kaunis lapsi.....

• herkkoli

Rumat lapset ovat mielestäni ällöttäviä.Tosin vammaisia lapsia en inhoa,jostain syystä ,vaikka olisivat kuinka rumia tahansa.

• NormiAikuinen

"Tosin vammaisia lapsia en inhoa" Anteeksi nyt,mutta INHOATKO sinä niitä SINUN mielestä rumia lapsia????!

Minä en inhoa lapsia, en rumia,en kauniita -en vihaa minkäänlaisia lapsia.Lapset on aina viattomia...

Mutta, minä en pidä lapsista jotka eivät osaa kunnoittaa toista ihmistä, toisen ihmisen ulkonäköä, toisen ihmisen yksityisyyttä.Ja tiedättekö mitä....Sekään ei ole sen huonosti käyttäytyvän lapsiparan vika vaan sen vanhemman,joka omalla käytöksellään antaa esimerkkiä lapselleen...

Uskomatton tyhmiä aikuisia täällä kirjottelee siitä miten joidenkin lapset ovat rumia ja toisten kauniita.

• 25

mulla lentää laatta ihan just.. jokanen ihminen on ruma joka itseään kauniiksi ylistää piste

• karavaanipelle

Karavaanarit-sarjassa on ainakin niin vastenmielisen näköinen läski lapsi että kuvottaa.Muut perheen lapset käyttäytyvät hyvin mutta tämä läski saa koko ajan itkupotkuraivareita ja pilaa kaikkien tunnelman.Kukakohan senkin raukan on lihottanut tuollaiseksi vinkujaksi.

• fattimnaaa

Ihan normaalia, että lapsetki voi jakaa mielipiteitään ulkonäöstään tai luonteestaan? Tottakai, epänormaalia olis, jos jokaisen pitäis pakkotykätä kaikista lapsista.

Pulskat lapset ei oo niin sulosia, ja jotkut lapset näyttää vauvana ihan vanhuksilta, jos on turvonnu naama tms. eli ts. ei vaan näytä kaikkien mielestä söpöltä.

Niin se menee nuorissa ja aikuisissaki ja mummoissa, jotkut ovat söpöjä jotkut ei, joidenki luonne on ärsyttävä, joidenki ihana :)

Mielipiteitä on jokaisella, niin lapsista ku aikuisistaki.
      Ei ole mikää oletus, että jokainen pitää teidän lapsia söpöinä tai ihanina, ei todellakaa. ne luulot kannattaa tunkee ihan muualle, sillä ei teidä lapset mitää yli-ihmisiä muiden rinnalla sentään ole.

• m.m.

Onpas tästäkin tyhjänpäiväisestä provosta sukeutunut oikein keskustelu. Hämmästyttävää.

• paejhåoaekhå

niimpä, kyllä ne mielipiteet ja mieltymykset ihmisestä ku ihmisestä on aina pidetty ihan omana tietona ;) sen tietää jokainen, että kaikki ei vaa oo nii ihania ku toiset, mutta tarviiko sitä täällä todistella. ei munkaa mielestä.

• äitivm.70

Tyhmä saa usein myös toisen kaltaisensa.

Joskus kannattaisi oikeasti miettiä, että kannattaa kaikke sanoa ja kirjoittaa ääneen. Etenkin jos haluaa antaa itsestään edes auttavasti fiksun kuvan.

• läpäläpälää.

Nämä keskustelupalstathan ovat just sitä varten että voidaan avautua asiasta kuin asiasta.Ei tuo ap varmaan ajatellutkaan että hänen juttunsa tekis hänestä fiksumman kuin muut.Kysehän olikin lähinnä lasten rumuudesta.Ja kuinka moni näillä palstoilla kirjoittaa fiksuuttaan???.Minä en ole fiksu joten kirjoittelen tänne vastauksia toisten "fiksujen"juttuihin.

• Sotka¨¨

Onhan toi alotus vähä kärjistettyä, mutta se ei ole fiksuudesta kii, onko jotain mieltä ihmisestä. jos sun mielestä joku ei näytä kauniilta tai näyttää suorastaan rumalta, ei fiksuudella siinä ole mitään tekemistä. se on eriasia, sanotko asian henkilölle suoraa, siinä teet ittestään pellen ja jopa loukkaat törkeesti häntä. ei kukaan loppupeleissä ruma ole, liian vahva sana, mutta on vähemmän söpöjä ja ei niin ihania, ja sitten on näitä tosi sulosia ja ihania, lapsia ja aikuisia ja kaikenikäsistä löytyy kauniita ja vähemmän kauniita sekä persoonia :)

• ämyripää

Joo on se parempi täällä tuoda mielipide julki kuin mennä sanomaan lapselle vasten kasvoja että mene sinä rumilus siitä h*****tiin.Ja todellakin silloin vasta itsensä munaisikin tosi pahasti.

• rouva esteetti

Olen samaa mieltä. Rumille lapsille voi ihan vapaasti antaa selkään. Oppivat ainakin sen, etteivät aikuisina ole ihan niin rumia.

• nysyskkä

"Rouva esteetti", mites tuo järjenjuoksu nyt menee, eli kun kirjoitat, että "Oppivat ainakin sen, etteivät aikuisina ole ihan niin rumia", niin meinaatko oikein, että jos ei ole niin esteettisesti miellyttävän näköinen, niin se on siis opittua.

Jos taas tarkoitit sitä, että aikuisena hieman enemmän sitten huolehtivat ulkonäöstään, niin ok. Mutta siis eihän sitä opita, vai onko Sulla jokin oma filosofia tuohon? En ole koskaan kuullut, että rumaksi opitaan...Ei kiesus.
        Auttakaa nyt muutkin, en ole tällaista kuullutkaan.
        Silmät valuu täällä vettä, kun rupes niin naurattamaan. Rouva esteetiltä tuli ulos nyt jotain, mitä ei miettinyt loppuun asti.

Niin, ja lapsia ei saa lyödä, ei edes niittä esteettisesti epämiellyttävimpiä. Kiitos.

• Nainen25v.

Ärsyttää tällaiset keskustelut.
      Minua itseäni on "aina" pidetty ns. kauniina.
      Minut kuitenkin on kasvatettu niin (luojan kiitos), että se on vain kuorta.
      Itsetuntoni siis on kohdallaan, vaikka temppelini kuori vaurioituisi.
      Itse huomaan, etten näe kauneutta yhtä yksioikoisesti, kuin näköjään moni muu. Pidän enemmän persoonallisuudesta ja ilmeikkyydestä. Ainakin kiinnitän heihin enemmän huomiota.

Kauneutta on muutakin kuin symmetrisyys.

• hyvin järkyttynyt

Ei vittu mun tekis mieli vetää sua turpaa.
      Ootko kuuluu koska sellaista lausetta ku
      'Erilaisuus on rikkaus'
      Tai
      'Kaikki ovat samanarvoisia'
      Jos sun lapses varastais kaupasta karkkia ja jäiskii nii suhtautuisiko asiaan hyvin?
      Mutta jos se olla ruma nimi ei ei ku koko elinikä arestia.(huono esimerkki)
      Tärkeintä on sisäinen kauneus.

• surullista on

Jonkun lukemani tutkimuksen mukaan (en enää muista mistä luin) keskimääräistä "kauniimmat" lapset saavat mm. päiväkodeissa enemmän huomiota ja paremman kohtelun. Se on surullista, koska lapsi ei valitse ulkonäköään ja kaikki lapset ovat syntyessään viattomia ja ansaitsevat yhtä lailla rakkautta...Meidän tulisi nähdä pintaa syvemmälle...

• Too bad

Kauneus on katoavaista, mutta rumuus sen kuin lisääntyy.
      Käypä sinäkin katsomassa peiliin ja kauhistu.

• Itsetuntovalmiikshuono

Tää onki tosi vanha keskustelu, mut kommentoin nyt silti että tuntuupa vitun pahalta miettii että mutä mun mutsi ajattelee musta, tbh :D ei pitäis ottaa pahal jotai hikisii suomi24 keskustelui, mut tää pisti miettii

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe