Häitä ei vietetä vielä lähitulevaisuudessakaan (tai mistä sit tietää ;)), mutta kova raksuttaminen käy pääni sisällä unelmieni häistä, varsinkin siitä hääpuvusta. Puvun aion teetättää, sillä en ole mistään löytänyt unelmieni puvun näköistäkään, maksoi mitä maksoi.
Haluaisin mekkoni olevan erittäin kevyttä ja ilmavaa kangasta, monessa kerroksessa. Useimmat hääpuvut, mitä livenä olen nähnyt, vaikuttavat hirvittävän raskailta, kangas ei lähellekään sitä, mitä itse haluaisin. Harmi vain, sillä en ole oikeastaan missään vaatteessa tai kankaassa törmännyt tähän erittäin ilmavaan ja kevyeeseen.
Kankaan pitäisi olla niin kevyttä, että jopa pieru saisi sen heilumaan kuin pahimmassakin tuulessa :D
Tiedättekö, onko tällaistakangasta edes olemassa? Ja tälle nimi niin osaan sen esittää sitten tulevaisuudessa astuessani pukuteettämöön :)
Kevyt kangas
kangashukassa
3
114
Vastaukset
- helmat heilumaan
En tiedä kankaasta, mutta kun muistat edellisenä iltana vetäistä napaasi kaupungin epäilyttävämmältä turkkilaisyrittäjältä rullakebabin ja päälle vanhentunutta maitoa niin kyllä mekko heiluu -kankaasta viis:D
- sfdvcad
Kävisikö sifonki? Laita googleen kuvahakuna sifonkipuku, niin saat jotain osviittaa. Tai käy kangaskaupassa katsomassa/koskettelemassa millaista on sifonki.
- ..
Tein siskolleni hääpuvun juurikin sifongista ja ihanan keveä tuli.
http://www.huuto.net/kohteet/beach-henkinen-valkoinen-haapuku_iltapuku-ilmavaa-sifonkia/185234538
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132600
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831619Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2331332Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983