luettua jotain mitä olisi pitänyt jättää lukematta.
Satu, jos käyt vielä täällä, niin ole huoletta, sama tunne sama ikävä, jos se tieto helpottaa, haluan vaan kertoa etten ole unohtanut, eikä jotkut viestit ole multa, joskus tulee pelko, jos luulet jotain mikä ei pidä paikkaansa. En tosiaan tiedä miten usein täällä käyt, oli pakko nyt laittaa jotain.
Aluksi ajattelin olla laittamatta, koska tuntuu joskus typerälle laittaa nimiä, kun itse en saa mitään, sun takia kuitenkin jos näitä luet.
Tuli taas käytyä täällä,
7
242
Vastaukset
- joku:)
oletko m vai n?
- p
häh:;) Kirjoitanko naisellisesti. Kumpi mahtaa olla parempi. Viestittää voi niin monella tyylillä.
- p
..."sun takia jos näitä luet", ja vain sun, mielelläni laitan myös jatkossa viestiä jos tahdot, kunnes päästään täältä pois, jos tunnet samaa kihelmöintiä ja sydämmentykytystä mitä minä. Hyvää työtä, vai puskiko lomat jo päälle, hyvää kesää jokatapauksessa. :-)
p.s. tämä ei mene helsinkiin. - tosiaankin
Alennuin vastaamaan viestiisi joka ei varmaankaan ole tarkoitettu mulle. Mutta so what, sana on vapaa.
Vajosin tälle tasolle, minä joka tietää mitä tahtoo, vaan tahto vei tältä päivältä pidemmän korren. Huomenna olen taas vahvempi.
Käyn entistä harvemmin, ihastuksesi ehkä tuntee piston ja tulee sua etsimään täältä.- p
No on tai ei, kukaan vastaamasta kiellä. Hetkellisesti voi vajota syvälle, se on ohimenevä ilmiö, myös omalla kohdalla.
Totta, mitä harvemmin sen parempi, kaikki on siitä varmasti yhtä mieltä. Tai mistä sitä tietää vaikka joku näistä saisi nautintoa, mene ja tiedä.
- Satusi tässä
P:lle....Ihana kuulla että tunne on vielä olemassa, vaikka en sinua näekään (paitsi joskus ehkä ohimennen). Välillä tulee sellainen tunne että olin vain hetken tähdenlento elämässäsi, ja toisaalta kuitenkin tiedän että ei se ollut unta vaan ihan totta. Toisinaan palaan meidän hetkiimme, muistelen kosketusta, näen silmäsi. Kauniita muistoja ne ovat, niitä kannan sydämeesäni.
Ja ehkä tämä viesti menee hukille eikä tavoita oikeaa P:tä, mutta tiedä häntä, parempi tämäkin on kuin ei mitään.- p
Harakoille, bittiavaruuteen tuntemattomille, sinne jonnekkin häviää. Paljon ihmiset hukkaa ajatuksia tänne, jos ne voi suoraankin kertoa.
Tähteni lentää yhä, ikuisella radallaan.
Kosketuksen ja lämpimän katseen muistan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872