sun kanssa vois joskus jutella enemmän.
A
19
593
Vastaukset
- A nainen
No miksi ei sitten voisi ?
Ihmettelee tämä A- Voi kun
joskus varmaan voi. Ikävä.
- A nainen
Voi kun kirjoitti:
joskus varmaan voi. Ikävä.
Olisipa se mukavaa jos vaikka joskus eräs tietty jäisikin jutulle.
- ulosteita suussani
miten niin enemmän? ei olla koskaan juteltukaan. vai oletko joku kaupan kassa? sitten olet kuullut vain "hei" ja "kiitos"
- W ...odotan sitä ...
Toivon sen päivän saapuvan ,
- A:ta etsivä
Luulen tunnistaneeni sut, toivon sun ottavan muhun yhteyttä, se olis pallo sinulla, eikö? Halusin sun kanssa jutella, pyysin sitä, mutta sen jälkeen sitten ei tapahtunut kovinkaan paljoa edistymistä. Se on susta kiinni.
- yksi A
A:ta etsivä kirjoitti:
Luulen tunnistaneeni sut, toivon sun ottavan muhun yhteyttä, se olis pallo sinulla, eikö? Halusin sun kanssa jutella, pyysin sitä, mutta sen jälkeen sitten ei tapahtunut kovinkaan paljoa edistymistä. Se on susta kiinni.
Kertoisitko enemmän?
Mistä luulet tunnistaneesi?
jotain pientä kiinostavaa tuossa - A:ta etsivä
yksi A kirjoitti:
Kertoisitko enemmän?
Mistä luulet tunnistaneesi?
jotain pientä kiinostavaa tuossaMitä pitäisi kertoa enemmän, jos kiinnitit huomiota viestiini, niin kyllä sinun pitäisi ymmärtää, miksi luulin tunnistaneeni sinut.... Minun viestissä oli muutama vihje jo. Eikös olisi sinun pieni vihje paikallaan vuorostaan?
- yksi A
Mitä pitäisi kertoa enemmän, jos kiinnitit huomiota viestiini, niin kyllä sinun pitäisi ymmärtää, miksi luulin tunnistaneeni sinut.... Minun viestissä oli muutama vihje jo. Eikös olisi sinun pieni vihje paikallaan vuorostaan?
No voi!
Kerrohan hieman enemmän A : sta jota etsit.
Kiinitin huomiota viestiisi kyllä, kuin myös kymmenkunta muutakin ihmistä.
Ja sinun viestissä olevat vihjeet voi varmasti omia minun lisäkseni muutama sata ihmistä.
Minulle lienee eräs pallo jäänyt, onko kyse sitten jonkinasteisesta väärinymmärryksestä, sen haluaisin selvittää.
Mutta kuten totesin maailmassa palloja on paljon ja kun se on niin pyöreä sitä on niin kovin helppo vierittää eteenpäin toiselle. - A:ta etsivä
yksi A kirjoitti:
No voi!
Kerrohan hieman enemmän A : sta jota etsit.
Kiinitin huomiota viestiisi kyllä, kuin myös kymmenkunta muutakin ihmistä.
Ja sinun viestissä olevat vihjeet voi varmasti omia minun lisäkseni muutama sata ihmistä.
Minulle lienee eräs pallo jäänyt, onko kyse sitten jonkinasteisesta väärinymmärryksestä, sen haluaisin selvittää.
Mutta kuten totesin maailmassa palloja on paljon ja kun se on niin pyöreä sitä on niin kovin helppo vierittää eteenpäin toiselle.Enpä tiedä onko kyse jonkinlaisesta väärinkäsityksestä, voi olla. Hän asuu Helsingissä, kuten minäkin. Kohta 6 kuukautta minkäänlaisesta kontaktista.
- Sivusta mainittu
Enpä tiedä onko kyse jonkinlaisesta väärinkäsityksestä, voi olla. Hän asuu Helsingissä, kuten minäkin. Kohta 6 kuukautta minkäänlaisesta kontaktista.
Ei kuule taida tämä "yksi A" asustaa siellä suunnallakaan. Semmonen on "tuntuma".
- A helsingistä
Enpä tiedä onko kyse jonkinlaisesta väärinkäsityksestä, voi olla. Hän asuu Helsingissä, kuten minäkin. Kohta 6 kuukautta minkäänlaisesta kontaktista.
6 kk? melkein tai yli?
Jos haluat jutella niin sulla on numero ,soita
tai laita viestiä
oot kömpinyt kolostasi ;) - A:ta etsivä
A helsingistä kirjoitti:
6 kk? melkein tai yli?
Jos haluat jutella niin sulla on numero ,soita
tai laita viestiä
oot kömpinyt kolostasi ;)melkein 6 kk, mutta enpä tiedä olenko mä kömpinyt kolosta? :)
Mikset sinä halua jutella, sun pitää laittaa viestiä vuorostasi?
- A tässä
Jaaha, no mitä lisää asiaa sinulla olisi? Jos vain olet varattu, niin en haluaisi turhaan tuhlata aikaani varttujen miesten kanssa, tiedät sen!
ps. kyllä minä mietin aiemmin ihan samaa, mutta päätin, että parempi vain ettei anna vartulle miehelle mitään toivoa.- jaha,
hyväksytään, vaikka kuuseen meni.
- ääntäsi kuule en
eräseen A ( n ) olen jo kauan ollut kiinnostunut .
Hän tietää minusta , antoi pakit erään " tahon " kautta .
Tietää , jos olis täällä lukemassa , kenestä on kyse .
En tiedä tarkkaan hänen tilannetta nyt . Mut jonkin-
moinen aavistuksen kutina mulla on hänestä .
Ite olen eroamassa tän kesän aikana .
- jutella
kuin myös,koska vaan.
- Mikä vois
estää? Siitä vaan toimex
- ja taas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32721Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062541Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938