DNA mokkula yhteys katkeilee

Mokkula haukka

Miten muilla toimii tämä DNA mokkula.
Mulla on kohta 3 vuotta sitten hankittu mokkula mallia ensimmäinen markkinoille tullut malli eli kaapelin päässä oleva mokkula.
Se on toiminut ihan hyvin pari ensimmäistä vuotta ihan hyvin, ilman katkoja.
Nyt se on alkanut pätkimään eli yhteys katkeaa yllättäen ja joutuu yhdistään mokkulan uudelleen, että yhteys palautuu.
Pahimmillaan yheys on katkennut 2-3 kertaa tunnin sisällä.
No ei se muuten ole haitannut, mutta jos lataa jotain ohjemaa netistä, kuten vaikka uuden virustorjunnan, niin ei se ole kovin suotavaa, että yheys pätkähtää poikki kesken ohjelman latautumisen.

2

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mokkula susi

Sama ongelma. Uudella nopeammalla mokkulalla katkoja tulee vielä enemmän kuin vanhalla (eli ihan yhtenään). Luulisin, että katko tapahtuu silloin, kun mokkula vaihtaa eri tehoiseen verkkoon. Nyt kun olen alueella jolla on vain edge-verkko, katkoja ei ole ollenkaan.

Laita sähköpostia dna:n sivuilta asiakaspalveluun (vikailmoitus). Laittakaa kaikki, joilla on sama ongelma.

• MWconn on eräs yhteysohjelmista jotka tarkkailevat ja jumittaessa yhdistävät uudestaan automaattisesti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      49
      1354
    2. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      160
      1166
    3. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      61
      1037
    4. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      8
      882
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      198
      881
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      12
      812
    7. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      27
      786
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      51
      771
    9. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      346
      758
    10. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      737
    Aihe