Miten muilla toimii tämä DNA mokkula.
Mulla on kohta 3 vuotta sitten hankittu mokkula mallia ensimmäinen markkinoille tullut malli eli kaapelin päässä oleva mokkula.
Se on toiminut ihan hyvin pari ensimmäistä vuotta ihan hyvin, ilman katkoja.
Nyt se on alkanut pätkimään eli yhteys katkeaa yllättäen ja joutuu yhdistään mokkulan uudelleen, että yhteys palautuu.
Pahimmillaan yheys on katkennut 2-3 kertaa tunnin sisällä.
No ei se muuten ole haitannut, mutta jos lataa jotain ohjemaa netistä, kuten vaikka uuden virustorjunnan, niin ei se ole kovin suotavaa, että yheys pätkähtää poikki kesken ohjelman latautumisen.
DNA mokkula yhteys katkeilee
Mokkula haukka
2
309
Vastaukset
- Mokkula susi
Sama ongelma. Uudella nopeammalla mokkulalla katkoja tulee vielä enemmän kuin vanhalla (eli ihan yhtenään). Luulisin, että katko tapahtuu silloin, kun mokkula vaihtaa eri tehoiseen verkkoon. Nyt kun olen alueella jolla on vain edge-verkko, katkoja ei ole ollenkaan.
Laita sähköpostia dna:n sivuilta asiakaspalveluun (vikailmoitus). Laittakaa kaikki, joilla on sama ongelma. MWconn on eräs yhteysohjelmista jotka tarkkailevat ja jumittaessa yhdistävät uudestaan automaattisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1175472Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744361711- 2001203
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111173Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201169Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47951- 64951
- 64906
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846