Ketkä joutuvat vähiten kertaamaan, siis mitkä linjat? Onko huoltojoukoilla kertauksia?
Vastaukset 10
- 20v
Autokuskit? Ei ole ainakaan kutsua tullut koskaan.
- greger
Joo autokuskeja ei pahemmin kertautella, aliupseerit kertaa yhtenään.
- kuski haminassa 06
ainaki ite oon käyn kertaamassa ja "kuskina" (öhöm...= ) sotilaskuljettaja) olin haminassa 2/06... eikäs menny vissiin ku suunnillee 2 vuotta reservissä ku tuli kutsu.... ja sillo uhosivat et parin vuoden päästä tulee kutsu taas kertaamaan.... eipä oo kyllä kuulunu eikä näkyny. näinköhän vaikuttaa kovi ku pääsin häpeälliseen rattijuoppojen kerhoon =) sodanaikane sijoitus oli huoltojoukoissa ymmärtääkseni autolla tavaraa "etulinjaa" eli sinne mis tarvii kuulaa ja muonaa ym paskaa...
- v2v3
edelleenkin se sodanaikainen sijoitus ratkaisee tässäkin.
meitä on: viesti-au ja pion-au ja jääkäri-au ja kertaakaan ei kertaamassa ollut - enkäynytinttiä
sivareilla, totaaleilla ja vaupaututeilla ei ole lainkaa kertauksia
- klitokaarti
Naiset ei joudu kertaamaan.
Ai mitä kertausharjoituksia? Melkeinpä kenellä tahansa niitä EI ole...
- ex-meva
merivalvojilla
- löysä säkki
Mulla, 1jk:n rynkky-matiaksella (kk), kertauksia ei ole. Ei se mitään, en kyllä menisikään.
Voi tornikirje "hukkua" vahingossa tai käydä niin, että tarvitsenkin työnantajalta ylimääräisen koulutusvapaan.- helppoa kun osaa
Pistää siihen vaikka joku näistä
- vastaanottaja tuntematon
- muuttanut
- osoite epäselvä
ja
- palautetaan lähettäjälle
Vie lähimpään postilaatikkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 761258
- 721164
- 771014
- 95879
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois256815- 49757
- 27705
- 55673
- 72669
- 40600