Vapauttavaa, kai...

Jaana.

Siis se, kun tietää ettei ole kenellekään kovin tärkeä ja rakas, ja kukaan ei jää kaipaamaan ja itkemään perään, jos nyt vaikka muuttais toiselle puolen maapalloa -tai jopa ottais ja kuolis pois. Olen aina ajatellut, että jos sairastuu johonkin pahaan tautiin, vaikka syöpään, niin sitä vastaan taistelee monesti lähinnä siksi, että ei tahdo aiheuttaa tuskaa rakkailleen... Minun ei tarvi taistella -olen yksin. En ole koskaan ollut se kaikista rakkain kenellekään... On kai minusta tykätty parhaimmillaan, mutta rakastettu ei ikinä. Toisin sanoen olen kai vapaa kuin taivaanlintu, vaikka heittämään lusikan nurkkaan, tai lähtemään minne vaan, jos tilaisuus tulee... Ei jää kaipaajia.

6

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

Toi ei vaan nyt ole totta! Varmasti jää kaipaajia!

• Jaana.

Ei jää -usko pois. Eikä tämä ole edes mitään itsesäälissä kieriskelyä. Olen vain tajunnut asian, ja onhan siinä tavallaan jotain positiivistakin.

• eräs n
        Jaana. kirjoitti:

Ei jää -usko pois. Eikä tämä ole edes mitään itsesäälissä kieriskelyä. Olen vain tajunnut asian, ja onhan siinä tavallaan jotain positiivistakin.

Jos olet hän Jaana, josta saattaisin ajatella, että noin ajattelee, niin toivoisin todella, että muistaisi, että on yksi ihminen ainakin maailmassa, joka taatusti jää ikävöimään. Se olen minä, vanha ystäväsi!
        Vaikka emme kovasti olekaan tekemisissä enää nykyisin, niin mietipä kuitenkin sitä kuka sinuun ottaa yhteyttä ja kyselee kuulumisia. Olen vain saanut sen käsityksen, että tämän Jaana ei halua kanssani olla tekemisissä. Siksi yritän pysytellä vähän kauempana, kun en halua loukata.
        Se ei ole tietenkään sama asia kuin rakkaussuhde, mutta pitäisi sen silti joltain tuntua. Tärkeältä, ainakin minusta.
        Pidä pintasi, halit sinulle, olitpa sitten hän Jaana tai joku muu!

• Jaana.
        eräs n kirjoitti:

Jos olet hän Jaana, josta saattaisin ajatella, että noin ajattelee, niin toivoisin todella, että muistaisi, että on yksi ihminen ainakin maailmassa, joka taatusti jää ikävöimään. Se olen minä, vanha ystäväsi!
        Vaikka emme kovasti olekaan tekemisissä enää nykyisin, niin mietipä kuitenkin sitä kuka sinuun ottaa yhteyttä ja kyselee kuulumisia. Olen vain saanut sen käsityksen, että tämän Jaana ei halua kanssani olla tekemisissä. Siksi yritän pysytellä vähän kauempana, kun en halua loukata.
        Se ei ole tietenkään sama asia kuin rakkaussuhde, mutta pitäisi sen silti joltain tuntua. Tärkeältä, ainakin minusta.
        Pidä pintasi, halit sinulle, olitpa sitten hän Jaana tai joku muu!

En ole se henkilö joka sinulla on mielessäsi, mutta sinä vaikutat sellaiselta ihmiseltä, jonka kun saa ystäväksi on todella onnekas... :) Kuten jo sanoin tuossa toiselle -niin en ole mitenkään pahoilla mielin. Mulla on ihan hyvä olla pitkästä aikaa. Tuo aloitukseni oli nyt vaan eräänlaista pohdintaa...

• ........

höpönlöpön. se nyt vaan ei ole niin :D usko mua.

• Jaana.

No kiitos, jos tahdot piristää mua tai jotain, mutta en minä ole nyt mitenkään pahoilla mielin. Elämä tuntuu siedettävältä oikeastaan pitkästä aikaa.... Kyllä minä tiedän ihmissuhteeni, ne vähäiset millaisia ne on, ja mikä paikka minulla kenenkin sydämessä on. Olen vain ihan ok. tyyppi parhaimmillaan ja minut on helppo unohtaa... Ei se mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe