miettinyt... noin tuhat yötä tai enemmänkin. Koittanut unohtaa, koittanut jatkaa, yrittänyt kieltää asian, yrittänyt väistää sitä, olla ajattelematta. Mutta se yksinkertaisesti.... ajattelen sinua ja oikeastaan en edes tiedä tarkalleen miksi, meidän vain kuuluisi olla yhdessä. Ehkä olet se kaksoisliekkini tai sielunkumppanini, niitä voi ilmeisesti olla monia mutta sinä olet sinä. Kenties rakkautemme on jotain ainutlaatuista maailmassa. Kenties osaamme älyllisesti kommunikoida niin, että emme erehdy vihaan tai turhaan riitelyyn. En osaa ajatella kuin hyviä ajatuksia sinusta. Pitkä on tieni minunkin ja joskus ihmettelen niin vahvasti. Kaikki on niin selkää edes pienen hetken kun katsomme toisiamme silmiin. Oletko samoissa ajatuksissa? Mitä tehdä...ikävöin sinua niin.
http://www.youtube.com/watch?v=WC0k8NqIoXw&feature=related
J ->
Minä olen
2
223
Vastaukset
- Toivotan hyvää teill
Kaunis oli viesti, kenelle nyt sitten meneekin.
- Tää on jo
eletty, tässä on selkeä vihje hänelle..
http://www.youtube.com/watch?v=kHJDhPVpI1s
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062671Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv292377Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141503- 321473
- 291199
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021193- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015