se sun kultas?? Toivottavasti kohtelee hyvin ja teillä menee hyvin:)
Olikos
10
362
Vastaukset
- Tai miten sanoisi...
Mä kuljen sen kanssa vierekkäin joka tahtoo mut tällaisenaan, ja mun rakkauden. Ei pelkkää seksiä. Toivottavasti et ole mustis.
- sanotaan näin vaikka
Miksei kunnolla seksiä? HÖH?
- No en enää
Mitäpä sitä suotta mustis on. Jokainen tekee omat valintansa ja sillä sipuli.
- Olisin sun muuten
Olet järkevä kun ymmärrät. Tajusit että sinut halusin, halusin kokonaan,
mutta sinä vain pelkkää seksiä silloin tällöin, ei se onnistu pidemmän päälle, ei meillä enää, jossain vaiheessa tulee jomalle kummalle halu enempään. Tai aikaa ilmaan liikaa antaessa... imeytyy seuraan kumppani joka kiinnostaa sekä että ja tekee kaikkensa saadakseen sen . Pelkällä seksillä sun on valitettavasti pelattava niiden kanssa jotka siihen pystyy, mä se en muru ole.
- Hupsista,
jaa vai niin. Nyt taidat puhua jostakin muusta.
- kysymys outo on
Tyyppi on hän,ken on rinnallani kulkenut kaikessa pisimmän osan elämääni . Jos mun jalat ei ihan aina maahan asti riitä,niin tyypillä riittää :)
- Tyyppi-Kulta
Kultani kohtelee mua aina hyvin ja on kohdellut aina paremmin kuin mä Kultaani.
- Kaikki ei
aina ole sitä, miltä se näyttää. Eli onhan se tyyppi kultainen, mutta ei "minun". Mitään omistautumissuhdetta ei ole olemassa.
- on ja ei oo ;)
Mikä tyyppi, missä?
- oiskin kulta
Ei ole mitään tyyppejä. Ei omia eikä anastettuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062551Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938