Perheemme iltatähti syntyi kesäkuun alussa ja nyt olemme kuumeisesti yrittäneet miettiä hänelle sopivaa nimeä. Olisiko teillä antaa ehdotuksia tyttäremme nimeksi?
Muutama kriteerikin olisi. Eli etsimme nelikirjaimista ja kaksitavuista nimeä, joka alkaisi eri kirjaimella kuin muiden sisarusten nimet. Tai ainakin eri kirjaimella kuin kotona asuvien lapsien nimet (kolme nuorimmaista). Toisen nimen olisi hyvä alkaa etunimen toiseksi viimeisellä kirjaimella, kuten muillakin lapsillamme.
Ja tässä vielä sisarusten nimet:
Eetu Taneli (19)
Tomi Matias (16)
Lila Loviisa (12)
Onni Nikolas (8)
Kiitos jo etukäteen!
Kuopus vailla nimeä
9
109
Vastaukset
- 45+
Sini Natalia (Lila ja Sini, värejä)
Suvi Veronika/Vilhelmiina (Suvi, kesän lapsi)
Siri Rebekka
Aili Linnea
Aina Natalia
Rosa Susanna/Serafiina/Selina
Inka Karoliina/Katriina/Katariina
Piia Inkeri
Fiia Inari
Hely Larissa/Lemmikki
Jade Daalia/Daniela
Kiti/Kati Talvikki
Neea Eleonoora
Meea Elise/Elisabeth
Beea Eliisa Tässäpäs näitä! Löytyykös näistä mitään kivaa? :)
Aava Vilhelmiina
Heta Tuulia
Iina Neelia
Kiia Ilona
Mira Rebekka
Elli Linnea
Sara Rebekka
Sani Neelia
Satu Terhikki
Sivi Vanessa
Ulpu Pauliina
Viia Inkeri
Vera Raakel
Iida Daniela
Rita Teresa- sibyllavon
Vaikkapa Rosa Sofia, Auri Rebekka, Hely Linnea, Piia Irmeli
- NimiTäti
Aada Helena.
Mira Olivia.
Siru Adalmina.
Meri Aurora. - jenna.
tässä vielä muutama nimiehdotus Eetun,Tomin,Lilan ja Onnin siskolle:)
Anni Neonilla
Aune Neonilla
Juno Neilikka
Anna Nerina
Isla Linnea
Anja Josefiina
Airi Raakel
Kesä Sinaida
Iisa Selinda
Unna - Heli ja Kari
Kiitokset nimiehdotuksistanne!
Pidimme paljon seuraavista nimistä
Sini Natalia
Inka Katariina
Aava Vilhelmiina
Iina Neelia
Elli Linnea
Sara Rebekka
Aada Helena (tähän pitäisi keksiä d-kirjaimella alkava toinen nimi)
Isla Linnea
sekä äitini suosikista Ainasta, jota aikoinaan ehdotti jo Lilan nimeksi
Päätöksestä tulee kyllä vaikea, paljon kauniita nimiä! - Täti
Heli Lydia
Inka Kerttuli
Aini Natalia
Asta Tuulikki
Heta Tuulia
Kati Teresa
Mari Raakel
Nita Terhikki
Rita Tuulia
Rosa Sofia
Siri/Siru Regina
Sara Rebekka
Sini Neelia
Usva Vellamo/Viola
Isla Lenita
Neea Elviira
Assi Susanna
Armi Matilda - Heli ja Kari
Kiitos. Uusista ehdotuksista ei enää löytynyt mitään uutta suosikkia, mutta joukossa olivat jo ne aiemmin pohditut suosikit.
Nimeksi tyttärelle annamme joko Ainan tai Saran. Mietimme sitä vielä kaikessa rauhassa perheen kesken.
Oiken mukavaa juhannusta ja iso kiitos! Minä antaisin ääneni Sara Rebekalle, mutta teidänhän on päätös... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517