Kuopus vailla nimeä

Heli ja Kari

Perheemme iltatähti syntyi kesäkuun alussa ja nyt olemme kuumeisesti yrittäneet miettiä hänelle sopivaa nimeä. Olisiko teillä antaa ehdotuksia tyttäremme nimeksi?

Muutama kriteerikin olisi. Eli etsimme nelikirjaimista ja kaksitavuista nimeä, joka alkaisi eri kirjaimella kuin muiden sisarusten nimet. Tai ainakin eri kirjaimella kuin kotona asuvien lapsien nimet (kolme nuorimmaista). Toisen nimen olisi hyvä alkaa etunimen toiseksi viimeisellä kirjaimella, kuten muillakin lapsillamme.

Ja tässä vielä sisarusten nimet:

Eetu Taneli (19)
Tomi Matias (16)
Lila Loviisa (12)
Onni Nikolas (8)

Kiitos jo etukäteen!

9

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 45+

      Sini Natalia (Lila ja Sini, värejä)
      Suvi Veronika/Vilhelmiina (Suvi, kesän lapsi)
      Siri Rebekka
      Aili Linnea
      Aina Natalia
      Rosa Susanna/Serafiina/Selina
      Inka Karoliina/Katriina/Katariina
      Piia Inkeri
      Fiia Inari
      Hely Larissa/Lemmikki
      Jade Daalia/Daniela
      Kiti/Kati Talvikki
      Neea Eleonoora
      Meea Elise/Elisabeth
      Beea Eliisa

    • Tässäpäs näitä! Löytyykös näistä mitään kivaa? :)

      Aava Vilhelmiina
      Heta Tuulia
      Iina Neelia
      Kiia Ilona
      Mira Rebekka
      Elli Linnea
      Sara Rebekka
      Sani Neelia
      Satu Terhikki
      Sivi Vanessa
      Ulpu Pauliina
      Viia Inkeri
      Vera Raakel
      Iida Daniela
      Rita Teresa

    • sibyllavon

      Vaikkapa Rosa Sofia, Auri Rebekka, Hely Linnea, Piia Irmeli

    • NimiTäti

      Aada Helena.
      Mira Olivia.
      Siru Adalmina.
      Meri Aurora.

    • jenna.

      tässä vielä muutama nimiehdotus Eetun,Tomin,Lilan ja Onnin siskolle:)

      Anni Neonilla
      Aune Neonilla
      Juno Neilikka
      Anna Nerina
      Isla Linnea
      Anja Josefiina
      Airi Raakel
      Kesä Sinaida
      Iisa Selinda
      Unna

    • Heli ja Kari

      Kiitokset nimiehdotuksistanne!

      Pidimme paljon seuraavista nimistä

      Sini Natalia
      Inka Katariina
      Aava Vilhelmiina
      Iina Neelia
      Elli Linnea
      Sara Rebekka
      Aada Helena (tähän pitäisi keksiä d-kirjaimella alkava toinen nimi)
      Isla Linnea
      sekä äitini suosikista Ainasta, jota aikoinaan ehdotti jo Lilan nimeksi

      Päätöksestä tulee kyllä vaikea, paljon kauniita nimiä!

    • Täti

      Heli Lydia
      Inka Kerttuli
      Aini Natalia
      Asta Tuulikki
      Heta Tuulia
      Kati Teresa
      Mari Raakel
      Nita Terhikki
      Rita Tuulia
      Rosa Sofia
      Siri/Siru Regina
      Sara Rebekka
      Sini Neelia
      Usva Vellamo/Viola
      Isla Lenita
      Neea Elviira
      Assi Susanna
      Armi Matilda

    • Heli ja Kari

      Kiitos. Uusista ehdotuksista ei enää löytynyt mitään uutta suosikkia, mutta joukossa olivat jo ne aiemmin pohditut suosikit.

      Nimeksi tyttärelle annamme joko Ainan tai Saran. Mietimme sitä vielä kaikessa rauhassa perheen kesken.

      Oiken mukavaa juhannusta ja iso kiitos!

    • Minä antaisin ääneni Sara Rebekalle, mutta teidänhän on päätös... ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe