Hei, olisin etsimässä Katuhai figuureja. Suomessa esitettiin tätä animaatiosarjaa 90-luvulla.
Tässä kuva näistä leluista: http://4.bp.blogspot.com/_hmN-9v1t9qU/STAbpqKjlEI/AAAAAAAAAZ8/rdSSxlCd20c/s400/DSC05677.JPG
Ilmoitelkaa tähän, jos teiltä löytyy niitä. :)
Katuhait/Street Sharks
7
3042
Vastaukset
- rissanen
minulla taitaa löytyä ainakin musta pitkäkielinen jostain, mahdollisesti enemmänkin.
sänköposti: [email protected]
tee tarjous per figuuri! - Heiheigvxgddg
Otin yhteyttä mutta ei ole vielä kuulunut mitään :(.
Löytyykö keltään näitä?
Tässä s.postini johon voi ottaa suoraan yhteyttä--> maabuus [at] gmail.com - KatuHaiFriikki
Hei! Olen itse etsimässä kyseisiä figuureja myös! Silloin kun niillä en enää leikkiny niin myin pois. Nyt kaduttaa, koska ovat muuten pirun harvinaisia nykyää :(
sähköposti: [email protected] - joo5
löytyisi 4 erilaista hahmoa, ota yhteyttä mikäli kiinnostusta!! laita tarjousta yks hahmo per hinta!
s-posti on [email protected] - Mimsku
http://www.tori.fi/vi/5682652.htm
Tuolla näyttäis olevan aika paljonkin katuhaita myynnissä. - Juhiboju
Terve,,minulta löytyy ainakin 10 katuhai figuuria jos vielä on kiinnostusta. yhteyttä sähköpostiini [email protected]
- Anonyymi
Löytyy lähetän kuvan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263148
- 681507
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa761093Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1431029- 45931
- 61882
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45868Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171852- 42836
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis138767