Onko olemassa kohtuuhintaisia valmismatkoja kolmårdeniin yhdellä yöpymisellä, kaksi päivää eläintarhassa (ei päivä eläintarhassa toinen Tukholmassa), mahdollisesti kolmas päivä gröna lundissa, kuljetuksineen Tukholmasta/Tukholmaan. Omalla autolla olisi todella kätevä mennä, mutta kun tuo ajaminen Tukholmassa pelottaa, kyllähän se Tukholman ulkopuolella menisi.
Majoitus voisi olla jossain mökissä, bed and breakfast-tyyppisessä tai hotellissa.
Onko Kolmårdenissa kärryjä tms mitä voi kuljettaa mukana ja niissä saisi pidettyä eväsreput ym.
Matkalle lähtijöinä olisi 2 aikusta ja kaksi alle 12v lasta.
kolmårdeniin ilman omaa autoa
3
335
Vastaukset
- helppoa
kyllä on valmismatkoja esim Matkavekka jne....vähän omaakin aktiivia kehiin....
- kolmårdeniin hinkuu
Niin onhan noita, joista olen kysellytkin, mutta ne mitkä on kuljetuksen kanssa, mitä itse näitä olen nähnyt, ovat vaan se viitisen tuntia eläintarhassa ja sitten kotiin tai toi muutama tunti tuolla ja toinen päivä tukholmassa. Kolmården on niin iso, et ei tossa ajassa näe kun osan.
Voi kun uskaltaiskin lähteä omalla autolla. Kaveri perheineen on veljensä luona Ruotsissa käynyt useamman kerran ja vaikka veli tulee vastaan autollaan edellä ajaen, niin silti Tukholmassa ajaminen on kuulemma joka kerta aina vaan yhtä hirvittävää. - kjfdkja
kolmårdeniin hinkuu kirjoitti:
Niin onhan noita, joista olen kysellytkin, mutta ne mitkä on kuljetuksen kanssa, mitä itse näitä olen nähnyt, ovat vaan se viitisen tuntia eläintarhassa ja sitten kotiin tai toi muutama tunti tuolla ja toinen päivä tukholmassa. Kolmården on niin iso, et ei tossa ajassa näe kun osan.
Voi kun uskaltaiskin lähteä omalla autolla. Kaveri perheineen on veljensä luona Ruotsissa käynyt useamman kerran ja vaikka veli tulee vastaan autollaan edellä ajaen, niin silti Tukholmassa ajaminen on kuulemma joka kerta aina vaan yhtä hirvittävää.Kannattaa mennä Tukholmaan niin, että on perillä sunnuntaiaamuna, jolloin ei ole ruuhkaa.
Itse tein näin noin kuukausi sitten. Menimme siis Vikingillä Turusta Tukholmaan.
-Mies sanoi reissuun lähdön edellytykseksi, että minä ajan auton ulos laivasta ja Tukholmasta.
Ja takaisin tullessa kannattaa ottaa Ericsonin vasemmalla olevan rakennuksen "maamerkiksi" ja sukeltaa toiseksi vasemmanpuoleiselta kaistalta tunneliin eli södra länkeniin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387775Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812