pamautettava tänne, mihin viimeisenä ajattelin mitään tällaista kirjoittaa. Olen mä susta jotenkin mustis. En mä tahdo että sä puuhailet muiden kanssa samaan aikaan. Joko tai ei. Eikä se mustiksesta ole kiinni pelkästään, vaan myös pitkälti puhtaudesta, arvostuksesta ja siitä tunteesta... vain ja sua / mua kohtaan.
Mutta oon niin epävarma vieläkin. Nappaa mun korvista, nenästä, tai jostain kii jos haluut selittää tosissaan mitä tää on ja mihin meinaat tän viedä?
Kai se sitten on
21
501
Vastaukset
- Kenelle?
Nappaisin jos näkisin, ei muita, sinä vain.
Täällä herää mustasukkaisuuden tunteita, se on kyllä totta, jos toinen olisi mitään sanomaton sellaisia tunteita tuskin heräisi. - yksin oon...
Kai sä kuulisit jos mulla ois joku kaveri....pikkulinnut laulaa..
- raskaitaaikojakuljen
Samaa mieltä olen ap.n kanssa. Eikä mitään sivusuhteita tai takasuhteita. Jos mulle olisi, toivon että Hän luottaisi ja ymmärtäisi tilaneen.
- Tiedät kyllä..
Niin voidaan sopia. Se pitää sitten olla molemminpuolista, eikä niin, että vain minä olen puuhailematta. Mutta voiko suhun luottaa.
Oliskohan mahdollista puhua ihan irl tämmösistä? - ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
liian vaikia tunnistaa tuosta mitn. mutta tuo epävarmuus kyllä passais niin justiin suhun omalla kohdallani... Ensin tulee mielenkiinto se vaihtuu pian ihastumiseen ja vähitellen rakkauteen sitten kaikki kariutui rakkaus muuttui vihaksi kun tuli luovutuksen aika ja toinen katosi viha muuttui taas kaipaukseksi pakkomielteeksi ja... On tää niin merkillistä! Vähän viisaampana ku sillon vuosia sitte voin kylläkin sanoa ettei kannata uhrata kaikkea sitä mitä sulla on takiani luuletko että se vielä onnistus minä en oikein usko... Kumpikaan ei oo muuttunu yhtään ja sä tiedät SEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Ainoa tai ilman
Mä pidän varmana sanani! En tarvitse kuin sinut. Sä vaan joskus tunnut etsivän muuta? Tai kiertelevän asiaa? Vai onko se jotenkin mun syy? Haluun sut, sua, ja varmuuden.
- Ainoasi...
Sä "saat" mut,kunhan otat yhtetttä.
- Tiedät kyllä..
Kenelle mahdoit vastata. Sanon nyt kuitenkin.
En etsi ketään. Aikaisemmin vielä etsin, kun yritin pakottaa itseni ajattelemaan jotain muuta. Kiertelen, kun en tiedä mikä tämä juttu on. Minäkin haluan varmuuden, enkä mitään ympäripyöreitä lauseita ja vastauksia silloin kun on sillä tuulella, että kiinnostaa vastata.
En usko mitään ennen kuin saan tiedon naamatusten ja luottamus pitää ansaita. Minulle se ei ole automaatio, ei enää kaikkien kokemusten jälkeen. Silti haluaisin luottaa. - ootte te ihan
Ainoasi... kirjoitti:
Sä "saat" mut,kunhan otat yhtetttä.
helvetin tyhmää porukkaa, voi jumalauta sentään, aikuiset ( ? ) ihmiset ja sä saat
mut kyllä kun otat yhteyttä ... etkä tiedä edes kummalle sukupuolelle puhut ..
ei oo ihme että täällä porataan kun asiat ei suju mutta ei ymmärretä että ne asiat
pitää selvittää sen oikean ihmisen kanssa eikä tuntemattoman nettikirjoittajan.
huh huh.
- mistä tiedän et sä o
Niin mäkin haluun vain sut
- Nyt ymmärrät
miltä musta tuntui ajatella sua..... tiedän mustasukkasuutesi ja ymmärrän sen. Tavallaan se on turhaa mutta kun mä haluaisin sun viereen käpertyä ja siitä herätä kaikin asioin mitä siihen kuuluukin ;)
kun mä olen etsinyt sinua ikuisuuden ! noin , ikuisuuden ! - Nainen tarvii miestä
Ei voi vaatia olevansa ainoa jos itse on rengastettu.
- jatkokertomus
Nimenomaan. Mä olen vapaa, mutta ihana ihastukseni kohde ei ole. Tosin se nyt on muutenkin mahdoton yhtälö... vissiin... tai jotain. En tiiä muuta kuin sen, että tapahtuneen jälkeen olen sekaisin hänestä. Ja menee n -> m, suloiselle sellaiselle.
- Ihan vinkkinä vaan :
Anonyymillä viestillä ei kenellekkään ei voi selvittää mitään.
Jos sinusta itsestä ei ole muuhun kuin tällaiseen viestiin niin älä vaadi sitä toiseltakaan.- Juupsis,
ei voi kuin ihmetellä ihmisiä kun on ketjun lukenut. Voiko kaikki olla aikuisia ?
" Haluun sut, sua ja .. ainoani, saat mut ... Siis oikeasti aikuisia ihmisiä ? Leikkimässä nettiä keskellä yötä.!
Eivät taida tietää mitä tarkoittaa sanat luottamus ja kunnioitus ja arvostus. - Aikuiset tai lapset
Juupsis, kirjoitti:
ei voi kuin ihmetellä ihmisiä kun on ketjun lukenut. Voiko kaikki olla aikuisia ?
" Haluun sut, sua ja .. ainoani, saat mut ... Siis oikeasti aikuisia ihmisiä ? Leikkimässä nettiä keskellä yötä.!
Eivät taida tietää mitä tarkoittaa sanat luottamus ja kunnioitus ja arvostus.Mikä vittu teitä aina narisuttaa toisten teksteissä?
Sitä vartenhan nää palstat on, että tänne voi tunteet purkaa. Toiset sanoo ne myös irl, mutta ensin purkaa pään tänne. Vittuako muuten edes luette näitä NETTILEIKKEJÄ?
Leikkimässä piilosta ja pallopelejä on suomea. Leikkimässä nettiä, mitä se on?
Toi sun juupsis kertoo paljon että säkin olet niin aikuinen että. - Jaa purkaa .. ?
Aikuiset tai lapset kirjoitti:
Mikä vittu teitä aina narisuttaa toisten teksteissä?
Sitä vartenhan nää palstat on, että tänne voi tunteet purkaa. Toiset sanoo ne myös irl, mutta ensin purkaa pään tänne. Vittuako muuten edes luette näitä NETTILEIKKEJÄ?
Leikkimässä piilosta ja pallopelejä on suomea. Leikkimässä nettiä, mitä se on?
Toi sun juupsis kertoo paljon että säkin olet niin aikuinen että.Kyllä se noilla kahella on kuule jotain ihan muuta kun purkamista, siinä on kaksi
palstapellee parhaimmillaan !
- EN TIEDÄ SUSTA......
Olen mäkin susta epävarma (ja mustis...), mutta kai sä itsekin sen tajuat että miksi? Enkä haluais roikuttaa itseäni tälleen, sen takia susta saattaa vaikuttaa että etsisin jotain, vaikkei nyt tällä hetkellä ole ihan noin... kun mä täälläkin vaan ikävöin ja silleen....
- TiedänMitäHaluaisin
Mielelläni sitoudun ja sillä tasolla kuin haluat. Itsellä on tietysti haaveita parisuhteesta, mutta yksinhän näitä asoista ei päätetä. Sitoutuminen on minulle todellista ja pidän siitä kiinni, oli yhteinen sopimus mitä vaan. Kunnia asia. Sitoumukset realistisoituu kuitenkin vasta kun niistä sovitaan. Sydämessäni olen jo sinun, ei tarvi kuin....
Veisin sut kotiini, vierelleni, kumppaniksi, sydän ystäväksi, rakastetuksi, luotetuksi. Haluaisin sut Kokonaan. Siihenkään ei tarvi kuin.... - :=)
..soitto, viesti..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107622
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1095301Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163536Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293527Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352574Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?651373Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366