Suhde alkamassa 23 vuotta nuoremman miehen kanssa

kadoksissa69

Olen vuosi sitten eronnut pitkästä suhteesta itseni ikäiseen mieheen. Olemme nyt 42-vuotiaita ja yhteiseloa oli 17 vuotta. Meillä ei hänen kanssaan ollut juuri mitään yhteistä, joten ystävänä eroaminen oli hyvä vaihtoehto. Hän aloitti parisuhteen meitä kymmenisen vuotta nuoremman naisen kanssa, josta tiesin jo suhteemme aikana. Olimme yhdessä vain tavan vuoksi, joten minulla ei ollut ongelmaa hänen uuden naisensa kanssa.
Vihdoin eron jälkeen huomasin hiukan nuorempien miesten huomion. Aluksi se häiritsi, enkä ole koskaan osannut kuvitella tarttuvani tilaisuuteen nuoren miehen kanssa. Näin silti kävi, ja aloin käymään treffeillä myös alle kolmekymppisten miesten kanssa. Miehet olivat fyysisesti itseäni miellyttäviä, mutta jokin heidän kanssaan ei vain onnistunut.
Luulin että minun kannattaisi kuitenkin keskittyä ikäisiini, koska eihän nuori mies ole kanssani ihan samalla aaltopituudella.
Muutama kuukausi sitten tapasin silti namupalan, joka vei jalat altani! Kun hän suuteleekin minua, tuntuu kun sulaisin siihen paikkaan. Hän on elinvoimainen ja innokas, enkä ole koskaan tuntenut mitään tällaista. Mahanpohjassani perhoset lentävät kun hän katsookin minuun päin, ja seksikin on tajunnanräjäyttävää.
Olen todella rakastumassa häneen... Rehellisesti sanoen olen rakastunut jo. Myös hän sanoo haluavansa olla kanssani, vaikka kaikki lähti vain hauskanpidosta.

Kysymys pääni sisällä vain kysyy, että onko tämä suhde ok. Voinko aloittaa tämän?
Poikaystäväni huumaa pääni kokonaan, ja jokainen hetki hänen kanssaan saa oloni tuntumaan hyvältä. Haluan häntä koko ajan, eikä ikäiseni mies koskaan saanut minua nauttimaan näin. Itsekin olen hyvin nuoren oloinen, eikä minua monikaan uskoisi ikäisekseni.
Poikaystäväni täyttää vasta jouluna 19, enkä halua edes tietää mitä hänen vanhempansa ajattelevat minusta, kun ovat vain muutaman vuoden minua vanhempia. Itse olen lapseton ja vapaa nainen, ja rakastunut todella suloiseen mieheen, joka saa sydämeni lyömään kovempaa.
Minulla ei ole muuta epäilystä kuin pelko siitä, hyväksynkö sittenkään edes itse ikäeroamme.

5

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........-.........

Anna mennä, helvettiäkö muiden mielipiteillä on väliä.

• ikävä tyyppi

Olet kuin kehdon varastanut ja hullaantunut seksistä ja hormoneistasi..parin vuoden päästä olet vaihtareissa oleva kiukkuinen nainen..unohda noin nuoret..ei tule olemaan toiveita realistisia ainkaan suhteellenne..nuoret miehet haluaa seksia ja ns puumilta irtoaa..ne tietää sen...sua on huijattu..sori..

• elämäon7654

kyllä toi 19- vuotias tuppaa olemaan vähän liian nuori. Ei tiedä vielä maailmasta mitään. tsemmppiä, löydät vielä jonkun joka sopii skaalaan /- 10 vuotta. :)

• -sivusta-

Älä nyt hullujas höpäjä... 10 vuotta miehen iässä ei kyllä vedä vertoja -10 vuotta nuorempaan...ei niin millään, varsinkin jos nainen on 40 . Kun mies lähenee kuuttakymppiä, niin halut ja jaksaminen ovat laantuneet. Kun taas kolmekymppinen mies on elämänsä vedossa :D

Nainen 49, kokemuksella ;)

• Äiteeeeeeeeeeeee....

Olet innostunut ja ihastunut, elä sekoita sitä rakkauteen. 19 vuotias on vielä ihan poikanen ja tulet huomaamaan ettei teidän keskustelut kuitenkaan tule kohtaamaan eikä ystävä piiri. Pidä hauskaa, mutta elä ota vakavasti ja anna nuorenkin nauttia nuoruudesta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      70
      4505
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      127
      3426
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      35
      1958
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1209
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      94
      979
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      922
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      827
    Aihe