Kokkolan PARAS kampaamo

Häähumuinen

Hei olen menossa naimisiin ja pohdein mihin täällä Kokkolassa kannattaa mennä laittamaan hääkampaus ja meikki. Olisi tietenkin mukavaa jos molemmat sais samasta paikasta, mutta olen myös valmis vaihtamaan paikkaa välissä. Olin kuullut paljon hyvää Antti Jakolasta, mutta nyt kun hän on myymässä firmaansa, en pääsekkään sinne.

-Onko kenelläkään henkilökotaisia kokemuksia häämeikistä ja kampauksesta?
-Kuinka paljon aikaisemmin kannattaa varata aika?
- Mihin kannattaa mennä?
- Minne ainakaan ei kannata mennä?

31

10195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 121212

Olen ainakin kuullut että Aholan Marjo on voittanut kampaus kilpailuita, en oo kuitenkaan itse koskaan siellä käynyt.. Ja sit kuulemma se Hanna Saari on kans hyvä.

• Anonyymi

marjo ahola rahastaa..
        Hän laittaa ylimääräisiä hoitoja ym ilman asiakkaan lupaa.
        Hinta nousee kaksinkertaiseksi!!!!

• olein elein

Se on kiva, että sä pohdeit asiaa.Oot niin käläviäläinen, että. Eikö käläviällä oo hakunnin kampaamo, paikallista kannattaa kannattaa.
      Mee sellaiselle, joka antaa sunkin olla jotain mielltä. On nimittäin tullu törmättyä sellaiseenkin kamppaajaan, joka pitää omaa näkemystään yli asiaakkaan oman näkemykseen.

Onneita sulle, vai miten se ny käläviäläisittäin sanotaan.

• Tosirealisti Kokkola

Voi vitsi ja turhamaisuuden turhuus. Etkö ole koskaan käynyt kampaajalla.
      Anna sulhasmiehesi kähertää kutrisi.
      Hän jos kuka on paras ammattilainen siihen hommaan,
      jos kerran avioon aiot. Onhan sinulla myös kaaso, vai onko?
      Ja hiuksetko ne nyt ovat tärkeimmät vihille mennessä.
      Kukaan ei niihin kiinnitä huomiota.
      Käy suihkussa, föönaa kuiviksi ja pyydä kaasoa letittämään.
      Siinä paras ja ihanan suomalainen kesäkampaus.
      Vielä kun sen koristaa kesäkukkakranssilla, niin a vot!

• TupeeKaima

Yleisessä tiedossahan on, että Tosirealisti tuntee peruukit ja nämä
        föönäys asiat ovat hänelle hyvinkin tuttuja mutta nyt onkin kyse
        aidoista hiuksista, joten jatketaan parhaan kampaamon metsästystä.

• rewq

Tiina Ojalan Hius galleria on varmasti se mitä kaipaat :)

• Häähumuinen

Kiitoksia vinkistä, täytyypä tutustua tuohon Tiina Ojalan Hius Galleriaan :)

• kaljujooseppi

kokkolan PASKIN parturi on prisman käytävällä .huono,hidas ja kallis . kiertäkää kaukaa.

• nih,,,,,,,

Eihän siellä mitään parturia edes ole!

• sedu85

Kokkolan prismassa sijaitsevassa kampaamossa on tumma ja tulinen nuori nainen, suosittelen!

• No tässä

Isokadulla on Vanhankaupungin hiushuone, sitä pitää Tiina Jalma. Hyvää jälkeä tulee!

• me

Tomi Yrjänälle, ehdottomasti! :)

• en mene enää

Ristirannankadulla kampaaja tuoksuu vahvasti viinalle.Ymmärtäisi mennä hoitoon.

• Anonyymi

Ei sinne!

• Huhheijaa

Ei ainakaan V.I.P. -kampaamoon, jos se vielä on olemassa. Tarjalla taitaa olla näössä vikaa, kun näytetystä kuvastakaan ei ymmärrä millaiset hiukset ihminen haluaa vaan tekee jotain ihan muuta. Paitsi mene, jos haluat näyttää 1970-luvun mummolta ;)

• KT

Hiuspiste SP Isollakadulla ehdottomasti paras paikka. Hyvä palvelu ja mukava henkilökunta!

• Tietää kans

Pike Ristirannankadulla on paras ja kokenein

• Anonyymi

Haisee viinalle!!!!!

• jijijijijijijijijiji

PARAS on ykspihlajassa =)

• ghjkafd

kyll se ojalan tiina on kaikkein paras, se on oikeen hiusmuotoilija, tosi hyvää jälkeä.

• koettu

Kampaamo Sari Hagström

• TyytyväinenEiTyytyväinen

Jos hääkampausta ja meikkiä aikoo nii omia kokemus Tomi yrjänältä. Hyvää ja siistiä jälkeä. Kohteliasta ja hyvää palvelua! Tosin minimanin hius Citystä en voi tosiaankaan sanoa samaa. Sinne ei pidä mennä!

• Ei-koskaan-enää

Minä teetin hääkampaukseni Salon Marja Aholalla. Kampaus oli valtava pettymys, joten en suosittelen. Ensinnäkin pinnit tippuivat päästä jo 5 min. päästä, joten kotiin päästyäni jouduin itse korjailemaan kampausta. Hinta oli sen verran korkea, että olisi sillä odottanut vähän parempaa jälkeä. Ei tullut siitä paikasta minun luottopaikkani!

• Kesähäät

Sama täällä, todella pettynyt kesällä saamaani kampaukseen. Omistaja osaa tehdä myös kyllä hyviä ja kestäviä kampauksia kenelle haluaa. Minä en ollut suosikkien joukossa.

• Anonyymi

Sama kokemus Aholasta. Vieläkin harmittaa.

• Anonyymi

Ei Marjo ole hyvä tekeen kampauksia!

• Anonyymi kirjoitti:

Ei Marjo ole hyvä tekeen kampauksia!

Ei Aholan Marjolla voi mennä....se ei kuuntele mitä asiakas haluaa. Laittaa ylimääräisiä hoitoja ja ym. Tavallaan vedättää asikasta...ei sinne kannata mennä.

• Anonyymi

Ymmärrän....hän rahastaa asikkaita. Hän ei tee sitä mitä asikas pyytää.. vaan ylimääräisiä hoitoja mitä asikas ei ole pyytänyt. Hintaa nousee sadalla eurolla. Hän siis vedättää ja rahastaa!

• varattuikuisesti

Naimisiin ei kannata mennä, voitte toki ilmaista kiintymyksenne ja uskollisuutenne toisiinne, kertomalla sen niille joita turhaan himottaa. Kellä onni on, sen onnen kätkeköön. Avioliitto on vanhanaikaista, ja tuottaa ongelmia myöhemmin.

• Anonyymi

Tämähän onki aivan oikea kanava kysellä tuollaista :) :)

• Anonyymi

Hääkampaus.Aviomiitto.

Se on merkillistä, että ihmiset yleensä ymmärtävät, että tässä maailmassa ja elämässä on tultava toimeen kaikkien kanssa, että elämä yleensä olisi mahdollista.

Mutta avioliitossa ei tulla toimeen sen yhden kanssa.

0Kaikkiin ihmissuhteisiin pätee ne samat perussäännöt. Pieni kunnioitus toista kohtaan, jokainen on omanlaisensa eikä muutu. Väljyyttä siis.

Näitä hääohjelmia ja kampauksia on tv: ssäkin sitä enemmän, mitä enemmän erotaan. Touhu on mennyt mauttomuuden rajan yli ajat sitten.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7125
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3978
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      50
      3438
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2756
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2216
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2157
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      43
      2112
    Aihe