Mistä saisin apua tietokoneeni korjaukseen, mieluiten ei kovin kaukana keskustasta? Osaisitteko suositella jotain hyvää (ja edullista) huoltopaikkaa?
Tietokonehuoltoa
25
3068
Vastaukset
- neroseros
torin roskikseen vaan ja reskalta uus kone
- swgvw
Mikä koneessa vikana?
http://keskustelu.afterdawn.com/ - mnnbn
It-palvelu (Wings) Hämeentiellä. Hintavertailusta en tiedä, kun en ole kilpailijoita käyttänyt, mutta palvelu on hyvää.
- happycustomer
Suosittelen kokeilemaan myös tätä:
http://www.itexpert.fi - Puntarin kautta
www.karanoja.fi ja homma hoituu nopeasti.
- kymysys1
Mitähän maksais koneen putsaus?
- knowledge1
Ei koneen putsaus paljoa voi maksaa... about 30 min homma
- Läppäri katolla
Jos sulla on auto niin Tiiriön pesukadulle. Kone katolle aukinaisena ja luonnollisesti jeesusteipillä kattoon kiinni. Tehopesu ilman vahausta toimi ainakin mulla ja puhdasta tuli. 18 € maksoi ja oli nopee.
- fiksupesu
Ai kannettavatkin on nykyään veden kestäviä? ;)
- pikkuvinkki
Niin ei vanhaa koneeseen noin paljon rahaa kannata laittaa. Halvimmalla pääsee kun ostaa käytetyn koneen joka on valmiiksi asennettu. Ainakin tuolta itexpertiltä löytyy sellaisia.
- huoh käytettyä krääs
Ei koskaankannata ostaa käytettyä räyskää, usein tuulettimet lopussa, samoin kovalevyt. Uuden peruskoneen saa gigantis 300 eurolla halvimmillaan parin vuoden takuulla. Maksaisin käytetystä 20 euroa tuohon verraten.
- surffari12345
Näin jos perus netti/sähköpostikonetta etsii...
- apuva3
hei osaako joku sanoa mikä vialla, kone ollut sisäänkirjautumistilassa jo puol vuorokautta. Tätä edelsi se, että huomasin etten päässyt ensiksi nettiin ja hetken päästä en saanut avattua mitään ohjelmaa/tiedostoa yms. Kokeilin pari kertaa uudelleenkäynnistää, eikä mitään apua. Nyt kone ei päästä edes sisälle. Pitäisi varmaan viedä jonnekin arvioitavaksi..
- hitauspois
Joo huoltoliikkeeseen vaan...
- kiitosvinkistä
Kiitos hyvästä linkistä. Kokeilin ja kannatti.
Asiansa osaavaa ja nopeaa toimintaa!- uusi hieno kone
Minäkin hain gigantista uuden koneen pari kuukautta sitten, onneksi en lähtenyt sitä vanhaa rauskaa korjaamaan.
- taijotainsillain
Se varmaan riippuu aika paljon koneesta ja huollon hinnasta kannattaako korjata?
- jiujhjjhjnn
Harvemmin kyllä kannattaa, siis korjaaminen. Koneet nykyään sen verran halpoja että uutta vaan peliin jos on yli vuoden ikäinen.
- koneenkorjaus
Hmmm.... En tiedä kenellä on sellainen kannettava jossa on vain vuoden takuu? Sinänsä outo kommentti. Eikö kuluttajasuoja määrittele kannettavalle min 2v takuuta...
Silti jos minulla olisi joku 1000€ maksanut kone josta menee esim. kovo niin kyllä minä sen korjauttaisin. Kaikki on toki suhteellista mutta halvemmankin koneen vielä korjauttaisin...- säästäen helpompaa
Kovalevy on itsekin helppo vaihtaa, youtubesta löytyy mallikohtaiset videot. 5 minuutin juttu, sitten palautuslevyltä käyttis puol tuntia päälle. Toki jos haluaa maksaa turhasta niin siitä vain.
- mustavalkoinenajatus
Kaikki on aina niin suhteellista. Tuo on toki "helppoa" niille ketä osaa ja viitsii. Mutta jos otetaan kadulta 100 ensimmäistä vastaantullutta ihmistä. Mikä on suhde ketä osaa/ketä lähtee tuota tekemään? Sinänsähän ei puhuta ydin fysiikasta mutta veikkaan että osaajat/halukkaat ovat 10-20% sisällä. Joillekin se on taas helpompaa laittaa huoltoon kun paalua. :)
- suosittelenmyös
Itse käytin itexpertin palveluita ja voin suositella!
- vittuuntunutnörtti
Kattelin itekkin tota itexpertiä mut se vaikutti nii saatanan kalliilta ku ne laskuttaa työhön kuluneelta ajalta (30€/30min). En minä laatua hauku mutta mietin että löytyisikö halvenpaa. Ku pitäis toi tehomylly saada toimimaan taas.
- aiempisuosittelija
Kyllä hinta laatu suhde työllä oli ainakin minulla todella kohdallaan. Kyselin muualta niin hinnat olivat selvästi kalliimpia. Palvelun nopeus oli myös mallia heti eli ei tarvinut paljoa odotella!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362