Ihana kesä.........

Sikra

Viileä kesäaamu muuttui aika nopeasti melkein aurinkoiseksi mittari näyttää nyt jo 19.
Aamupalan nautin terassilla linnunlaulua ja radioo kuunnellen...koirien kanssa tietenkin ; )

Kyllä kesä on ihana, ja ihania värejä täynnä, unikot, ruusut, sireenit ja monet, monet muut kukkivat, jasmiinipensaskin yrittää tehdä nuppuja, vaikka on kyllä vähän kitukasvuinen.
Ja linnunpoikaset tekee lentoarjoituksiaan iloisena..hauskoja seurata...

Pyykit kuivuvat ulkona....ja ruoka on valmistumassa...

Kyllä aurinko, ja yleensäkkin kesä on sitä parasta aikaa....nautitaan....ja odotellaan oikeita helteitä vielä tällekkin kesälle.

Tässä taas jokunen kukka

http://www.youtube.com/watch?v=tCIUBFD65_I

18

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Palaveriin lähtijä..

Kaunis video jota oli mukava katsoa sateen ropistessa ikkunaan.

Muistatko sen erikoisen ruusun joka teki uuden kukan edellisen läpi, onko se tehnyt uudestaan vastaavaa?

• Ai teillä sataa siellä...

Muistan kyllä sen ruusun, ei ole tehnyt uudestaan samaa, aina sitä kyllä erityisesti seuraan...nytkin siinä on taas nuppuja...saas nähä...;))

• Palaveriin lähtijä..

Koko päivän on satanut, välillä kovasti ja välillä tihkuttamalla,Lämmintä on vain 15 astetta, ei kovin kiva.

• No ei kiva ainakaan tollanen kokoaikainen sade...

• Myy-Pikkuinen

Hienoja kuvia, täällä paistaa aurinko ja lämpötila on 18.
      Iltapv ovat luvanneet vesisadetta mut ei haittaa. Mä kans pesen nyt pyykkiä ja ehkä loppupv siivoan.

• Taisivat vähän lupailla ukkostakin tänne meijän suunnille...

• issu56

Kyllä aivan fantastinen, vaikka tänään välillä heittikin muutaman pikaisen sadekuuron. Onneksi Vaasan puolella ei satanut, kun siellä Träsken puistoa tänään kiertelin :).
      Kaunis video taas sulta...se loppupuolen ihanainen ruusu muistutti ihan juhannusmorsianta...
      Meillä siinä samoin kuin juhannusruusussakin on enemmän nuppuja kuin milloinkaan aiemmin ja juhannusruusussa jokunen on jo auennut hurmaamaan tuoksullaan.

• Hei Issu, ootko käynyt katsomassa Rytilaakson ruusutarhaa?Me käytiin sen verran aikaisin keväällä että mikään ei vielä ollut herännyt mutta nyt saattais olla jo hyvällä mallilla.

• Kyllä se on se juhannusmorsian, jonka taimen olet mulle lähettänyt, että kiitosta vaan tuosta kaunokaisesta ;)))

• issu56
        Haukullinen kirjoitti:

Hei Issu, ootko käynyt katsomassa Rytilaakson ruusutarhaa?Me käytiin sen verran aikaisin keväällä että mikään ei vielä ollut herännyt mutta nyt saattais olla jo hyvällä mallilla.

En ole käynyt, kun olen täydelleen unohtanut koko Rytilaakson. Jos huomenna on hyvä sää, niin täytyy muistaa käydä ulkoiluttamassa kameraa siellä :).

• issu56
        Sikra kirjoitti:

Kyllä se on se juhannusmorsian, jonka taimen olet mulle lähettänyt, että kiitosta vaan tuosta kaunokaisesta ;)))

Ei kukista saa kiittää :)!
        Se on tosi ihanakukkainen ja -tuoksuinen ruusu. Oletko nuuskutellut sen tuopksua?

• issu56 kirjoitti:

Ei kukista saa kiittää :)!
        Se on tosi ihanakukkainen ja -tuoksuinen ruusu. Oletko nuuskutellut sen tuopksua?

Ei ihmeemmin tarvi nuuskutella, se on tuossa polunreunassa josta kuljetaan, niin sen tuoksun tunee ihan siinä ohikulkeissa...

• Vitsit kun hienoja ja KESÄISIÄ kuvia.Meillä on parastaikaa 16,4 mittarissa ja suunnittelin että meen purkittamaan ruusun pistokkaita jos sais niitä vihreitä lisättyä.

• Täälä on vielä 18.2...
        Tosi kaunis on se vihreäruusu...

• Sikra kirjoitti:

Täälä on vielä 18.2...
        Tosi kaunis on se vihreäruusu...

Hitsit mutta tuli vähän aikaa sitten vettä.Yritin ottaa kuvia mutta en tiedä onnistuiko, pitää ladata kameran akku niin saan purettua kuvat koneelle.Oltiin varmoja että pian saadaan rakeitakin mutta ainakaan tässä ei onneksi tullut.

• Haukullinen kirjoitti:

Hitsit mutta tuli vähän aikaa sitten vettä.Yritin ottaa kuvia mutta en tiedä onnistuiko, pitää ladata kameran akku niin saan purettua kuvat koneelle.Oltiin varmoja että pian saadaan rakeitakin mutta ainakaan tässä ei onneksi tullut.

Täälä ei vielä ole satanut, aika tummia pilviä kyllä on nyt kerääntyy, ja ukkonenkin kumisi jossain kauempana...saas nähä saadaanko yöllä vielä ukonilma...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      126
      5334
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      3842
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2480
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      37
      1972
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1694
    6. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      1693
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1630
    8. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1608
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1443
    10. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1362
    Aihe