Nyt ois Glamour-Tuksulla tilaisuutensa!!!

tyyne rrrr

Hugh Hefenrin morsian karkasi ennen häitä ja "Huge" on taas vaapaana. Eikös meidän glamourisen kaunis, sivistynyt ylioppilas ja kaikkien maanosien kiertäjä Johanna Tukiainen olisi mitä mahtavin vaimoke?! Johannahan uskoo (siis tietää, tai luulee tietävänsä) olevansa yksi maailman kauneimmista naisista ja playboyainesta. Nyt olisi paikka itse pääkallopaikalla auki. Kartanoon emännäksi!

7

328

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet jonossa 9999999

Ugh -herra ei Tuksuun koskis vaikka olis viimenen vosu mikä olis tarjolla. Aamerikassa lienee jonotus numerot tuon ukkelin palleille ja voi hyvin olla, et Tuksu sais ison numeron ja haaskalinnut veis senkin lappusen.

• EmännäksiAmerikkaan

"Nyt ois Glamour-Tuksulla tilaisuutensa!!!"

Niinpä, ja eikös hälle oo ennustajaeukotkin lupailleet rikasta miestä ison veden takaa... se on varmaan juuri tää Hugh.

• Kyllä näin on

Kyllähän se Raili rahakortin pakasta vetäisi. Onko tämä "isokala" sitten rapakon takaa sitä ei Railin kortit vielä ole kertoneet.

>>Ennustajalla nousee vahva rahakortti minulle tulevaisuuteen ja erään kaverini mukaan vain erittäin harvat ihmiset saavat sen. Railin mukaan rahakortti tulee jonkun toisen ihmisen kautta elämääni. Minulle on onneksi tulossa myös erittäin suuri rakkaus, joka ennustajani mukaan tulee ulkomailta. Mutta hän ei nähnyt vain yhtä miestä, hän on nähnyt toistuvasti kolme eri miestä minulle.

• Glämyyrparpi

Railin mukaan rahakortti tulee jonkun toisen ihmisen kautta elämääni.

-No näinpä varmaan, miten Joshu muuten voisi rikastua kun jäi akateemiset opinnot vähän vaiheeseen?

• torvitonttu

joo, nyt on kansainväliset leh halunneet tuksun häistä, juttuja, eikö tuo kalkkuna jo ymmärrä, että siitä tehään pilkkaa ympäri maailmaa, voi rähmä. kato valas taas peiliin, ennenkö annat kuvias kansain välisiin lehtiin, eikö artollakin ole, siihen sanomista... häpeä alkoholisti, jos olet rahan puutteessa, mene OIKEISIIN TÖIHIN. HYI.

• Toinen ulottuvuus
    • ilmaveivaaja

En ihmettele jos Joshanna on välillä uusissa ulottuvuuksissa pameineen. Kyllä siinä irtoaa jalat maasta keltä tahansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      56
      1242
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      95
      1230
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1060
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      18
      935
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      823
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      804
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      15
      747
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      742
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      629
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      623
    Aihe