Hugh Hefenrin morsian karkasi ennen häitä ja "Huge" on taas vaapaana. Eikös meidän glamourisen kaunis, sivistynyt ylioppilas ja kaikkien maanosien kiertäjä Johanna Tukiainen olisi mitä mahtavin vaimoke?! Johannahan uskoo (siis tietää, tai luulee tietävänsä) olevansa yksi maailman kauneimmista naisista ja playboyainesta. Nyt olisi paikka itse pääkallopaikalla auki. Kartanoon emännäksi!
Nyt ois Glamour-Tuksulla tilaisuutensa!!!
7
328
Vastaukset
- olet jonossa 9999999
Ugh -herra ei Tuksuun koskis vaikka olis viimenen vosu mikä olis tarjolla. Aamerikassa lienee jonotus numerot tuon ukkelin palleille ja voi hyvin olla, et Tuksu sais ison numeron ja haaskalinnut veis senkin lappusen.
- EmännäksiAmerikkaan
"Nyt ois Glamour-Tuksulla tilaisuutensa!!!"
Niinpä, ja eikös hälle oo ennustajaeukotkin lupailleet rikasta miestä ison veden takaa... se on varmaan juuri tää Hugh.- Kyllä näin on
Kyllähän se Raili rahakortin pakasta vetäisi. Onko tämä "isokala" sitten rapakon takaa sitä ei Railin kortit vielä ole kertoneet.
>>Ennustajalla nousee vahva rahakortti minulle tulevaisuuteen ja erään kaverini mukaan vain erittäin harvat ihmiset saavat sen. Railin mukaan rahakortti tulee jonkun toisen ihmisen kautta elämääni. Minulle on onneksi tulossa myös erittäin suuri rakkaus, joka ennustajani mukaan tulee ulkomailta. Mutta hän ei nähnyt vain yhtä miestä, hän on nähnyt toistuvasti kolme eri miestä minulle.
- Glämyyrparpi
Railin mukaan rahakortti tulee jonkun toisen ihmisen kautta elämääni.
-No näinpä varmaan, miten Joshu muuten voisi rikastua kun jäi akateemiset opinnot vähän vaiheeseen?- torvitonttu
joo, nyt on kansainväliset leh halunneet tuksun häistä, juttuja, eikö tuo kalkkuna jo ymmärrä, että siitä tehään pilkkaa ympäri maailmaa, voi rähmä. kato valas taas peiliin, ennenkö annat kuvias kansain välisiin lehtiin, eikö artollakin ole, siihen sanomista... häpeä alkoholisti, jos olet rahan puutteessa, mene OIKEISIIN TÖIHIN. HYI.
- Toinen ulottuvuus
Tuksu on tehnyt uuden aluevaltauksen ... siinä sitä on humanoideille ihmettelemistä
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a191562/johanna tukiaisen hurja ruumiistairtautumiskokemus/ - ilmaveivaaja
En ihmettele jos Joshanna on välillä uusissa ulottuvuuksissa pameineen. Kyllä siinä irtoaa jalat maasta keltä tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561242
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.951230Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171060- 18935
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45823Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114804- 15747
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64742- 38629
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72623