hiljaisuus jäi välillemme.
Vain
30
724
Vastaukset
- Joskus käy niin
Kaikki päättyy hiljaisuuteen. Niin kävi täälläkin.
- :(
Olemme henkisesti todella rikkaita. Meillä on varaa jättää kokematta ihmissuhde.
Vain rohkeuden puutteen ja huonon itsetunnon takia.- Näihän se on mennyt
SAMA VENE, ajehtii tuulessa, mutta kumpikaan ei uskalla koske airoihin, jolla päästäis sinne minne haluttais, yhteiseen suuntaan. Siispä ajelehditaan välillä eteen, välilllä taakse, välillä ulapalle ja välillä kohti rantaa.
No, ainakin saan olla samassa veneessä. Edes sitä. - kauniisti
Näihän se on mennyt kirjoitti:
SAMA VENE, ajehtii tuulessa, mutta kumpikaan ei uskalla koske airoihin, jolla päästäis sinne minne haluttais, yhteiseen suuntaan. Siispä ajelehditaan välillä eteen, välilllä taakse, välillä ulapalle ja välillä kohti rantaa.
No, ainakin saan olla samassa veneessä. Edes sitä.Ihanasti sanottu :)
Näihän se on mennyt kirjoitti:
No, ainakin saan olla samassa veneessä. Edes sitä.Mä hyppäsin ulos paatista ja uin rantaan yksin. Niin jäi hän kuin eno veneeseen. Nyt on jo ikävä häntä täällä rannalla, mutta en kestänyt enää tätä epätietoista soutamista ja huopaamista.
- huopaan sinne
:( kirjoitti:
Mä hyppäsin ulos paatista ja uin rantaan yksin. Niin jäi hän kuin eno veneeseen. Nyt on jo ikävä häntä täällä rannalla, mutta en kestänyt enää tätä epätietoista soutamista ja huopaamista.
Tulisko hän hakemaan sut sieltä rannalta yhteiseen veneeseen? Voitaisiin lämmitellä toinen toisiaan? Saisit jonkun kuivaakin päällesi ja halauksen vielä.
huopaan sinne kirjoitti:
Tulisko hän hakemaan sut sieltä rannalta yhteiseen veneeseen? Voitaisiin lämmitellä toinen toisiaan? Saisit jonkun kuivaakin päällesi ja halauksen vielä.
Voi kuin tuliskin. Mä tosin kaipaan miestä halailemaan jne. :)
- just me
Ketä kaipaat ja mikä jäi tekemättä..kysyy nainen !
- *`***
Juuri
hiljaisuudessa voi yhdentyä. - Eräs *****
Näin taisi käydä täälläkin. Meillä oli mukavaa yhdessä niinä harvoina hetkinä, kun olimme kahdestaan - minulla ainakin. Emme me paljoa puhuneet, mutta hän teki minuun lähtemättömän vaikutuksen :) Kunpa voisin rikkoa hiljaisuuden ja kertoa ajatuksistani hänelle...
- plkgs99052gd
Mikä estää kertomasta ajatuksista hänelle?
- Eräs *****
Näin taisi käydä täälläkin. Meillä oli mukavaa yhdessä niinä harvoina hetkinä, kun olimme kahdestaan - minulla ainakin. Emme me paljoa puhuneet, mutta hän teki minuun lähtemättömän vaikutuksen :) Kunpa voisin rikkoa hiljaisuuden ja kertoa ajatuksistani hänelle...
- j4.mies
miksikäs muka ei ja kuka ei voi kertoo?
- yks vaan
j4.mies kirjoitti:
miksikäs muka ei ja kuka ei voi kertoo?
sivusta; sinun käytökses ja hiljaisuutesi on syynä ;)
Voisit tulla vastaan... - Eräs *****
yks vaan kirjoitti:
sivusta; sinun käytökses ja hiljaisuutesi on syynä ;)
Voisit tulla vastaan...Pääsyy taitaa olla se pahasti hämillään oleva heppu pääkoppani pohjalla. Jossain vaiheessa en enää tiennyt, mitä toinen oikein minusta ajattelee. Oli hetkiä, jolloin tuntui siltä, kuin en olisi ainoa, joka tuntee vetoa toiseen. Toisinaan hän oli kuin minua ei olisikaan.
Omalla käytökselläni en ole kyllä asioita edistänyt mihinkään suuntaan. Siinä olet kyllä oikeassa :) Nyt lomien aikana emme taida missään törmätä ja yhteyttä en uskalla ottaa, kun pelkään että toinen säikähtäisi minua, jos uskallan edes hei sanoa. - Nefeli
Eräs ***** kirjoitti:
Pääsyy taitaa olla se pahasti hämillään oleva heppu pääkoppani pohjalla. Jossain vaiheessa en enää tiennyt, mitä toinen oikein minusta ajattelee. Oli hetkiä, jolloin tuntui siltä, kuin en olisi ainoa, joka tuntee vetoa toiseen. Toisinaan hän oli kuin minua ei olisikaan.
Omalla käytökselläni en ole kyllä asioita edistänyt mihinkään suuntaan. Siinä olet kyllä oikeassa :) Nyt lomien aikana emme taida missään törmätä ja yhteyttä en uskalla ottaa, kun pelkään että toinen säikähtäisi minua, jos uskallan edes hei sanoa.Ota yhteyttä vaan :) Siitä ne asiat selviää ja hiljaisuus täyttyy sanoilla.
- En ihan
Eräs ***** kirjoitti:
Pääsyy taitaa olla se pahasti hämillään oleva heppu pääkoppani pohjalla. Jossain vaiheessa en enää tiennyt, mitä toinen oikein minusta ajattelee. Oli hetkiä, jolloin tuntui siltä, kuin en olisi ainoa, joka tuntee vetoa toiseen. Toisinaan hän oli kuin minua ei olisikaan.
Omalla käytökselläni en ole kyllä asioita edistänyt mihinkään suuntaan. Siinä olet kyllä oikeassa :) Nyt lomien aikana emme taida missään törmätä ja yhteyttä en uskalla ottaa, kun pelkään että toinen säikähtäisi minua, jos uskallan edes hei sanoa.käsitä mikset voi edes hei sanoa hänelle, jos kerran olette kahden olleet ja edes vähän toisillenne puhuneet?
- ikuinen hiljaisuus
Niin jäi, sitä saa mitä tilaa
- s....
mistä tämä kauhea ikävä aina hyökkää?
- ehkä palavista
sydämistä, jotka eivät pysty sitä toisilleen näyttämään.
- vain .....lle
en todellakaan mitään hiljaisuutta tahdo. ikävä on
- sulle.
Miten pitkään sitä on kestänyt
- vastaus sulle
monta päivää jo. ei saa luovuttaa
- haavettako >m
Juhannuksena kuuntelen hiljaisuutta
ja luonnon kauneutta, muistelen Sinua.
Hiljennyn luonnon syliin,
haaveillen ja vaivun lopuksi uniin.
Toivottavasti. - yksi sinkku
Tuleva Juhannus näyttää ahdistavan Juhaa.
- all ears
Hän jätti viimeksi vastaamatta. Nyt on niin huutava hiljaisuus että korvissa soi.
- JUHAnnusasemista
Toivottavasti JUHAnnuksena kaikki muutkin naiset löytävät itselleen juhan.
- yksi sinkku
Ei pelkoa, mitään Juhaa ei löydy ja sellaisia ei kai ole olemassakaan,..
- Murrrr...
yksi sinkku kirjoitti:
Ei pelkoa, mitään Juhaa ei löydy ja sellaisia ei kai ole olemassakaan,..
Ai Juhaa????
http://kotomatrix.ru/images/lolz/2011/06/19/933735.jpg
Kuka Juha??? Tämäkö?? Vaaleako???
http://kotomatrix.ru/images/lolz/2011/06/08/925550.jpg
Kaikille omaa Juhaa!!! Juhannuksena!!!
http://kotomatrix.ru/images/lolz/2010/11/23/745756.jpg
MurrrrrMinä
http://kotomatrix.ru/images/lolz/2011/05/03/898934.jpg
- yksi sinkku
Pistä pumpulit korviin,..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928