Vain

****lle

hiljaisuus jäi välillemme.

30

724

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joskus käy niin

Kaikki päättyy hiljaisuuteen. Niin kävi täälläkin.

• :(

Olemme henkisesti todella rikkaita. Meillä on varaa jättää kokematta ihmissuhde.

Vain rohkeuden puutteen ja huonon itsetunnon takia.

• Näihän se on mennyt

SAMA VENE, ajehtii tuulessa, mutta kumpikaan ei uskalla koske airoihin, jolla päästäis sinne minne haluttais, yhteiseen suuntaan. Siispä ajelehditaan välillä eteen, välilllä taakse, välillä ulapalle ja välillä kohti rantaa.

No, ainakin saan olla samassa veneessä. Edes sitä.

• kauniisti
        Näihän se on mennyt kirjoitti:

SAMA VENE, ajehtii tuulessa, mutta kumpikaan ei uskalla koske airoihin, jolla päästäis sinne minne haluttais, yhteiseen suuntaan. Siispä ajelehditaan välillä eteen, välilllä taakse, välillä ulapalle ja välillä kohti rantaa.

Ihanasti sanottu :)

Näihän se on mennyt kirjoitti:

Mä hyppäsin ulos paatista ja uin rantaan yksin. Niin jäi hän kuin eno veneeseen. Nyt on jo ikävä häntä täällä rannalla, mutta en kestänyt enää tätä epätietoista soutamista ja huopaamista.

• huopaan sinne
        :( kirjoitti:

Mä hyppäsin ulos paatista ja uin rantaan yksin. Niin jäi hän kuin eno veneeseen. Nyt on jo ikävä häntä täällä rannalla, mutta en kestänyt enää tätä epätietoista soutamista ja huopaamista.

Tulisko hän hakemaan sut sieltä rannalta yhteiseen veneeseen? Voitaisiin lämmitellä toinen toisiaan? Saisit jonkun kuivaakin päällesi ja halauksen vielä.

huopaan sinne kirjoitti:

Tulisko hän hakemaan sut sieltä rannalta yhteiseen veneeseen? Voitaisiin lämmitellä toinen toisiaan? Saisit jonkun kuivaakin päällesi ja halauksen vielä.

Voi kuin tuliskin. Mä tosin kaipaan miestä halailemaan jne. :)

• just me

Ketä kaipaat ja mikä jäi tekemättä..kysyy nainen !

• *`***

Juuri
      hiljaisuudessa voi yhdentyä.

• Eräs *****

Näin taisi käydä täälläkin. Meillä oli mukavaa yhdessä niinä harvoina hetkinä, kun olimme kahdestaan - minulla ainakin. Emme me paljoa puhuneet, mutta hän teki minuun lähtemättömän vaikutuksen :) Kunpa voisin rikkoa hiljaisuuden ja kertoa ajatuksistani hänelle...

• plkgs99052gd

Mikä estää kertomasta ajatuksista hänelle?

• Eräs *****

Näin taisi käydä täälläkin. Meillä oli mukavaa yhdessä niinä harvoina hetkinä, kun olimme kahdestaan - minulla ainakin. Emme me paljoa puhuneet, mutta hän teki minuun lähtemättömän vaikutuksen :) Kunpa voisin rikkoa hiljaisuuden ja kertoa ajatuksistani hänelle...

• j4.mies

miksikäs muka ei ja kuka ei voi kertoo?

• yks vaan
        j4.mies kirjoitti:

miksikäs muka ei ja kuka ei voi kertoo?

sivusta; sinun käytökses ja hiljaisuutesi on syynä ;)
        Voisit tulla vastaan...

• Eräs *****
        yks vaan kirjoitti:

sivusta; sinun käytökses ja hiljaisuutesi on syynä ;)
        Voisit tulla vastaan...

Pääsyy taitaa olla se pahasti hämillään oleva heppu pääkoppani pohjalla. Jossain vaiheessa en enää tiennyt, mitä toinen oikein minusta ajattelee. Oli hetkiä, jolloin tuntui siltä, kuin en olisi ainoa, joka tuntee vetoa toiseen. Toisinaan hän oli kuin minua ei olisikaan.

Omalla käytökselläni en ole kyllä asioita edistänyt mihinkään suuntaan. Siinä olet kyllä oikeassa :) Nyt lomien aikana emme taida missään törmätä ja yhteyttä en uskalla ottaa, kun pelkään että toinen säikähtäisi minua, jos uskallan edes hei sanoa.

• Nefeli
        Eräs ***** kirjoitti:

Pääsyy taitaa olla se pahasti hämillään oleva heppu pääkoppani pohjalla. Jossain vaiheessa en enää tiennyt, mitä toinen oikein minusta ajattelee. Oli hetkiä, jolloin tuntui siltä, kuin en olisi ainoa, joka tuntee vetoa toiseen. Toisinaan hän oli kuin minua ei olisikaan.

Omalla käytökselläni en ole kyllä asioita edistänyt mihinkään suuntaan. Siinä olet kyllä oikeassa :) Nyt lomien aikana emme taida missään törmätä ja yhteyttä en uskalla ottaa, kun pelkään että toinen säikähtäisi minua, jos uskallan edes hei sanoa.

Ota yhteyttä vaan :) Siitä ne asiat selviää ja hiljaisuus täyttyy sanoilla.

• En ihan
        Eräs ***** kirjoitti:

käsitä mikset voi edes hei sanoa hänelle, jos kerran olette kahden olleet ja edes vähän toisillenne puhuneet?

• ikuinen hiljaisuus

Niin jäi, sitä saa mitä tilaa

• s....

mistä tämä kauhea ikävä aina hyökkää?

• ehkä palavista

sydämistä, jotka eivät pysty sitä toisilleen näyttämään.

• vain .....lle

en todellakaan mitään hiljaisuutta tahdo. ikävä on

• sulle.

Miten pitkään sitä on kestänyt

• vastaus sulle

monta päivää jo. ei saa luovuttaa

• haavettako >m

Juhannuksena kuuntelen hiljaisuutta
      ja luonnon kauneutta, muistelen Sinua.
      Hiljennyn luonnon syliin,
      haaveillen ja vaivun lopuksi uniin.
      Toivottavasti.

• yksi sinkku

Tuleva Juhannus näyttää ahdistavan Juhaa.

• all ears

Hän jätti viimeksi vastaamatta. Nyt on niin huutava hiljaisuus että korvissa soi.

• JUHAnnusasemista

Toivottavasti JUHAnnuksena kaikki muutkin naiset löytävät itselleen juhan.

• yksi sinkku

Ei pelkoa, mitään Juhaa ei löydy ja sellaisia ei kai ole olemassakaan,..

• Murrrr...

• yksi sinkku

Pistä pumpulit korviin,..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe