Et sä heidän suhdetta saa kaadettua

toisen onni

heillä on hyvä liitto. Kauniita kuvia heistä. Ja onnellinen perhe, jotka tukevat toisiaan. Sä et siihen pysty

17

424

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No jo on..

kummallinen viesti.. Tulitko ihan ulkopuolisena tänne jollekin irvistelemään vai mitä kummaa? Ja muutenkin.. Aika harva varmaankaan menee tahallaan kenenkään suhdetta sotkemaan.
      En uskokaan sellaiseen.

• Niin totta

Harva tekee mitään tollasta tahallaan. Eriasia on, jos annetaan ymmärtää asiat niin, että kaikki on mahdollista.

Ystävällisyyden ja itsensä tyrkyttämisen erottaa kyllä toisistaan.

• ----

Hyvä että näytät todellisen luonteesi.

• ???

Mistäs sinä voit tietää kuka aloittaja on ?

• Oikea Onni-Manni

No eipä taida kovin hyvin olla asiat heillä -kenestä ikinä puhutkaan, kun tuollaista piti tänne kirjoittaa. Taitaa olla niin, että ovat jo ihan itse kaateneet suhteensa. Kauniit kuvat yms. eivät kerro mistään muusta kuin kulisseista. Onnelliseen parisuhteeseen ei kukaan kolmas osapuoli edes pääse väliin, joten kyllä siellä jo kulissit natisee, kun täytyy tuollaista sontaa tänne kirjoittaa.

• hullua

No sinä tuskin olet mikään sitä sanomaan. Vai oletko kenties itse jonossa?

• not like that.......

En rikkoisi kenenkään suhdetta, varsinkaan jos niillä näytäis menevän hyvin. Enkä usko että olisin mitenkään parempi kun hänen nykyinen kumppani, miksi menisin itseäni siihen väliin tunkemaan...

• Nojust

Valopää

• ^^

Ai mä? tiedän että oon aika pessimistinen, ei mahdollisuuks ia j a silleen...

• Onnen kätkeköön

Meillä ainakin menee päin p...tä. Näyttää varmasti joltain toiselta ulkopuolisten silmissä.

• Mitä se

käärme halua ???

• En minä

ole mitään rikkomassa ! Päin vastoin rakentamassa ... asiaa voi katsella monella tavalla. Sitäpaitsi elän päivä kerrallaan. Rakkaus joko on tai ei ole.

• ei kuulu mulle

Onnea vaan sitten heille. Hienoa että huolehdit joistakin noinkin paljon

• Onnellinen perhe.

vain tuo käärme ympäri taloa...?

• VapaaseenIhastunut

Onko Ap mustis flirtistä vai perustuuko johonkin todelliseen esim. oikeaan suhteeseen tai edes pussailuun, kosketukseen, tapailuun? Valitettavasti toista ei voi omistaa, eikä ihmistä voi estää tekemästä virheitään.

Varatutkin voi flirtata, varattujenkin kanssa voi flirtata vaikkei kummallakaan olisi aikomusta edetä ja kun KUMPIKIN tietää, että se on vain flirttiä. Tietysti kaikissa tilanteissa sitä ei saa tehdä (mm. kumppanin läsnäollessa) tai eikä flirtti saa edetä tuhmaksi. Ja jos vastapuoli etenee liian pitkälle, on helppo ottaa askel taaksepäin.

Itseään ja toista kunnioittava ihminen ei lähde kenenkään liitto kaatamaan, eikä siihen kukaan yksin edes pystyisi. Kaksi tarvitaan. Joskus rakkastuminen/ihastuminen kuitenkin iskee, sille ei aina voi mitään, mutta sille miten itse käyttäytyy ja valitsee voi.

• ikuisestipettynyt...

minulla oli kyl niin sanottu paras ystävä joka yritti väkisin erottaa mua ja mun miestäni. hänellä oli kai pakkomielle saada mieheni tai sitten hänen pitäisi päättää mieheni....

• 2 ja 2

Hei. Tiedän tasan tarkkaan kaksi ihmistä jotka haluaa mun miestä, ihan pakkomielle, mieheni sanoo mulle ettei kiinnosta pätkääkään mutta naisilta yritys on kova erottaa meidät, toinen on Jonna ja toinen Aila

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      26
      11039
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      42
      8407
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      128
      5306
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3674
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3588
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3544
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      35
      3185
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2549
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      2051
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1806
    Aihe