Erikoishaastattelussa Al-Qaidan tappolistalla oleva
TV-pappi Zakaria;
Miksi muslimipappien on niin vaikea keskustella kanssanne islamista?
Muslimeilla ei ole suurempaa vihollista kuin heidän omat kirjoituksensa erityisesti [perimätietokokoelmat] hadith ja sira jotka jatkuvasti hämmentävät muslimeja.
Tähän päivään mennessä olen tehnyt yli 500 TV-ohjelmaa, joissa kerrotaan islamin eri aiheista. Ja kaikkiin näihin ohjelmiin kaikki aineistoni tulee islamin tekstilähteistä, erityisesti Koraanista, hadithista ja idzhmasta [muslimioppineiden kertomukset]. Niinpä, mitä islamin imaamit voivat tehdä? Jos he yritt äisivät puhua kysymyksestä, jonka nostan esille islamin teksteistä ja sharia-laista, heidän olisi pakko myöntyä esimerkiksi että jalkavaimon pitäminen on laillista tai että kamelin virtsan juominen on puolusteltavaa. Siispä heidän ainoa strategiansa on olla välittämättä mistään, mitä esitän, tai hyökätä minua vastaan henkilökohtaisesti.
Islam ei ole niinkään uskonto kuin valtataistelun väline. Sillä mitä syytä henkilöllä on tiukasti suojella ja seurata uskontoa, jota hänen on itse tehtävä järkeväksi,
laiminlyötävä, minimoitava, jatkuvasti tulkittava uudelleen, vääristeltävä ja niin edelleen?
Tosiasia on, että useimmat muslimit eivät tiedä, mitä on heidän omissa teksteissään. Yleensä he tietävät ja yrittävät hapuillen seurata vain islamin viittä pilaria [keskeisintä velvollisuutta].
Toiset järkevämmät muslimit, jotka todella etsivät totuutta, heräävät lopulta suurimmasta huijauksesta, joka on esitetty ihmiskunnalle 1400 vuoteen, ja monet heistä tulevat tuntemaan perimmäisen totuuden.
Miksi islamin papisto piilottaa nämä asiat sekä toisuskoisten tutkimuksilta että keskivertomuslimeilta? Usein käy niin, että jos siteeraan ongelmallisia kappaleita tietyistä islamilaisista kirjoista, nuo kirjat näyttävät häviävän arabimaailman kirjahyllyistä. Monet muslimit pitävät islamia enemmän tai vähemmän elämäntapana jota ei voi kyseenalaistaa.
katso;
http://www.pelastussanoma.fi/Islamin opit/islam.htm
Muslimien suurin vihollinen... hadith ja sira...
totuus islamista
0
86
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 851469
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1121365Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras301127- 241049
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne114898Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46888- 18836
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n65787- 40687
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..74686