Hiirelleni oli tullut patti kai yön aikana, huomattiin perjantaina. Itse olin matkoilla ja kuulin tänään. On n. etusormen pään kokoinen ja kaulassa. Mitä pitäisi tehdä?
Onko se kasvain? Päältä on lähtenyt vähän nahkaa ja on pinkki.
Hiirellä iso patti kaulassa!
4
566
Vastaukset 4
- lopoo
Kasvain valitettavasti ja paras keino on lopettaa se heti, muuten kärsii.
- Vilma nyyh
Omalla hiirelläni oli samanlainen(paitsi ettei nahkaa tai karvaa ollut lähtenyt) se kasvoi jo parin päivän ajassa valtavaksi. Ainoa järkevä keino oli lopetus sillä kasvain on levinnyt sisäelimiin vielä pahemmin kuin hiiren ulkopuolelle :(
- Kasvainpa hyvinkin
on se kasvain :(. Omista hiiristän kahdella neljästä oli kasvaimet. Toisen eläinlääkäri lopetti ja toinen kuoli itsekseen (kasvain ei ehtinyt kasvaa isoksi)
- hiirut
parasta on lopettaa hiiri, jottei sen tarvitse kärsiä. kasvaimet ovat hiirien yleisin kuolinsyy. olen itsekin niitä nähnyt ihan hirveästi eläinkaupassa työskennellessäni. ne tulee aina yhtäkkiä ja kasvaa tosi nopeasti. niille ei voi mitään. lopetus on kaikkien kannalta parasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134762Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197710Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars102686Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47667Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!27651- 61629
- 47590
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59535Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29531Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520